Klusbabes 31!

Hey meiden,

Daar ben ik weer even! Hier gaat alles prima hoor. Ik ben weer 2 dagen in de week aan het werk en dat gaat eigenlijk wel erg goed. Ons ventje gaat naar het KDV en daar zijn ze helemaal dol op hem. Ze vinden hem nu al een grote charmeur, hij lacht zo makkelijk naar iedereen, heerlijk hoor.

Klaasje; Van harte gefeliciteerd, super meid!

Rimke; Hoe is het met jullie? Al een beetje gewend aan elkaar?

Bambi; Hoe gaat het met het solliciteren? En vandaag lekker geshopt bij de prenatal?

Happy; Volgens is het nu erg spannend voor je, toch? Ik duim voor je hoor......

Sterretje; Hoe is het, verkouden las ik. Hoe gaat het nu op je werk en met het voeden, al iets meer begrip gekregen?

Hmm de rest weet ik al niet meer geloof ik...... Sorry meiden, ik denk aan jullie allemaal.

April

Klaasje, van harte meis, geniet er maar lekker van !!!!!

Nou hier minder goed nieuws....de rd s zijn er sinds vanmiddag ! Ben er ff doodziek van zeg...had toch weer hoop gekregen maar helaas het is ons weer niet gegung ! Ik hou mn nieuwe nod maar op 27 oktober.....ff kijken hoe het volgende maand gaat lopen. Hoop dat iemand me ff op de wolk wil zetten ! Meiden, ga ff balen, sorry dat ik niet zo gezellie ben...

Liefs happy

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn, Happy ronde 15, 1e kindje  
28)
29)
30)
31)
?? Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hoi meiden,

klaasje van harte meid, super eindelijk weer een klusbabe zwanger. Een digi liegt niet, dus is het echt zo. lekker genieten. Sterkte met je schoonvader.

happy, nee he, klote , kut, balen. zucht. sterkte.....

phoebe, spierpijn van al dat actieve gedoe. wel leuk wat je allemaal gedaan heb. maar botsauto;s zijn het niet nee.

anoeska, dacht dat je de sleutel al had, maar volgende week dus...drukke tijd voor de boeg dus, en je bent al zo druk hahah. ach we weten dat je er bent, geeft niks hoor.

april. fijn dat alles zo goed gaat bij jullie, dus jullie ventje is zon charmeur hahah

sterretje. voel je je al wat beter...erg joh als je kleintje zo snot verkouden is. .. Ja ik buurt regelmatig bij de zomer 2008 mama's. en post er ook wel eens. lees er een boel onzin, maar leer er ook nog wel eens van.

rimke, ik dacht al dat je voed op verzoek... weet wel dat het dan langer kan duren he, voor ze doorslaapt. wel goed dat ze dat nu al doet, alleen net wat je zegt. op de verkeerde tijden. en een echt handenbindertje dus. veel vast houden...maar goed dat je zon draagding heb. lekker knus... succes morgen he.

linda nog veel plezier gehad in de ballenbak, ja joey dan, of ben je hem achterna gegaan hahah

ehm dat was het geloof ik.
nou hier lekker uitgeslapen weer. me man ging de 1e voeding. zalig.....voel me niet ziek meer, misschien me eitje geweest. zit nu weer op de helft van me cyclus ??? geen idee.   maar goed lekker lui gedaan vanmorgen...daarna het huis schoongemaakt. en ff bij me ouders op de koffie geweest.
ga zo lois op bed leggen die is nu in de box aan het sporten...morgen een berg strijk blegggggggg. Ga vanaaf lekker robinson kijken met me mannetje en zo ff een vakantie uitzoeken van centerparks, daar bellen ze morgen voor.

fijne aaf.
xx bambi

Klaasje! Gefeliciteerd meid! Ga er maar lekker van genieten, en ik hoop dat je schoonvader nog lekker veel kan meekrijgen van jullie zwangerschap!

Happy: kut met peren....................weet echt niet meer wat ik moet zeggen om het beter te laten zijn. Dat kan ook niet. Denk aan je!

Anoeska: hahahaha, spierpijn van al dat gedoe......veel succes alvast met alle rompslomp van de sleutel krijgen enzo........

Bambi: ach ja, ik weet dat het dan langer duurt, maar ik heb ip de tijd........ga morgen als onze hypo allergene voeding op is, over op een andere voeding, die is iets minder licht verteerbaar dus dan hoop ik dat ze met minder voedingen toe kan........het is gewoon een veelvraatje, net als haar vader. Whahaha!!! Vanavond is het hier weer bal, ze wil rond deze tijd gewoon niet slapen. We zijn anderhalf uur bezig geweest met naar boven lopen, troosten enzo. En dat is echt onze max. Als ze dan nog niet slaapt, gaat ze in de draagzak mee naar beneden.
Fons doet haar vandaag voor het grootste gedeelte, want die vertrekt dus morgen weer voor 3 dagen naar het buitenland. Dan moet ik het alleen doen, dus ik heb nog even adem pauze.....morgenochtend gaat fons weg en die is dan woensdag middag weer terug uit Amerika. We gaan wel zien hoe het gaat.

