Klusbabes 31!

Hey meiden,

Zo ik heb spierpijn zeg...
Gisteren een vrijgezellenfeestje gehad, we zijn wezen karten, lasergamen en bowlen....
Nou karten is niks voor mij hoor....
Er reden nog meer mensen mee in ons rondje en 1 van die gasten klapte echt keihard achter op mijn kart... zo dat deed echt zeer....
Ik begrijp dat ook niet zo, misschien  hoort het er el bij maar volgens mij zijn het geen botsauto's...
Maar  het was wel gezellig.
Vandaag een lekkere luie dag... heerlijk hahahaha

Liefs Phoebe

hallo allemaal,

ten eerste sorry het is weer lang geleden maar heb het echt super druk. maar dat zijn jullie wel gewend denk ik van mij. haha
HAPPY: super spannend meid, duim voor je....... laat het snel weten als je weer getest heb he
RIMKE: nog niet echt een ritme las ik, het is natuurlijk allemaal even wennen in het begin he, moet fons binnekort ook weer weg voor een paar dagen of doet hij dat voorlopig niet?
PIP: zag je ook weer voorbij komen, gezellig?!
BAMBI: ziekjes en STERRETJE: ook ziek volgens mij hangt het in de lucht vooral verkoudheid en zo.
PHOEBE: gister lekker vrijgezelfeest gehad, en nee het is inderdaad niet de bedoeling dat je botst bij karten, ik vind het echt super gaaf om te doen hoe harder hoe beter. waar ben je geweest?

voor de rest krijgen we nu een dinsdag de sleutel, komen ze 6 okt nieuwe vloer liggen en daarna komen ze sauzen dus hoop half okt er wel in te zitten, maar heb het nu nog drukker want moet gaan beginnen met inpakken, en dit weekend hebben we ook feest bij ons thuis want dan vieren me man en ik onze verjaardagen heb er wel zin in.
vanmiddag moet ik ook weer naar een verjaardag en vanavond moet ik naar een vriendin eten en op visite en gister zijn we ook bij vrienden geweest om de trouwfilm te kijken, dus allemaal druk druk druk
hoop dat ik snel meer tijd heb..

liefs anoeska

Hallo meiden!

Ook van mij hebben jullie een tijd niks gehoord, maar dat heeft vooral te maken met mijn schoonvader die terminaal ziek is. Het gaat redelijk, maar we moeten proberen van elke dag te genieten. Dat lukt ook wel met dit weer.

Waar we ook van genieten is van het feit dat....

IK ZWANGER BEN!!!!!!

Vanmorgen, dag 26 van de cyclus (heb normaal 30 dagen) maar een testje gedaan omdag m'n borsten zeer deden en ik gisteravond echt misselijk was. Met een CBtest en stond er vanmorgen ineens 'zwanger'. Ik kan het nog niet echt geloven, maar ik heb geen 2e test in huis dus kan het niet nog eens doen. Maar zo'n CB test kan toch niet vals positief zijn toch? Ik test morgen nog wel een keer opnieuw, maar het lijkt erop dat het toch raak is.....

M'n moeder ging helemaal door 't lint toen ik 't vertelde. Ik had haar beloofd het te vertellen, ze moest spontaan huilen, echt lief.....

De rest vertellen we 't pas als we wat verder zijn. Ook mijn schoonouders. M'n schoonvader is nog niet zo ziek dat we het nu al moeten zeggen. Als hij achteruit gaat uiteraard wel.

Ik ben in juni uitgerekend (als het echt zo is) Weet niet eens precies wanneer, ga ff internet checken.

Sorry voor m'n ego bericht, meiden ik lees en leef wel met jullie mee hoor!!

Groet,
Klaasje

He Klaasje!

Van harte meid! Heerlijk zo'n positieve test in handen! haha Ga je vandaag nog ergens een test halen?

En wat erg voor je schoonvader. Heel veel sterkte meid!

Geniet van je zwangerschap!

x jacqy

@klaasje: van harte gefeliciteerd meid. En je bent zeker zwanger. Zo'n test reageert op je hormonen dus moet je wel zwanger zijn. Eindelijk weer een klusbabe zwanger.
Tevens veel sterktev met je schoonpa.
@anouska: heb je gisteren dan je verjaardag gevierd? gezien je vandaag al helemaal volgeboekt zit, haha. En wat leuk, de sleutel dinsdag en dan aan de slag. dan zullen we je denk ik even niet meer zoveel online zien, vrees ik.
@phoebe: dat botsen is niet de bedoeling. En ik denk dat je daar zo'n pijn van hebt. Vervelend joh, want karten kan ook heel leuk zijn.
@linda: ik las t ook van die soap. er zouden zowel bn-ers als geen bn-ers in komen. Misscvhien loop je ook wel ergens op de achtergrond met joey, hihi. Ik kan me wel voorsyellen dat je er niet op zit te wachten.
@bambï: ik twijfelde even, maar je was t toch op t andere forum. Wat een leuke foto van lois met de bijtring.

Hierzo: Ik voel me nu iets beter, maar even afwachten. De kleine zit nog steeds dicht. Ik wacht t even af.

@bambi: last van je ongi of is dat al over?
@happy: veel plezier vanmiddag.
@rimke: wie weet heeft ze idd een sprongetje. Fijn dat boek, hè. We hebben er tot nu toe veel aan gehad.

zo even de was ophangen. hatsjoe!!!

Terug
Bovenaan