Goeiemorgen meiden,
Kijk, dit is dus wat ik van de week bedoelde........vind het zoooooo verschrikkelijk erg dat het bij de laatste babes maar niet wil lukken.......weer twee lieve babes ongi geworden....ik kots erop zeg..........meiden, kan weer maar 1 ding zeggen KUT !
Rimke, rust en regelmaat dus voor je meisje...heerlijk 7 uur geslapen. Hoe is het vanacht gegaan?
Linnie, an de klus onder de douche en een hoge temp ! Nou laten we in godsnaam hopen dat het nu is goed gaat bij jou en goed blijft gaan he........ik duim meisje !
Bambi, ik vind het niet erg hoor om het te verzetten...........maar, kijk wel wat de rest wil ! Kus aan je meisje
April, alles goed meis ? Mis je hier !
Sterretje, ik wil het best verzetten hoor want vind het echt heeeeeel erg als je niet meegaat. Kan je met niemand meerijden anders ?
Bieb, je eerste opdracht...goed zo meis ! Goed voor je zelfvertrouwen ook he !
Buuf, succes bij de gyn....denk aan je ! X
Jacq, verdorie he lieverd...heb het hierboven al geschreven maar, doe het nog een keertje ...kut !
Mamoetje, waar zit je meisje ?
Nou, de hoofdpijn is iets minder maar, niet weg ! Neem zo ff wat in, heb net gegeten. Ben trouwens nu ook weer een week aan het lijnen pffffff. gisteren gewogen en 2.3 kilo eraf, ben er trots op. Doe het met nog 2 vriendinnen en dat zijn ook collega s dus das wel handig hoor !We motiveren elkaar...hopen dat ik het ga volhouden maar, sta er voor 400% achter dus meestal lukt het me dan wel. Verder is hier alles goed....gisteren heerlijk niks gedaan......heeft me echt goed gedaan ! De laatste tijd was te chaotisch.....moet zo mn bloeddruk weer meten en wil gewoon dat ie omlaag gaat dus moet wel een stapje terug doen he........Ik kn trouwens s morgens de laatste weken heel moeilijk wakker worden en nu heb ik iedere morgen een dvd van de toppers aan staan, hahahaha gezellie hoor en word er ook goed wakker van. Liep net nog met de kat door de kamer te zwieren hihi ! Zaterdag gaan we weer met de meiden weg ( met zn tienen ) en dan gaan we naar zoetermeer om te wokken en te sumo-worstelen whahahha, ik pies al in mn broek bij het idee zeg. Krijg je zo n bol foam-pak aan...zie het al voor me. Ik neem maar schone kleding mee want de kans is heeeeeeel groot dat ik echt in mn broek pies hoor ! Als je op je rug lig kan je ook niet meer overeind haha net een schilpad he ! Nou ik stop want blijf kletsen geloof he...meisjes fijne dag allemaal en tot laters !
Liefs happy