Klusbabes 31!

he meiden,

linda2 zet hem op, je kan het meid. we denken aan je....
happy baaldagje, snap ik best hoor.
linda1 lekker uitsgeslapen toch nog. fijn hoor.

ik ben vanmorgen ook weer terug gegaan. Ik ben niet ziek, maar zit toch niet lekker in me lijf. heb steeds buikpijn en loop steeds te niezen, maar zet niet ech door. daardoor voel ik me niet ziek, maa ook niet lekker. Ga dus lekker bankhangen en die strijk komt een andere keer wel.
Moet ook nog ff een lijstje maken op me laptop, ga ik eerst wel ff doen.

xx bambi

@happy: ik snap t meissie. Succes, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
@mammoet: hoe is t met de kramp? Weg hoop ik. Dat voelt echt vervelend en dan heb je er al zo lang last van. Brrr, rotgevoel.
@linda2: succes, spannend. Zou het een jongetje worden? Ach we hebben helemaal geen pool gemaakt. Ik denk een jongetje, gezien het hier om en om ging.
@linda: lekker nog een uurtje langer kunnen liggen, heerlijk hè!
@bieb: gelukkig wilde je man meefietsen. En nog nooit griep gehad, dan mag je in je handjes klappen. Ik ben trouwens ook al 1 jaar niet meer ziek gewest. Ik dacht dat t gister beter ging, maar ik merk dat t vandaag weer erger is. Ik blijf denk ik lekker nog even thuis. De spierpijn is weer terug en mijn neus loopt. Zo even de ha bellen.

@bambi: jij ook niet lekker lees ik. Nou, ziek maar lekker uit, want je kunt al je energie wel goed gebruiken met die kleine.
De kleine is ook nog steeds ziek, zo zielig. Ik heb de afspraak van het cb dan ook maar verplaatst. En ik kan pas over een maand weer terecht. En t is nog wel voor haar vaccinatie. Dus vaccinatie maand 4 krijgt ze pas in maand 5, stom zeg.

Wat een ziekenboeg hier meiden!!!
Beterschap allemaal, en een paracetamolletje werkt heel goed bij griep.......tegen spierpijn en koorts.........veel drinken en veel vitamine C. Ach, en verder helaas gewoon uitzieken.......

Happy: takkezooi hoor, winkel je idd maar suf...........dikke kus voor jou meisje!
Linnie: ook lekker aan het poetsen.......pffffff, klote klus altijd.
Sterretje: pas over een maand weer plaats?? Jeetje......ze zullen weten wat ze doen maar ik snap jouw verbazing heel goed. Goed ook trouwens dat je thuis bent gebleven, ziek maar goed uit!!
Linda2: meid ik denk aan je..........3 weken geleden rond deze tijd was bij ons het grootste drama net achter de rug...........
Bambi: hoest met de poezen?? En niet strijken vandaag, groot gelijk!

Nou, hier is fons weer vertrokken, raar hoor! En wonder boven wonder ligt ons draakje nu te slapen.......hoera! Voor zo lang als het duurt natuurlijk! En ik hoop heel lang.......ze lag zo vreselijk te gapen......lekker meisje! Kreeg zojuist weer een lach van haar, heerlijk hoor!
Nu ik weet dat Linda aan het bevallen is komen mijn herinneringen weer terug.
Moet zeggen dat ik er nog regelmatig van in huilen uitbarst. Wat een afschuwelijke ervaring was mijn bevalling, nachtmerries heb ik nog net niet, maar het hangt er wel tegen aan..........denk dat ik eens met de verloskundige ga bellen om te vragen of zij iemand weet met wie ik dit kan gaan verwerken........hoe sneller hoe beter eigenlijk. Kan geen foto zien van Maudy dat ze net geboren is en de tranen stromen over me wangen, niet van blijdschap maar van de afschuwelijke herinnering dus.........nou ja, goed, geen vrolijk verhaal dus!
Het huis is hier wel weer aan kant, heb vroeg boodschappen gedaan, toen fons er nog was, toen gezogen, gesopt en iets geboend en alvast een lasagna met spinazie gemaakt want mijn ouders komen vanmiddag.
Nu hoef ik dus niets meer te doen, buiten het wasje opvouwen wat zo uit de droger gaat komen............

