Goeiemorgen allemaal,
Ben ik ook weer een keer.
Anouska, gefeliciteerd met je verjaardag.
Linda, hoe is het nu met je? Ik heb het al op hyves gemeld, maar heel erg veel sterkte om ook weer deze miskraam te verwerken.
Bieb, balen dat je ongesteld bent geworden.
Sterretje, hoe is je eerste werkweek geweest? Zeker wel wennen en eerst heel veel bijkletsen of niet? Werd je weer gewoon helemaal in de groep opgenomen alsof je niet weg bent geweest (daar maak ik me een beetje 'zorgen' over)
April, bijna je eerste werkdag. Ook weer spannend hoe het allemaal gaat met het wegbrengen van de kleine enzo.
Rimke, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Maudy. Jammer dat je geen borstvoeding meer geeft, maar wat er niet meer in zit, gaat gewoon niet. Ik geef je groot gelijk. Je moet ook aan jezelf denken en daarbij denk je ook gelijk aan de kleine.
Jacqy, wat vervelend dat je zo in een dip zit. Maar ben blij dat je het nog redelijk op tijd aan geeft op het werk en dat ze ook zo met je mee willen denken. Heel erg veel sterkte.
Bambi, wat is jouw meid al gegroeid zeg. En wat goed dat ze zo weinig heeft laten merken van die prikjes.
Met mij gaat alles nog goed. Gisteren voor controle geweest, maar het is gewoon afwachten. De oma van mijn man ligt alleen wel erg slecht sinds vorige week en ik heb gisteren een telefoontje gehad dat 1/3 of misschien wel 1/2 van het aantal werknemers ontslagen gaat worden bij mij op het werk. Ik hoor begin november als het goed is of ik bij die ontslagen hoor. Hmm... we zien het wel. Kan niet meer doen als afwachten en het is fijn dat ik nu zoveel afleiding heb en niet elke dag met de neus op de feiten gedrukt word.