Klusbabes 31!

Bieb ff berichtje voor jou..........heb gependeld....oktober van een meisje !!! Laten we het hopen he ...

Meisjes tot morgen ochtend...net pas binnen, ben het zat haha

Liefs happy

Whahahahaha bieb, we zaten op hetzelfde moment met onze gadachten bij hetzelfde !!!

XXX

Goeiemorgen allemaal,
Ben ik ook weer een keer.
Anouska, gefeliciteerd met je verjaardag.
Linda, hoe is het nu met je? Ik heb het al op hyves gemeld, maar heel erg veel sterkte om ook weer deze miskraam te verwerken.
Bieb, balen dat je ongesteld bent geworden.
Sterretje, hoe is je eerste werkweek geweest? Zeker wel wennen en eerst heel veel bijkletsen of niet? Werd je weer gewoon helemaal in de groep opgenomen alsof je niet weg bent geweest (daar maak ik me een beetje 'zorgen' over)
April, bijna je eerste werkdag. Ook weer spannend hoe het allemaal gaat met het wegbrengen van de kleine enzo.
Rimke, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Maudy. Jammer dat je geen borstvoeding meer geeft, maar wat er niet meer in zit, gaat gewoon niet. Ik geef je groot gelijk. Je moet ook aan jezelf denken en daarbij denk je ook gelijk aan de kleine.
Jacqy, wat vervelend dat je zo in een dip zit. Maar ben blij dat je het nog redelijk op tijd aan geeft op het werk en dat ze ook zo met je mee willen denken. Heel erg veel sterkte.
Bambi, wat is jouw meid al gegroeid zeg. En wat goed dat ze zo weinig heeft laten merken van die prikjes.

Met mij gaat alles nog goed. Gisteren voor controle geweest, maar het is gewoon afwachten. De oma van mijn man ligt alleen wel erg slecht sinds vorige week en ik heb gisteren een telefoontje gehad dat 1/3 of misschien wel 1/2 van het aantal werknemers ontslagen gaat worden bij mij op het werk. Ik hoor begin november als het goed is of ik bij die ontslagen hoor. Hmm... we zien het wel. Kan niet meer doen als afwachten en het is fijn dat ik nu zoveel afleiding heb en niet elke dag met de neus op de feiten gedrukt word.

goeiemorgen meiden

bieb; Je hebt gelijk hoor meid dat je eerder met die zalf gaat stoppen, en wat is dat wat je slikt? is dat voor het zwanger worden ofzof?

happy: hoe gaat het met je?

Linda; jeetje meid dat zijn geen leuke berichten wat je werk betreft jeetje zeg wat een onzekerheid allemaal, en je man zijn oma gaat niet goed dat zijn ook geen fijne berichten, sterkte meid,

ik dacht dat ik een heleboel bij moest lezen maar dat hoefde gelukkig niet hahaha, gisteravond was me vriendin hier hebben we gegeten en daarna yathzee en daarna lekker dom in de bank gehangen hahaa, vanavond gaan we risk spelen altijd leuk dat spel
Zometeen gaan tom joey en ik winkelen daar heb ik zin in, goed voor de verwerking hahaha
ik ben er vanmiddag weer even meiden iedereen een fijne dag

xxxx linda

Goh, dames wat een rust........!! Vandaag lekker met de meiden weg, heb er echt zin in. Zo eeerst nog ff werken maar das maar een paar uurtjes ....

Anoes, gefeliciteerd lieverd ! Hoop dat je een gezellige dag krijgt met heeeeeel veel kado s en natuurlijk 1 super kado !!!! Hoe voel je je ?

Linnie, gelijk heb je hoor, ga maar lekker winkelen. Vind je wel heel sterk over komen hoor meisje.........Geniet van deze dag met je mooie gezinnetje he !!!

Jacq, he bah, wat vervelend joh dat je toch nog zo in een dip zit ! Wel goed dat je er op je werk over praat hoor....hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen ! Kus voor jou X

Meiden, tot morgen want vandaag kom ik niet meer thuis hahahaha. Dit wordt nachtwerk

Fijne dag allemaal, knuf happy

Goedemorgen meiden!

