Klusbabes 31!

hey meiden

jacqy: he kut kut kut meid weer ongi, en weer 2 dagen te vroeg wat is dat toch . hoe gaat het voor de rest met je? heb je alweer wat meer rust in je lijf gevonden ?

happy: ik ben trots op je meid dat je nee tegen je visite hebt gezegd heel goed, en wanneer moet je weer je bloeddruk op laten meten?

sterretje: ach de kleine in je armen in slaap gevallen, haha ik had dat ook altijd als joey in me armen in slaap was gevallen dan durfde ik hem ook nooit neer te leggen haha
en tja wat het openbaar vervoer betreft ik moet eerst met de bus naar amsterdam toe en daar de trein pakken maar hoe dat gaat dat weet ik niet want ik zit nooit in een trein

Linda; Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochtern en een hele mooie naam

zo net even lekker geklust onder de douche en vanavond lekker vroeg ons bedje in . me spaarzegeltjes zijn klaar die heb ik vanavond afgemaakt, en voor de rest hier geen nieuws,
morgen me laatste provera pil en dan wachten op de ongi en dan weer aan de clomid

xxx linda

Jezus he jacqy; weer ongi. Klote zooi. Ik was de afgtelopen maanden ook 1x  2 dagen te vroeg en 1x 4 dagen, raar lichaam.

Sterretje; neee je moet meegaan hoor, je hoort er gewoon bij. Woonde jij ook niet in t zuiden??? Misschien samen reizen een optie??? ik woon ook in t zuiden

Rimke; heerlijk 7 uurtjes doorgeslapen, fijn toch dat inbakeren helpt

Linda; gefeliciteerd!! een dochter!!! hoe gaat t nu?

Linda; is je vader naar Lourdes? sommige mensen gaan er echt elk jaar heen, jouw vader ook?

bieb; dit is de eerste   keer dat mijn vader naar lourdes is maar dat is eigenlijk gekomen omdat toen mijn tante in januari is overleden, en mijn tante en oom zouden heen, toen zei mijn oom van nou ik ga die reis maar afboeken toen zei mijn vader ach dan ga ik toch met je mee gezellig, dus mijn halve familie is nu mee hahah maar mijn vader geloofd dus niet in dat soort dingen allemaal en hij is dus puur voor de gezelligheid mee haha, hij is ook niet met die processielopen meegegaan maar dat kan hij ook niet vanwege zijn rug, maar hij vind het wel heel mooi allemaal vandaag zijn ze met een bursreis door de pyreneen gegaan en dat was heel indrukwekkend,

meiden ik ga er vandoor ik ga nog effe naast manlief zitten en lekker daarna me bedje in
fijne avond en tot morgen

xxx linda

jacqy; ik hoorde dat de kat aan het kosten was, gebeurd m wel vaker, te veel geschrokt met eten. Dus ben t wel gewend, maar niet in tas haha

Sterretje; sommige mensen willen echt begeleidt worden met het zoeken naar een woning, er gaat dan ook een makelaar mee met bezichtingen en het verdere proces begeleiden we. Echt van het zoeken naar een woning tot het uiteindelijke proces dus.

Vandaag heb ik trouwens mijn 1e opdracht binnen gehaald, joehoe. Volgens mij moet ik nu morgen op vlaai trakteren haha

Eigenlijk zouden we vanavond gaan sporten, maar ik kwam thuis en toen zei mannetje dat hij t zo koud had (extra zielig doen natuurlijk). Hij zag er ook wel beetje pips uit hoor. En ik was eigenlijk ook erg moe, dus we zijn niet gegaan. Ach, moet s kunnen, ga anders vrijdagochtend wel

Deze week niks afgevallen, had ik al gedacht, weekend toch wel wat veel gegeten, dus deze week weer opletten...

Ook hier naar linda toe, van harte   meid met je dochter, lekker genieten meid.

jacqy, kut kut kut, alweer ongie. moe worden we ervan.

bieb, jee de 1e opdracht is binnen , en word je mannetje ziek, het heerst zo..

rimke, je man weer thuis. fijn weer ff met zijn 3en. lekker hoor 7 uur slapen. nu wel in de nacht of niet ? ze doed het best goed zo te lezen.

linda, wat fijn dat je pa het zo naar zijn zin heb in lourdes. leuk hoor.

phoebe succes morgen bij de gyn.

happy, en rustavond ingelast, goed hoor, dat je nee heb gezecht. hoop dat je koppijn gezakt is.

sterretje, weet niet of rimke mee gaat, miss wel....je hebt gelijk er zullen vast meer meetings komen. Weet niet of de andere dames nog wachten willen. Of we doen 8 nov. of we wachten tot je van de bv af bent.
Weet niet of het ooit gaat lukken met zijn alle af te spreken hahah
je vroeg nog van dat sprongetje, geen idee, wat moet ik dan merken, ook vanmiddag was ze jengelig. en wilde een uur eerder de fles, ze had echt honger, dus gedaan en dan slaapt ze maar licht tot de volgende voeding. in de avond is zoet. elke dag voor 8 uur op bed en dan slaapt behoorlijk vast. voor de laatste voeding moeten we haar echt uit een coma halen. en vanmorgen sliep ze ook zo weer in. van 8 uur tot half 11. dus vind het niet gek dat ze overdag dan wakkerder is. ach misschien omdat ik wat meer thuis zit de laatste dagen. is ze niet gewend, we zitten vaak bij opa en oma.

ga lekker me bedje in. me laptopje werkt weer.
tot morgen.

xx bambi

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1) Jacqy ronde 16 1ste kindje
      Phoebe ronde 17 1ste kindje
2) Phoebe eerste afspraak gyn 14.30 uur
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1ste kindje
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.
?? Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan