Klusbabes 31!

Phoebe; shit, ook weer ongi geworden,. En dan ook nog je 1e afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat ze zegt (of hij)

Happy; kots met je mee hoor! altijd maar die ongies...gewoon kutzooi
Wel fijn dat je bent afgevallen, wel motiverend met een paar collegas, beetje steun aan elkaar
Leuk, zaterdag sumoworstelen!! haha zie t al helemaal voor me

Vanavond werken tot 8 uur en dan uit eten met 2 vriendinnen. Morgen vrij, komen mijn ouders en dan gaan we ef shoppen.
Zaterdag werken, open huis, dus zal wel druk worden.

Meiden, denk niet dat ik vanavond kom buurten, morgen weet ik niet. Thuis doet computer het niet, en s avonds weet ik niet hoe laat ik thuis ben, en of mannetje wel thuis is, want dan kan ik op computer laptoppen.
Dus als ik er even niet ben. wees niet bang, ik heb een goede reden haha

tot ?????

Oja, wat doen we nu met 8-11?? Bambi, hoeveel meiden gaan er tot nu toe mee???

he bieb!

Werkse en eetse vanavond!!
En open dag, zal zeker wel druk worden!

Ja, wat doen we nu met 8 nov.? Zou het wel leuk vinden als het door gaat hoor!

Net even naar de intratuin geweest., altijd gezellig!

x jacqy

hallo meiden

weer ff snel een bericht van mij, we hebben de sleutel van ons huis, voelt echt goed, wil over uiterlijk 3 wk erin zitten, dus ben al een beetje aan het inpakken en zo, van het weeekend vier ik me verjaardag samen met me mannetje, heb er zin in heb alle drank al in huis en lekkere hapjes enzo.
vanavond lekker zwemmen met een vriendin lekker ontspanne.
las rimkes bevallingsverhaal en inderdaad een hel hoop dat je er zo snel mogelijk overheen komt en al lekker weer bezig geweest met je mannetje zal best vreemd zijn zo.
ook weer een hoop ongie geworden shitzooi.
phoebe hoe was het bij de gyn?
voor de rest weet ik het weer niet meer denk aan jullie en hoop dat er van de niet zwangere snel iemand zwanger is, allemaal tegelijk dat zou het leukste zijn...

tot snel
-x-

he anouska,

leuk de sleutel van jullie huis! En nu lekker inpakken en inrichten! Moet er nog veel in huis gedaan worden?
En alvast een fijne verjaardag dit weekend!

x Jacqy

phoebe; hoe is het bij de gyn gegaan vandaag??

bieb; zaterdag open dag met je werk dat zal wel druk worden en vanavond lekker iuteten heerlijk, veel plezier en we zien je wel weer haahah

anoeska; jullie hebben de sleutel gekregen en over 3 weken wil je er al inzitten, pfff dat is snel zeg haha succes met inpakken enz, en veel zwemplezier voor vanavond

rimke; wat een ontzettende lieve foto zeg wat en schatj

de kapster kwam trouwens niet voor mij maar voor joey haha hij is weer zo goed als bijna kaal ik heb de tondeuse erover heen laten gaan

xxx linda

Hihihi, schattig he. Ze is vandaag, tot nu toe dan, heel erg lief. Ligt al de hele morgen zoet te slapen en nu ook al weer..........maar meestal begint het drama vanaf nu.......hahahaha!!

Anoeska: succes met het opknappen! Spannende en leuke tijd, verhuizen! Denk aan jullie! Denken jullie om jullie ruggetjes?? Niet te zwaar tillen he??

Jacq: ben blij dat je weer wat beter in je vel zit, hopelijk gaat het vanaf nu weer berg op!
Dikke kus voor jou!

Linnie: hihihi, ik dacht ook dat jij geknipt werd, maar je hebt joey kaal laten scheren.........gemeen met dat koude weer!!!!

Bieb: drukke dag dus voor jou, met die open dag.......succes!

We eten vanavond heel simpel, kant en klare lasagne, fons moet weer naar de brandweer..........gisteren al bloemkool gegeten en morgen ook een curry met verse groenten dus vandaag doen we het met een tomaten-mozzarella salade en lasagne. Ook lekker!

Terug
Bovenaan