hey meiden
bieb; Ik ben het met jeens hoor wat die soap over volendam betreft, omdat jan smit enz, hnou hier vandaan komt, pfff klaar ben je ermee hahaahah
en morgen je eerste gesprek spannend hoor maar dat gaat helemaal goed komen, en ik kan erin komen dat je er een beetje meezit dat jij mag blijven en dat je collega na 9 jaar wordt ontslagen, maar ja zo gaat dat
rimke; maudy een beetje huilerig en wil lekker bij jullie zitten, en morgen gaat fons weer voor 3 dagen weg, je hebt gelijk dat fons haar vandaag nog even onder zijn hoede neemt want jij hebt haar zometeen 3 volle dagen en het vloeien wordt al minder dat is wel lekker dan ben je daar ook weer vanaf
klaasje; van harte gefeliciteerd meid en ga lekker genieten, en hopelijk kan je schoonvader ook nog de kleine mee maken
bambi: lois heeft weer lekker geslpaen, en je voelt je weer wat beter gelukkgi maar en morgen een berg strijk doen hahahaa meot toch gedaan worden
phoebe; spierpijn meid, nou daar kan ik inkomen zeg, wel gezellig hoor dat vrijgezellendagje
happy: kut kut kut kut kut kut kut een ander woord heb ik er niet voor . helemaal kut
anoeska; volgende week de sleutel en gelijk een nieuwe vloer erin en hopelijk midden oktober erin nou dat gaat wel heel snel allmeaal hopelijk gaat alles voorspoedig, en je hebt het weer lekker druk las ik haha maar dat zijn we inderdaad van je gewend hahaha
Zo de ballenbak was weer heel erg leuk, deze waren we nog nooit geweest en ik ga hier zeker nog een keertje naartoe, mijn vriendin en haar nichtje waren mee en me neef wilde ook mee, dus het was heel erg gezellig, we hebben ook allemaal lopen klimmen en klouteren, dus mijn lijf zal ook wel super stijf zijn morgen hahaha, daarna hebben we hier nog naar de film kungfu panda gekeken die was wel leuk haha, en we hebben nog chinees gehaald en net is iedereen weg, en ik ga zo op bed want ik ben kapot haahah
me pa heeft ook al 2 keer gebeld vandaag die zijn nu bij een tussenstop waar ze gaan slapen en dan mrogen rijden ze weer verder richting lourdes
meiden ik ga er weer vandoor, iedereeen een fijne avond en tot morgen
xxx linda