Anouska; nog gef. met de bijzondere verrichtingen! Nu de rest nog.
Goed hoor dat je mannetje toch meegaat naar de gyn, tenslotte hoort hij er ook bij, uiteindelijk moet je t toch met zn 2-en doen.
Ben je vandaag jarig??? Gefeliciteerd dan maar!!! En ach ja, je kan beter zelf een cadeautje uitzoeken, dan dat je er 1 krijgt waar je niets aan vindt
Rimke; dus waarsch een zwaar kindje?? Wie weet valt t wel mee en kan je toch gewoon maat 50 aandoen, en anders de 1e dag dat ze geboren is alles aantrekken! Dan past ze t misschien nog ;-)))
Heeee lees net dat je weeën hebt!!! Mochten dit dan toch de echte weeën zijn, dan wens ik je heel veel sterkte en alvast veel geluk!!!! Zet m op!!
Linda; misschien is t maar beter ook dat je t vertelt aan sommige mensen. Dan krijg je ook geen nare verhalen of roddels achteraf.
De vk zal wel zeggen dat je maar tot de 11e moet wachten, zeiden ze vorige x toch ook??
Phoebe; kut, toch ongi geworden. Balen
Enne met zoveel rondes zal de dokter je zeker niet naar huis sturen hoor, denk als je nu al zo gaan niet. Maar wie weet is het in november raak.
Bambi; weer een pyama dag hihi, zit nu ook in joggingbroekie
Happy; welkom terug! (van een korte tijd hihi)
Zo, ik heb alweer een halve marathon achter de rug. Vanmorgen om half 10 gaan rennen met vriendin, daarna de voortuin gedaan. Begon te regenen, maar waren maar 2 minuut buitjes, en daar smelten we niet van. Gestofzuigd en net pas gedoucht en lekker gegeten. Zit nu in joggingbroekie op de bank. Mannetje is aan t werk. Straks even sollicitatiebrief de deur uit doen. Wil nog wat vakantiefotos op Hyves zetten. Wil trouwens nog een digitaal fotoboek van bruiloft maken, dus fotos die familie heeft gemaakt enzo. Schijnt heel veel werk te zijn, maar we zien t wel. Volgende week 3 dagen achter elkaar vrij, dus komt goed
Was gister gezellie met ouders. Hebben nog de trouwfilm gekeken, is nu 2e keer, volgende x kijk ik niet meer haha
Nu regent t toch al harder buiten. Ach, hoef nu niks meer te doen buiten. Toch lekker zo een dagje zonder mannetje. Lekker doen wat je wilt, beetje aanrommelen.
Dames, ben de meeste tijd positief dat t deze x toch weer raak is, maar soms ben ik toch weer bang dat t niks wordt. Voel wel hele tijd van alles in buik. Pff duuuuuurt zo lang tot zaterdag NOD afwachten.
Stel dat t nu raak is, dan ben ik 9 oktober ong 8 weken. En dan is mijn nichtje jarig, mooie gelegenheid om t aan de familie te vertellen haha. En dan heb ik ook al 1e echo gehad. Haha loop nu wel te hard van stapel. Maar deze week zou ik positief blijven.
Ga nu even de soll.brief maken. Tot later!!