Sterretje: ach gos, is je meisje ook zo snot verkouden..........zielig hoor!

April: jammer dat je definitief niet meegaat.............fijn dat alles goed gaat bij jullie!
En je mannetje alweer naar het KDV, wat is dat ook al weer snel gegaan!

Ehm..................ben het weer kwijt.
Hier wordt het vloeien minder, hebben wel weer zin in sex, dus dat komt goed uit!
Is nu alleen nog vrij veel gelig/oranje slijmverlies...........raar......zal zo eens even googlen......
Allemaal een fijne avond!

@happy: kut met peren, ik had zo gehoopt em gedacht dat t raak was. Ik kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt om te reageren.
@bambi: ik postte weleens in mei 2008 en las in t begin nog wel eens bij zomer 2008. Was echter alweer een tijdje niet geweest.
@rimke: het gaat je lukken meid, zeker weten.
@april: wat jammer dat je niet meegaat met t uitstapje. Fijn dat alles goed gaat bij jullie.

zo, ik heb nog een kriebel in de keel en een beetje last van mijn neus, maar volgens mij gaat t verder wel. Heb dus dan ook de ene was na de ander gedaan vandaag.

Klaasje; van harte gefeliciteerd!! eindelijk weer eens een babe zwanger!! keek net op roze wolk, maar zag je er niets eens meer op staan. Hoeveelste ronde was dit? geniet er maar van hoor

Bambi; dus niet echt ziekjes, hmm misschien wel je eitje ja.
Trouwens, ik heb 1x high tea gehad, en dat was vanaf 12 uur. Het zijn natuurlijk geen echte avondeten hapjes, dus zoiets is toch leuker om niet te laat te doen dacht ik. Nouja we zien wel
En met je katjes komt t ook wel goed gelukkig

Sterretje; voel je je al wat beter? Ik heb eigenlijk nooit griep gehad...even afkloppen...wel een paar x buikgriep, nou dat is al erg zat

Linda; vindt t eigenlijk ook een beetje overdreven dat er een soap van Volendam komt. En waarom eigenlijk? omdat Jantje smit er vandaan komt, of meer bekende BN-ers. Er komt toch ook geen soap van A;dam??? Zo denk ik er over hoor haha

April; dus je hebt een kleine charmeur als zoon , haha leuk toch

zal wel weer iemand vergeten zijn...sorry

Wat een mooie dag vandaag zeg, heerlijk zonnetje. Heb nog gerend vanmorgen, mannetje ging mee op fiets, want vriendin had weer 1 of andere smoes.
Verder nog even naar paar winkels geweest, jaja ,mannetje hoefde dus weer niet te werken vandaag, wel fijn hoor.
Net hebben we Iron man gekeken, leuke film hoor.

Ach dat heb ik helemaal nog niet verteld. Er is dus een reorganisatie bezig op t werk. En vrijdag zijn er dus aantal dingen bekend gemaakt. Van alle vestigingen is 1 functie vervallen, dus collega van mij moet er uit. Werkte er al 9 jaar, alle mensen die ontslagen zijn hoeven niet meer terug te komen, maar krijgen wel 3 maandsalarissen mee. Aantal wisselingen van mensen, maar dat was het hopelijk dan, Maandag worden de def. plannen bekendgemaakt, maar hoogstwaarsch geen ontslagen meer, maar meer nieuwe werkwijze denk ik enzo. Heel raar hoor, voel me klein beetje schuldig/lullig. ik werk er maar 4 maanden, en dat vrouwtje wat  ontslagen is 9 jaar, Het is niet zo dat zij mijn nieuwe functie kon doen ofzo, want ze werkt parttime en ik 36 uur, dus niet dat ik een inpikker ben ofzo. aan de ene kant heb ik van, sja, ik mag blijven en daar ben ik blij mee. Heb t al een x meegemaakt dat ik ontslagen was wegens bedrijfsec. redenen, en anders collegas die gaan dan ook gewoon door met hun leven, interesseert ze verder niets wat er met de ontslagenen gebeurd, dus zo ga ik ook maar denken. Sorry. Volgens mij zijn er totaal 20 ontslagen van de 170. Morgen horen we meer.

Morgen ook 1e gesprek, ben doodzenuwachtig. Zal wel goed komen

jullie horen t morgen wel weer, doeii

Terug
Bovenaan