Anouska, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van! En we duimen dat je volgend jaar op je verjaardag een kleintje hebt!!

April, goed te lezen dat het goed gaat met de kleine en jou! En het inbakeren hoeft dus   ook niet meer, fijn hoor!
Volgende week weer werken, lijkt me wel raar!

Lin, nog steeds aan het vloeien?

Bambi, weer vacature's gekregen. Nog iets gehoord van die andere?

Linda2, vervelend dat er veel ontslagen gaan komen op het werk. Heb je een tijdelijk contract?

Bieb, gyn gebeld. Tja, zou ook gewoon een paar dagen eerder stoppen met die creme. Laatste ronde dus met spoelen he? Ik duim hoor!

Happy, zag je voorbij komen, maar weet het even niet meer... sorry!

Met mij gaat het redelijk. Gister erg druk geweest met die nieuwe klus. Dus dat was mooi, maar nog steeds die onrust in mijn lichaam. Volgende week weer gesprek met leidinggevende. Ik kan goed met hem praten, dus dat is fijn.
Vanmiddag ga ik een nieuwe poging doen om jurken te passen! Ben benieuwd!
We gaan nu de klusperiode weer in. Ga weer klussen voor mijn leven!!

Fijne dag allemaal!

x Jacqy

Jacqy; veel plezier met het passen van jurken!!!! Enne ook weer aan de klus, ook daarmee veel plezier haha
Wel fijn dat je leidinggevende zo met je meeleeft.

Linda: Ik vindt ook dat je heel sterk overkomt, ook al heb je een mk te verwerken. Tuurlijk had je er rekening mee gehouden, maar dit is nu al de 2e in korte tijd. Heel veel plezier met je gezinnetje in ieder geval
Shatavarti is speciaal voor vrouwen; vrouwenginseng, energiegevend. Voor een evenwichtige cyclus en stimuleert het libido (!). Heb ik bij de Tuinen gekocht op advies van hun. Maar sinds ik dat neem is myn cyclus niet echt 28 dagen meer. Weet niet of dat er mee te maken heeft hoor, maar zou kunnen natuurlijk

Linda2; wat een rotnieuws zeg dat er zoveel mensen weg moeten. Hopen dat jij er niet bij zit, maar je kan nu wel even je gedachten verzetten naar een mooier doel; je kindje!
Ook nog heel veel sterkte met je oma

Happy: joepie, in oktober een meisje!! We gaan er voor!

Mijn mannetje is weer aan t werk, maar hij dacht rond 2 uur thuis te zijn. Nou, daar rekenen we maar 3 uur extra bij, dus zie m denk wel rond 5 uur haha.

Heel stomme/vieze vraag, maar als jullie een tampon gebruiken en daarna dus een maandverbandje, blijft bij jullie dan ook t bloed langer weg? Als ik daarna maandverband gebruik dan duurt het even voor het bloed weer er uit komt zeg maar, alsof die tampon alles weer naar binnen heeft geduwd haha.

ga nu weer even verder met digitaal fotoboek

hey meiden

dank jullie wel dat jullie me sterk vinden overkomen, ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd en vooral dat het nu de 2de keer is in tijd van 3 maanden maar ja ik moet door het is niet anders

We zijn goed geslaagd dat wil zeggen tom en joey hahaha , voor joey heb ik een nieuwe winter gardarobe en tom heeft een mooie jas gekocht en voor joey hebben we ook een nieuwe winterjas, en voor mij niks hahahaha

bieb; okee nou weet ik wat je bedoelt met dat middeltjes wat je slikte het kan gerust hoor dat dat je cyclus beinvloed iets wat homeopatisch is hoeft niet altijd goed te zijn om het maar zo te zeggen het kan dingen beinvloeden en je mannetje is weer aan het werk haha moest wel lachen toen je schreef hij komt om 2 uur maar zal er maar 3 uurtjes extra bij tellen haha

happy: veel plezier vandaag met je vriendinnen meid

xxxx linda

Terug
Bovenaan