sterretje; nog niet opgeknapt en de kleine ook niet, erg is dat he als je een afspraak bij het consultatieburo verzet dat je dan een maand later pas kan, dat is bij ons ook zo heel irritant

bambi: dat is het ergste van ziek worden dat je het net niet bent maar je toch beroerd voelt maar weer niet genoeg om het ziek te noemen, haha snap je me nog, ziek het toch maar lekker uit

rimke; maudy ligt lekker te slapen heerlijk en je ouders komen vanmiddag altijd gezellig, en wat je bevalling betreft, daar moet je wel goed over praten en als je moet huilen lekker huilen je moet het een plekje kunnen geven, ik heb ook nog wel eens hoor asl ik aan me bevalling denk van wow pfff dat was heftig, Misschien dat je vk wel iemand weet met wie je daar kan over praten,

zo me pa zijn huis is aan kant helemaal schoon, en me pa heeft een kamer als opslagplaats gebruikt dus eigenlijk alles wat op de zolder moet staan propt ie daar neer, en nu heb ik alles in me eentje op zolder gezet, zoals het ledikant en de tuinstoelen en ligstoelen en tuintafel enz. wel een klus maar ik irriteerde me daar al zolang aan en nu heb ik het maar zelf gedaan,
Zo over een uurtje joey van de chreche afhalen en ik ga nu dus effe een uurtje helemaal niks doen
ik ben er later nog eventjes

xxx linda

He meiden!

Mag ik me ook aanmelden in de ziekenboeg? Voel me zo beroerd. Ben ook maar niet gaan werken.

Happy, kut zeg dat je ongie bent geworden. Snap dat je daar heel erg van baalt!

Sterretje, jeetje zeg, over een maand pas weer naar het cb? Dat dat niet eerder kan!

Mamoetje, vervelend die kramp, gelukkig ga je heb nu iets rustiger krijgen.

April, jammer dat je niet mee kan op ons uitje. We zullen wel aan je denken hoor!

Rimke, nog veel tranen bij je meisje las ik. Vervelend hoor!

ehm... de rest weet ik even niet meer.

Was vanmorgen onwijs misselijk, griep of zwanger??? kut die onzekerheid!

Kom strakjes nog even buurten.

x Jacqy

hoi meiden,

bleggg lois is jengelig en ik ben echt niet lekker. gewoon ff kut. en dan moet ik zo gaan koken en daar heb ik helemaal geen zin in. maar goed  moet die sla echt vandaag eten. heb de aardappelen al geschild en weet niet wat ik er anders van makan moet.

jacqy ik zeg zwanger....ik hoop het zo voor je meid. ...misselijk en beroerd voelen had ik ook een week voor nod, kijk zegt niks meer na zoveel maanden, maar we houden gewoon hoop. doe rustig aan he meissie.

rimke, zo de komende dagen alleen moederen. Hoop dat het je lekker vlotjes afgaat en dat je meisje lekker zoet is. Kan me voorstellen dat je met schrik terug kijkt naar de bevalling. en als je prof.hulp wilt is dat zeker niet raar hoor. Denk je dat we het aan kunnen, ik wel en ben toch wel benieuwd hoe je bevalling nu geweest is.

sterretje, toch nog wel ziek. doe rustig aan.,.je kan ook niet met 1 dag beter zijn hoor.

linda lekker de rommel opgeruimd bij je pa, hij is er nu toch niet hahahah

he ff lois troosten, ze heeft echt geen zin geloof ik. normaal is ze zo zoet, maar snap ff niet wat er nu is.

xx bambi

jacqy: ik ga heel erg hopen dat je zwanger bent meid en dat daar die klachten vandaan komen, maar doe evengoed even rustig aan

bambi: lois jengelig, misschien ook een beetje grieperig aan eht worden

vanavond weer lekker yoga en ik ga nu even een lekker kopje thee zetten haha

xxx linda

Terug
Bovenaan