Goeiemorgen meiden,
Nou, de lucht is iets geklaard maar nog niet helemaal....wordt er gewoon zooooo verdrietig van dat het bij een aantal van ons maar niet wil lukken ! Gisterenavond met mn mannetje eeen gesprek gehad over eventuele verdere stappen maar, ben het zwanger worden op dit moment zo zat dat dit denk ik niet echt het goede moment is. Heb gisterenavond ook gezegd dat ik mn leven niet meer laat beinvloeden door zwanger worden, ben het echt ff spuugzat......en ga er ook echt ff wat minder mee bezig zijn. Ga gewoon kletsen hier maar dat verplichte klussen...bah ik kots er ff van zeg ! Ik doe het deze maand wanneer ik zin heb en de groeten ff...........nou jullie zullen wel lezen dat ik nog niet helemaal in mn humzit he haha............lucht wel ff op ! Gisteren bij de ass. van de ha geweest en mn bloeddruk was weer iets te hoog......dus moet echt weer ff rusitg aan doen en mn gedachten verzetten anders is ie straks weer zo hoog dat ik weer niet mag klussen en kan ik eventueel ook geen verdere stappen ondernemen ! Gisteren de stad in geweest, daarna heel mn keuken ( best groot, heb een u-keuken pfff ) gedaan en daarna lekker op de bank geploft, kaarsjes aan...gezellie hoor !
Buuf, weet niet wanneer je hier weer komt dus zeg het maar vast......succes bij de gyn meis !
Bambi, succes met je sollicitatie vandaag ! Zet em op he...
Rimke, weer alleen, fons tot woensdag weg. Alleen met je meisje !!!! Zal ook best ff vreemd zijn he !
April, jammer dat je niet meegaat joh ! Kus aan je ventje........
Bieb, waar zit je, of heb ik iets gemist ?
Jacq, ook al ziek........beterschap lieverd...laten we hopen dat het voor een goed doel is he !
Sterretje, zijn jullie al wat opgeknapt ?
ehm.....weet het niet meer ...fijne dag meiden
Liefs happy