Linda; hoest met je bloeden?
Linda2: lekker poetsen met je moeder, haha goed idee. Enne wat vreemd dat je wel ontslagen kan worden bij een reorganisatie als je zwanger bent. Ik ben toen ook met 4 ontslagen wegens 'economische 'redenen, had toen ook zwangere collega maar zij kon niet ontslagen worden. Is economisch dan anders dan reorganisatie?
Jacqy; klinkt super je jurk! en een sleep van 1 meter. Ik had ook sleepje, maar was niet zo groot, en ik had ook een strapless jurk, erg mooi hoor. Foto foto!
Ik was trouwens naar 3 zaken geweest, en bij de 3e had ik m gevonden. Toen bij de 1e ook, maar was erg duur en wilde toch nog verder kijken. En fijn dat ze niet moeilijk doen over evt zw.schap
Anous; kut meis, jij ook al ongi. Schiet weer niet op....Wel fijn dat je dag evengoed leuk was
Happy; je had t dus weer gesellie!!
Bambi; gaat goed met je soll. Hopen dat er wat moois uitkomt. Ik heb ook al bevestiging van mijn soll gehad.
Sorry, weet t niet meer..
heb verder niets interessants te vertellen....
Alleen dat ik vanmorgen in file stond, terwijl ik 2 min van huis stond, dat is irri. Weg naar stad is afgesloten dus nu moet je omrijden, maarja iedereen doet dat natuurlijk. ga morgen alternatieve route zoeken, en anders gewoon met fiets.
Was vanmorgen 45 min onderweg ipv nog geen 10 min, en met fiets is 20 min, dus nog altijd beter....