Klusbabes 31!

Rimke, wat een leuke site zeg van maudy !! Ga nog ff spieken hoor en je gastenboek tekenen....

XXX

Linda; hoest met je bloeden?

Linda2: lekker poetsen met je moeder, haha goed idee. Enne wat vreemd dat je wel ontslagen kan worden bij een reorganisatie als je zwanger bent. Ik ben toen ook met 4 ontslagen wegens 'economische 'redenen, had toen ook zwangere collega maar zij kon niet ontslagen worden. Is economisch dan anders dan reorganisatie?

Jacqy; klinkt super je jurk! en een sleep van 1 meter. Ik had ook sleepje, maar was niet zo groot, en ik had ook een strapless jurk, erg mooi hoor. Foto foto!
Ik was trouwens naar 3 zaken geweest, en bij de 3e had ik m gevonden. Toen bij de 1e ook, maar was erg duur en wilde toch nog verder kijken. En fijn dat ze niet moeilijk doen over evt zw.schap

Anous; kut meis, jij ook al ongi. Schiet weer niet op....Wel fijn dat je dag evengoed leuk was

Happy; je had t dus weer gesellie!!

Bambi; gaat goed met je soll. Hopen dat er wat moois uitkomt. Ik heb ook al bevestiging van mijn soll gehad.

Sorry, weet t niet meer..

heb verder niets interessants te vertellen....

Alleen dat ik vanmorgen in file stond, terwijl ik 2 min van huis stond, dat is irri.  Weg naar stad is afgesloten dus nu moet je omrijden, maarja iedereen doet dat natuurlijk. ga morgen alternatieve route zoeken, en anders gewoon met fiets.
Was vanmorgen 45 min onderweg ipv nog geen 10 min, en met fiets is 20 min, dus nog altijd beter....

@bieb: morgen lekker met de fiets, meissie. En de regenjas mee voor het geval dat. Altijd beter dan je te liggen ergeren in de auto. Bij ons is het de laatste tijd ook zo druk op de weg. Maar ja, ik kan moeilijk met de maxi-cosi op de fiets, hahaha. Is trouwens ook te ver naar mijn werk.
En als je hebt gefietst hoef je die dag ook niet meer te rennen. 2 vliegen in 1 klap.
@linda: gelukkig is de lucht al eruit. Heeft de assistente al gebeld?
@bambi: ik kan thuis wel kolven, maar dat kost me teveel tijd. Ik zal het je anders op hyves nog uitleggen.
@anous: helemaal vergeten: wat k...t van je ongi.

@happy: thx, meissie.
Trouwens ik heb voor mijn gevoel ook nog geen bal gedaan, dus dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Dames, sorry, het meisje gaat voor, ze ligt hier te huilen in de box.

laterzzzzzzzzzzzzz

bieb; in de file vanmorgen dat ik klote, morgen inderdaad maar op de fiets haha met regenpak mee voor de zekerheid

sterretje; je schiet niet op je kan wel eens zo'n dag hebben en de kleine aan het huilen

bambi; lekker aan de wandel

nou de ha heeft teruggebeld en zei dat het normaal is en nog effe moet aankijken en anders de gyn effe bellen, maar ik moet eerlijk bekennen dat het nu wel wat minder wordt , zal je altijd zien hahaha

xxx linda

Bah bah bah bah, ben het spuugzat, dat stomme huishouden !!!!!! Zo, dat lucht ook weer op hahaha. Heb er maar een dvd van de toppers bij aangezet, dat vrolijkt het een beetje op he !

Linnie,zal je altijd zien dat het minder wordt dan he.....gelukkig maar hoor overigens ! Idd maar ff aankijken dan he...

Rimke, heb je gastenboek gezet en de site bij mn favorieten...kan ik je meisje mooi in de gaten houden haha

Bieb, in de file vanmorgen, balen he....morgen op de fiets joh ! Ze geven volgens mij redelijk weer door .........

Sterretje, ben je ook bezig of heb je je er niet toe kunnen zetten ? Moet zeggen die dvd helpt me wel hoor !!! hihi

Ga weer verder ......Liefs happy

Kap er lekker mee........genoeg gedaan voor vandaag ! Heb onwijze buikpijn dus ga ff lekker met een boek zitten en daarna onder de zonnebank, heerlijk ! Tot laterssssss

Knuf happy

Linda; ik denk ook dat je even moet afwachten tot het bloeden gestopt is. Ik had toen ook een keer aan de bel getrokken, maar als het echt heel ernstig was dan hadden ze je vast wel gecurreteerd of weet ik veel  wat. het moet gewoon even schonen van binnen. Nog even volhouden dus.....(klotezooi). Hoe lang duurde t vorige keer? Bij mij bijna een maand

Nou dames, als er  regenkans is, ga ik echt niet  fietsen hoor haha. Vrijdagochtend ging ook sporten en per  fiets heen. Heenweg beetje mottig maar oke. Maar de terugweg.....hozen. Gelukkig woon ik van een paar minuten fietsen van sportschool, maar je had me moeten zien, verzopen katje haha  .
dan maar met auto naar werk....liever later dan nat whahaha. En regenpak doe ik niet aan hihi

Ben nog steeds beetje ongi, zal vanavond wel over zijn. Heb ook geen jeuk meer aan doos, maar dat was eigenlijk na 1 dag zalven al over. Moet eigenlijk nog iets meer dan een week, maar stop eind deze week. De groeten ermee, wil sexen en vooral voor babytjes maken !!!!!!!!!!

Ben vanaf vandaag weer even aan de lijn, maar nu echt weer even. Broeken zitten echt stuk strakker. ga weer even puntenboekje van Weight Watchers aan collega vragen (heeft ze geleend) en dan weer even er tegenaan! Denk dat er 5 kilo af moet, maar ga maar niet op weegschaal staan haha. Ben aantal jaren 16 kilo ermee afgevallen, en wil die zeker niet meer aankomen. Ik wil mijn maatje 40 houden!!!!!!!!!!!
(ben aan de lijn tot ik zwanger ben en dat is hoop ik deze maand ;-)))

Dames, hoe zit t nu met datum uitje???

Terug
Bovenaan