Klusbabes 31!

goeiemorgen meiden

bambi: succes vandaag met je sollicitatiegesprek,

bieb; hoe is jouw werkdag en je gesprek gisteren gegaan?

happy: hoe gaat ie nu?

phoebe: lekker geslapen geen last van de kat gehad?

Gisteravond om 6 uur komt joey heel hard huilend aanlopen met een megabult op zijn voorhoofd en schaafwonden was mijn arme schat heel erg hard gevallen, dus gelijk een natte doek erop gedaan en hij heeft 3 kwartier gehuild zo verschrikkelijk zielig, en joey huilt nooit en hij had nu echt pijn, ik mocht niet naar de yoga van hem maar ik ben wel gegaan, en ik kon me dus niet ontspannen omdat ik zo erg over joey inzat, ik heb hem gisteravond nog even wakker gemaakt omdat ik toch een beetje met een hersenschudding in me maag zat, het duurde even voordat hij wakker werd maar gelukkig is er niks aan de hand behalve dat zijn ene helft van zijn voorhoofd een en al bult is en pimpelpaars met schaafwond, maar hij eet weer en is weer vrolijk
Ik heb een mega klote nacht gehad want ik hard weer mega hartkloppingen en heb dus heel weinig geslapen, en ik ben nu een beetje kribbig haha

wat een takke weer zeg ik moet zo nog effe boodschappen doen
ik ben er later nog even, en voor de rest doe ik vandaag helemaal niks meer, al me botten doen zeer haha

xxxx linda

Goeiemorgen meiden,

Nou, de lucht is iets geklaard maar nog niet helemaal....wordt er gewoon zooooo verdrietig van dat het bij een aantal van ons maar niet wil lukken ! Gisterenavond met mn mannetje eeen gesprek gehad over eventuele verdere stappen maar, ben het zwanger worden op dit moment zo zat dat dit denk ik niet echt het goede moment is. Heb gisterenavond ook gezegd dat ik mn leven niet meer laat beinvloeden door zwanger worden, ben het echt ff spuugzat......en ga er ook echt ff wat minder mee bezig zijn. Ga gewoon kletsen hier maar dat verplichte klussen...bah ik kots er ff van zeg ! Ik doe het deze maand wanneer ik zin heb en de groeten ff...........nou jullie zullen wel lezen dat ik nog niet helemaal in mn humzit he haha............lucht wel ff op ! Gisteren bij de ass. van de ha geweest en mn bloeddruk was weer iets te hoog......dus moet echt weer ff rusitg aan doen en mn gedachten verzetten anders is ie straks weer zo hoog dat ik weer niet mag klussen en kan ik eventueel ook geen verdere stappen ondernemen ! Gisteren de stad in geweest, daarna heel mn keuken ( best groot, heb een u-keuken pfff ) gedaan en daarna lekker op de bank geploft, kaarsjes aan...gezellie hoor !

Buuf, weet niet wanneer je hier weer komt dus zeg het maar vast......succes bij de gyn meis !

Bambi, succes met je sollicitatie vandaag ! Zet em op he...

Rimke, weer alleen, fons tot woensdag weg. Alleen met je meisje !!!! Zal ook best ff vreemd zijn he !

April, jammer dat je niet meegaat joh ! Kus aan je ventje........

Bieb, waar zit je, of heb ik iets gemist ?

Jacq, ook al ziek........beterschap lieverd...laten we hopen dat het voor een goed doel is he !

Sterretje, zijn jullie al wat opgeknapt ?

ehm.....weet het niet meer ...fijne dag meiden
Liefs happy

Lieve lieve linnie, hoe kan ik jou nou vergeten zeg....wat een stom konijn ben ik ! Ach die joey.........zal idd wel flink last gehad hebben als ie zo bleef huilen ! Daarna viel dus je yoga ook in duigen, heb je rot geslapen, had je hartkloppingen en ben je nu kribbig........rustig aan he lieverd....zullen we saampjes lekker kribbig op de bank gaan zitten haha.......de ene helft is hier ziek....een aantal zit niet in dr hum pfffffff, het is echt herfst bij de babes aan het worden he.......Ga ff lekker in bad ofzo, of weet niet of je een zonnebank hebt? Heb ik net ff gedaan, onder de zonnebank, heerlijk hoor,knap ik weer ff van op

Moet zo met iemand van de kroeg naar de stad want een van onze klanten wordt binnenkort 50 en dat zal ie weten ook whahaah....wel weer ff leuk !

Liefs happy

Jeetje mamoetje, ben trots op je meisje...zat net ff te lezen bij de kippies om te kijken of joepie daar wat had gepost en viel weer van de ene in de andere verbazing ! Pffffff weer ruzie met corina daar ! Je hebt het keurig gezegd hoor meis, helemaal niks verkeerd ! Kan me heel goed voorstellen dat je amper wat durtf te schrijven want voordat je het weet heb je een discussie aan je broek !.....Hoe is tie met je been ?

Kus happy

ha meiden!
De ziekenboeg knapt nog niet erg op he? Wordt alleen maar groter!
Tja, zal idd mijn bevallingsverhaal hier zo eens neer zetten...........ik kondig het vast aan, dus dan kun je er voor kiezen om het niet te lezen.......hahaha!!!
Happy, lieverd ik snap je helemaal. Ik zou er ook kotsbeu van worden, dat verplichte geklus, ik had het al na 7 rondes, kun je nagaan hoe jij je voelt.
Ik wou dat ik jullie verdriet wat lichter kon maken, maar dat gaat niet, buiten dat ik natuurlijk altijd een luisterend oor heb..............ik denk aan jullie allemaal........echt!

Ik ga even mijn verhaaltje optekenen...............tot later!

Terug
Bovenaan