Klusbabes 31!

Ach Happy, vergeet je helemaal...klote dat je weer ongi bent geworden, shit, balen, kut klote enz.............

Jacqy; spannend voor je deze week, en Phoebe trouwens ook

hey meiden

bieb; Ik ben het met jeens hoor wat die soap over volendam betreft, omdat jan smit enz, hnou hier vandaan komt, pfff klaar ben je ermee hahaahah
en morgen je eerste gesprek spannend hoor maar dat gaat helemaal goed komen, en ik kan erin komen dat je er een beetje meezit dat jij mag blijven   en dat je collega na 9 jaar wordt ontslagen, maar ja zo gaat dat

rimke; maudy een beetje huilerig en wil lekker bij jullie zitten, en morgen gaat fons weer voor 3 dagen weg, je hebt gelijk dat fons haar vandaag nog even onder zijn hoede neemt want jij hebt haar zometeen 3 volle dagen en het vloeien wordt al minder dat is wel lekker dan ben je daar ook weer vanaf

klaasje; van harte gefeliciteerd meid en ga lekker genieten, en hopelijk kan je schoonvader ook nog de kleine mee maken

bambi: lois heeft weer lekker geslpaen, en je voelt je weer wat beter gelukkgi maar en morgen een berg strijk doen hahahaa meot toch gedaan worden

phoebe; spierpijn meid, nou daar kan ik inkomen zeg, wel gezellig hoor dat vrijgezellendagje

happy: kut kut kut kut kut kut kut een ander woord heb ik er niet voor . helemaal kut

anoeska; volgende week de sleutel en gelijk een nieuwe vloer erin en hopelijk midden oktober erin nou dat gaat wel heel snel allmeaal hopelijk gaat alles voorspoedig, en je hebt het weer lekker druk las ik haha maar dat zijn we inderdaad van je gewend hahaha

Zo de ballenbak was weer heel erg leuk, deze waren we nog nooit geweest en ik ga hier zeker nog een keertje naartoe, mijn vriendin en haar nichtje waren mee en me neef wilde ook mee, dus het was heel erg gezellig, we hebben ook allemaal lopen klimmen en klouteren, dus mijn lijf zal ook wel super stijf zijn morgen hahaha, daarna hebben we hier nog naar de film kungfu panda gekeken die was wel leuk haha, en we hebben nog chinees gehaald en net is iedereen weg, en ik ga zo op bed want ik ben kapot haahah
me pa heeft ook al 2 keer gebeld vandaag die zijn nu bij een tussenstop waar ze gaan slapen en dan mrogen rijden ze weer verder richting lourdes

meiden ik ga er weer vandoor, iedereeen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn, Happy ronde 15, 1e kindje  
28)
29)
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.
?? Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hee meiden,

Ben er weer een tijdje niet geweest, maar ma het nalezen weet ik niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te reageren, volgende weekend mart zijn verjaardag en een barbeque bij iemand van voetbal, en het weekend daarna naar Six Flags, en dan wordt het allemaal weer wat rustiger, (hoop ik )

Klaasje:   Gefeliciteerd! Ben echt blij voor je!

Happy: En jij WEER ongesteld, meis ik denk aan je hoor! Jullie zijn nu ook een heel lange tijd bezig, is het niet tijd om misschien naar de gyn te gaan? Of willen jullie daar nog even mee wachten?

Bambie en sterretje: een beetje ziekies, wat vervelend hopelijk gaat het snel weer over!

Heb dit weekend echt een rot weekend, heb natuurlijk een verlamd onderbeen aan mijn rechter been, als ik te veel doe krijg ik kramp (de zwangeren onder ons zullen die kramp in hun kuit/benen wel kennen) Nou hadden we gisteren een suprice party van mart zijn zus, en na de lange rit naar Hoenderloo (ruim 3 uur over gedaan door de afsluiting van de A2) had ik al kramp van het lange zitten, en toen het afkoelde savonds kreeg ik nog meer kramp (en toen moesten we nog terug)

Nu dus spierpijn in me hele benen en zelf in me linker bil.. hihi Hoop dat het morgen weg is want is wel vervelend..

Ga nog even lekker tegen me mannetje aanzitten en even kijken bij het andere topic waar ik nog wel eens reageer..

xxx Mamoetje

goeiemorgen meiden

mamoetje; dat is heel vervelend die kramp hopelijk is het snel over, en je hebt ook nog druk de komende weekenden maar wel gezellig haha

zo ik heb heerlijk geslapen maar was wel om half 3 weer wakker vannacht, heb een uurtje wakker gelegen en ben daarna gelukkig weer in slaap gevallen, joey begon om half 7 zijn liedjes te zingen ik dacht jeetje val nog even in slaap want ik heb nog geen zin, dus ik ben niet heen gegaan en heb niks gezeg toen is ie gelukkig weer in slaap gevallen, en we komen er net vanaf hahah heerlijk
straks even boodschappen doen en vanmiddag moet joey naar de chreche en dan ga ik bij me pa alles even rustig schoonmaken en de post weghalen
ik ben er later weer even

xxx linda

Meiden, goeiemorgen...........spannend voor linda2!!!!!! Hier alles goed, maar nog wel een dip......ga boodschappen doen zo, moet mn hele keuken nog doen en nog eigenlijk met mn moeder op pad voor een nieuwe jas pfffff. Meiden, sorry voor mn ego bericht maar zit echt ff niet in mn vel........

Linda2, zet em op meid, denk aan je !

Fijne dag meisjes
liefs happy

happy: poets en winkel je frustraties er maar uit meid, misschien dat het dan beter gaat, ik vind het echt ontzettend klote voor je meid

zo ik heb me best ook weer gedaan vandaag, en vanmiddag nog even bij me pa alles doen,

meiden tot vanmiddag

xx xlinda

Terug
Bovenaan