Klusbabes 31!

Hey meiden,

Nou ook ik ben vandaag ongie geworden, dag 25..... moet niet gekker worden!
Niet echt handig volgens mij alsik morgen bij de gyn zit.... nou ja ik kan er ook niks aan doen.

Ik heb verder niks gelezen, maar ik zag jullie succes wensen wel voorbij komen!

Bedankt lieve meiden!
Ik laat jullie morgen weten hoe of wat!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

Bambi: lois slaapt lekker in de nachten heerlijk, en durf je het nog niet te proberen om lois een fruithapje te geven?

phoebe; klote meid weer ongi helemaal kut,e n ook vandaag naar de gyn toe volgens mij doet ie dan niet veel, maar succes meid en we horen het wel hoe het is gegaan

zo ik heb heerlijk geslapen vannacht maar ik ben tegenwoordig standaard om half 5 wakker maar dan val ik gelukkig weer in slaap,
Mijn temperatuur is hoog, maar ik ga er maar vanuit dat dat van die provera komt want vorige week donderdag was me temp nog gewoon 36,6 en deze week dat ik aan de provera zit is ie hoog maar goed vandaag me laatste provera pilletje
meiden ik, ga joey zometeen naar de chreche brengen en ik ben er later nog eventjes

fijne dag allemaal

xx linda

Goeiemorgen meiden,

Kijk, dit is dus wat ik van de week bedoelde........vind het zoooooo verschrikkelijk erg dat het bij de laatste babes maar niet wil lukken.......weer twee lieve babes ongi geworden....ik kots erop zeg..........meiden, kan weer maar 1 ding zeggen KUT !

Rimke, rust en regelmaat dus voor je meisje...heerlijk 7 uur geslapen. Hoe is het vanacht gegaan?

Linnie, an de klus onder de douche en een hoge temp ! Nou laten we in godsnaam hopen dat het nu is goed gaat bij jou en goed blijft gaan he........ik duim meisje !

Bambi, ik vind het niet erg hoor om het te verzetten...........maar, kijk wel wat de rest wil ! Kus aan je meisje

April, alles goed meis ? Mis je hier !

Sterretje, ik wil het best verzetten hoor want vind het echt heeeeeel erg als je niet meegaat. Kan je met niemand meerijden anders ?

Bieb, je eerste opdracht...goed zo meis ! Goed voor je zelfvertrouwen ook he !

Buuf, succes bij de gyn....denk aan je ! X

Jacq, verdorie he lieverd...heb het hierboven al geschreven maar, doe het nog een keertje ...kut !

Mamoetje, waar zit je meisje ?

Nou, de hoofdpijn is iets minder maar, niet weg ! Neem zo ff wat in, heb net gegeten. Ben trouwens nu ook weer een week aan het lijnen pffffff. gisteren gewogen en 2.3 kilo eraf, ben er trots op. Doe het met nog 2 vriendinnen en dat zijn ook collega s dus das wel handig hoor !We motiveren elkaar...hopen dat ik het ga volhouden maar, sta er voor 400% achter dus meestal lukt het me dan wel. Verder is hier alles goed....gisteren heerlijk niks gedaan......heeft me echt goed gedaan ! De laatste tijd was te chaotisch.....moet zo mn bloeddruk weer meten en wil gewoon dat ie omlaag gaat dus moet wel een stapje terug doen he........Ik kn trouwens s morgens de laatste weken heel moeilijk wakker worden en nu heb ik iedere morgen een dvd van de toppers aan staan, hahahaha gezellie hoor en word er ook goed wakker van. Liep net nog met de kat door de kamer te zwieren hihi ! Zaterdag   gaan we weer met de meiden weg ( met zn tienen ) en dan gaan we naar zoetermeer om te wokken en te sumo-worstelen whahahha, ik pies al in mn broek bij het idee zeg. Krijg je zo n bol foam-pak aan...zie het al voor me. Ik neem maar schone kleding mee want de kans is heeeeeeel groot dat ik echt in mn broek pies hoor ! Als   je op je rug lig kan je ook niet meer overeind haha net een schilpad he ! Nou ik stop want blijf kletsen geloof he...meisjes fijne dag allemaal en tot laters !

Liefs happy

happy: ik hoop dat je bloeddruk lager is geworden, en je hoofdpijn nog niet helemaal weg, maar gelukkig nietmeer zo erg als gisteren
haha en zaterdag sumoworstellen, dat is echt lachen hahaha wel gezellig en lekker wokken heerlijk

xxx linda

jemig, ik heb ontzettend vast geslapen tussen de voedingen door, want mw. wilde gewoon eten hoor, vannacht! En buiten haar huiluurtjes om gisteravond doet ze het hartstikke goed. Zit me nu alleen af te vragen wanneer ik haar in bad moet doen met dat strakke schema..........maar goed, dat ga ik zo wel doen..........lekker mijn meisje door het water heen halen.
Fons is weer thuis, en we hebben gisteren avond heerlijk geklust..........hahahaha, dat is snel he? Was wat gevoelig maar toen we eenmaal bezig waren ontspande ik wat meer en was het weer heerlijk.................

Linda2: gefeliciteerd met danique!! Ga lekker genieten en ik hoop dat alles goed is gegaan.

Linda: je vader is dus naar lourdes, mooie reis hoor!

Jacq: meis, ik denk aan je, weet ook niet meer wat ik zeggen moet buiten het feit dat ik het ontzettend klote voor je vind! Hou je goed, dikke kus!!!!

Phoebs..........zucht.............heel veel succes vanmiddag!!!

Happy: avondje rust in gebouwd! Goed hoor!!!

Sterretje: je kan evt. met mij mee rijden maar ik weet niet waar je vandaan komt!

Bieb: eerste opdracht, hoera!!!

Bambi: kan best een sprongetje zijn he? Ik heb het boek, oei ik groei.........heel leuk om te lezen!

Meiden, ik ga even douchen enzo.............

He meiden!

Rimke, het was dus weer fijn! haha lijkt me ook een beetje eng zo weer de eerste keer! En lekker je meisje in bad doen. Fijn dat het met het schema redelijk goed gaat!

Phoebe, ook ongie geworden! Kut zooi! Gaat lekker hier! Heel veel succes meis!

Sterretje, je moet wel mee hoor!! Anders zijn we niet compleet!!!

happy, weer aan de lijn! Wat dapper van je! hahahaha Ik durf even niet op de weegschaal te staan!

Ik ben vandaag lekker vrij. Het gaat gelukkig een stuk beter met me. Ga vanaf maandag weer terug naar mijn plek. Met nieuwe afspraken en indelingen. Denk dat dat hem gaat worden! hhaha

Ik bloed als een rund! Echt niet normaal. Heb nog nooit zoveel gehad op de eerste dag!

Straks komt mannetje weer thuis, hoeft maar een halve dag te werken. Gezellig!!!

Liefs jacqy

rimke; weer aan het klussen geweest gisteren haha en met maudy gaat het goed , dus het schema werkt wel een beetje.

jacqy: lekker vrij vandaag en je mannetje vanmiddag ook heerlijk even zo samen, en vanaf maandag weer op je andere werkplek met ander afspraken en indeling, ik ben blij datje er positief weer tegenover staat

zo joey is van de chreche gehaald en het eten staat op en vanmiddag komt de kapster, en het is koud buiten hahaha
meiden ik ben er later weer eventejs

xxx linda

Terug
Bovenaan