Klusbabes 31!

Rimke; wat stoer en mooi tegelijk (alhoewel het niet echt een mooi verhaal is) dat je je verhaal met ons wilt delen. Wat een hel zeg, wat je niet hebt meegemaakt, en natuurlijk die kleine ook. Misschien voelt ze dat ook nog wel, maar ik weet zeker dat je met al je moederliefde de kleine zult vertroetelen. Maar meis, je moet jezelf echt niet de schuld geven hoor dat het zo gelopen is. Als je dit ook maar op de 1 of andere manier had kunnen voorkomen, had je dat zeker gedaan. Wat ik wel raar vindt is dat ze geen keizersnede hebben gegeven? Want als ik het zo lees, hadden ze toch eerder dat kunnen doen?? Dat het niet goed ging, dat zagen ze toch wel, is dat dan geen goede reden voor een keizersnede?
Dit is zeker een traumatische ervaring, misschien kan je eens op internet googlen voor iemand die je kan helpen verwerken, of via consultatiebureau of gyn ofzo?
Gelukkig is het wel snel goed gegaan met Maudy, en heb je nu een schat van een dochter. Geniet daar ook van hoor!!

Jacqy; misschien een innestelingsbloeding???O, ik hoop t zo voor je

Bambi; he, je bent wel bij die ene aangenomen. toppie, maarja je voorkeur gaat uit naar dat autobedrijf. Ik zou ook gewoon bij die ene doen of je deze week niet kan.

Happy; kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent met dat zwanger worden. Heb dat ook wel eens, maar als het dan weer zover is, dan gaan we er toch maar weer voor. Ik wilde dat wij ook eens snel aan de beurt zijn....

Linda; hoest nu met Joey? Jeetje, t houdt ook niet op bij hem he? Arm kind

Hoest trouwens met ziekenboeg???? Iedereen alweer beter

Linda2; het is zover!!! iemand al nieuws????

Hier eindelijk vandaag voor t eerst op mijn nieuwe functie kunnen richten. Had wel gister al 2 gesprekken, ging best wel goed, maar natuurlijk wel zenuwachtig, Ging er volgens mij in vliegende vaart doorheen haha. Ik denk dat ik er wel 2 opdrachten uit kan slepen. Ben trouwens nu aankoopcoordinator. Dan begeleidt ik de verkoper van a tot z met het zoeken naar een koopwoning (met een makelaar natuurlijk).

Vanmorgen had ik wat smerigs. De kat had gekost maar kon niet vinden waar. Op een gegeven moment wilde ik sporttas van dag ervoor opruimen. yech, grijp ik met hand in kots, had kat dus in tas gekotst. Yechie dechie

he bieb!

Iel! wat vies als je met je hand erin grijpt! Bah!!! hoe had je in de gaten dan dat er een had gekotst??
En fijn dat de nieuwe functie goed gaat! Kan ook niet anders, want je bent natuurlijk gewoon geweldig!! haha
Innestlingsbloeding, ik hoop het. Had net niets meer, maar ben toch bang dat ik morgen ongie word.....
Afwachten maar weer.

x Jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: ik hoop dat het een innestellingsbloeding is meid, hoe is het nu? en het gaat gelukkig weer wat beter met je, en met joey gaat het weer helemaal goed hij heeft alleen een flinke schaafwond op zijn voorhoofd en een mega dikke bult

bieb; de gesprekken gingen goed , logisch dat je zenuwachtig bent haha en jakkes met je hand in de kots blegh

ik ga joey aankleden want ik moet hem naar me schoonouders brengen omdat me pa er niet is, en ik heb mega koppijn weer en ik wordt verkouden ben ik bang.

ik ben er vanmiddag weer eventjes
iedereen een fijne dag en tot later

xxxx linda

Meiden, ff snel want moet de deur al uit.........

Rimke, wat dapper dat je dit metons wil delen lieverd ! Allemachtig het is me een bevalling wel geweest he......denk dat wij je na dit verhaal ook veel beter snappen ! Kan idd ook alleen maar zeggen dat je erover moet praten, veel praten maar, wat je zegt is waar, de menen verliezen hun belangstelling.......nou wij niet hoor schat. Al wil je het er de hele dag over hebben ! Pas je goed op jezelf .......X

Jacq, ooohhhhh ik hoop zoooooooo dat dit een innestelingsbloeding is !!! Hoe is tie nu ? Duim duim duim......

Linnie, mega hoofdpijn.....lekker plat he meisje...pilletje innemen en ff rust !

Bieb, hey daar was je weer ! Spannend dan weer op je werk he, een nieuwe functie.......gatver de gatver, met je hand in de kots......BAH !!!!!! haha

Bambi, positief dus over je gesprek....nou ik duim voor je hoor !

Meiden, sorry voor wie of wat ik vergeet maar moet echt wieberen nu !
Liefs happy.....fijne dag !

@bieb: gassiederrie, bij ons heeft de kat al eens in de sporttas geplast, bah, die lucht krijg je echt nooit meer eruit.
Je begeleidt de verkoper voor een koopwoning? Hebben ze die dan niet al op t oog, voordat ze willen verkopen?
Ik ben iig blij dat t goed gelopen is. En tja, ik zou er ook snle doorheen gaan. Zijn nog starterszenuwen moet je maar denken.
@bambi: spannend. Zo te lezen maak je grote kans.
@jacqy: oh wat zou dit nu weer zijn. Ik hoop ook zo dat t een innesteling is.
@linda: ged inpakken dan maar als je zegels moet brengen. Het is best fris. Ik hoop dat t niet doorzet.
Ik was gisteren toevallig een artikel over Lourdes aan t lezen. Moest toen aan je denken.
@happy: lekker wieberen meid, kan ik inkomen. Let wel op je bloeddruk.

Hoi meiden, ik heb nog eens nagedacht over t uitstapje. En ik ben vergeten dat ik dan nog voed. Het is best een end reizen met de kleine achterin. De trein is met de kinderwagen niet echt een optie. Ik vind t echt heel lullig, maar t lijkt me beter om niet mee te gaan in november. Sorry, sorry, sorry. Ik had me er zelf ook op verheugd.

hoi meiden,

ff snel vanaf de pc boven, me laptop heb ineens geen internet verbinding.

sterretje neee, je moet mee hoor. Woon je echt zo ver van Utrech vandaan. nee toch!!!!
Zou het zo leuk vinden als alles vaste kletsers mee gaan. boehoeeeee.

jacqy, hoest nu, toch geen ongie ??

bieb, gatsie darrie, kots bleggg. en de 1e gesrpekken gingen goed maar snel, hahaha

linda alles weer oke met joey dus, en die stomme zegels, blegg niet echt het weer voor he, waai je niet om.

happy meid, ff een maand proberen de gedachten van het zwanger worden af te houden. hoop dat je bloeddruk weer zakt.

ehm was er nog meer ??

ga zo de hond ff uitlaten, is nu droog en lois slaapt net in der bed, dus ff snel naar de uitlaatplaats moet kunnen.

heeft iemand dat wel eens gedaan? baby aleen gelaten, bel voor de zekerheid ff me moeder, je weet maar nooit nooit of ik aangereden word ofzo. doe ik ff een briefje in me zak, dat er een baby in me huis ligt te slapen ofzo. Zo deed me moeder dat vroeger als ze mij naar school bracht en me zusje op bed lag. ben binnen 10 minuten terug.

kom misschien vanmiddag nog buurten, maar zit niet lekker in dit kamertje.
ga denk ik lekker film kijken ofzo.

xx bambi

Terug
Bovenaan