Klusbabes 31!

hoi hoi,

Ach rimke wat een dotje, en een lachje ?? vlotte meid heb jij. Geloof dat ze heel erg op fons lijkt, klopt dat ? En alweer aan de klus geweest...nou nou jij bent er vlot bij hahaah. maar als het goed voelt, prima toch.

bieb druk druk de komende dagen, we zien je wel weer aanwaaien.

jacqy lekker vrij vandaag. en je hebt besloten wat je werk betreft. goed hoor, hoop dat het goed gaat.

linda jij knipt ook veel je haar hahah. het is me even ontgaan maar waarom moest je weer provera, je had toch al een ongie van de mk, of was dit om te schonen, das toch al langer geleden, snap er niks meer van hahah

happy, leuk uitje in het vooruit zicht. en lekker wokken en worstelen, wel eerst worstelen neem ik aan, anders word het kotsen ipv piesen in je broek hahaha

anoeska de sleutel is in handen, en over 3 wk wil je er al inzitten, woh. drukke weken dus, fijne verjaardag van het weekend en we zien je wel weer eens aankomen, snap best dat je daar straks nog minder tijd voor heb.

phoebe ook al ongie. gatver de gatver..nou vandaag naar de gyn, ben benieuwd wat je ons komt vertellen met die korte cyclussen van jou.

wat het uitje betreft hebben we.

bambi, jacqy, linda, happy, bieb. Deze zijn zo goed als zeker.

dan hebben we mamoetje, phoebe, sterretje, rimke en linda2 die mee willen maar waarvan ik niet weet of ze de 8e kunnen, of de meiden weten zelf nog niet of het lukt met de kleintjes.

ik weet dat phoebe en mamoetje mee wilde toen het nog op okt.stond en rimke zou kijken hoe en wat. en linda2 moet ook even kijken tegen die tijd.

anoeska kan nooit op zaterdag. april gaat niet mee, weet niet of ze een andere datum wel wil. Sterretje natuurlijk.

verder de meiden die we niet of nouwelijks spreken. Essy, pip, kruimels, klaasje.
dat zijn ze toch ???

als ik nu iemand vergeten ben, ga me dan ff giga uitkafferen, of ik ben een zeef. Hoop dat ik niemand vergeten ben hahaha

ben zo moe de laatste dagen, terwijl ik elke morgen terug ga. pfffff. zal wel aan het weer liggen. herst.....
vandaag was ik met me moeder boodschappen doen en lois bleef bij me vader. we hebben haar in het ledikant gelegen in de babykamer bij me ouders. brullen....niet et zuinig, de arme schat vond het eng, ze zag te veel.....thuis ligt ze natuurlijk nog in de wieg.....me vader heeft haar maar weer in de kinderwagen gelegen...
verder is ze jengelig gebleven en begint nu weer te brullen....zucht...de laatste dagen.....kan ook daar moe van zijn....ben toch blij dat ze sávonds zo moe is dat we dan rust hebben......misschien toch tanden ??? voel nog niks ?? lijkt me sterk dat ze eerst een kies krijgt, maar daar komt wel der tandvlees wat lager te zitten ofzo ??

linda jij zij van een fruithapje toch ? lois is nog geen 3 maanden oud hahaha. pas met 4 mag dat en het cb wil zelfs 5 of 6 maanden. zolang wacht ik niet, maar wel nog eenmaandje denk ik.

we eten brood, maar ga wel ff een verse hamburger maken. als het lukt, lois jankt nu goed....ga maar ff naar der toen.

xx bambi

ik moet nog lezen , maar ik ging net naar de wc en toen had ik roze afscheiding, ik heb vamorgen me laatste provera pil gehad dus het kan nog niet dat ik gelijk vandaag ongi ga worden, pfff ik hou niet van bloed hah, dus ik daarna weer naar de wc en toen niks, ikheb wel van die krampen enz. dat lichaam va mij zit wel een beetje raar in elkaar

ik ga nu effe eten en daarna met d eauto boodschappen doen en effe naar me schoonouders en daarna kom ik weer eventjes en dan lees ik bij

xxx linda

Hey meiden,

Het is me heel erg meegevallen vandaag!
We kwamen binnen, hele vriendelijke vrouwelijke gyn.
We moesten wat vragen beantwoorden, of ik al eens zwanger ben geweest, of ik regelmatig ongi ben, dat soort dingen.
Ze ging een beetje vertellen wat er allemaal ging gebeuren.........
Nou, mijn gyn schrikt niet hoor als je ongi ben..... gewoon met je benen onhoog....
Gelijk een inwendige echo, die was goed.
Ook gelijk een uitstrijkje gemaakt..... daar hoor ik de uitslag nog van.
Het kwam trouwens heel erg goed uit dat het vandaag dag 2 is, want ik kon gelijk bloed gaan prikken, dat moet dus op dag 1 2 of 3 gebeuren, dan meten ze bepaalde hormoonwaardes.
Volgende week vrijdag, dus dag 10 heb ik weer een afspraak en dan gaan ze een follikelmeting doen.
Ik denk zelf dat het iets te vroeg is en verwacht dan ook wel dat ik maandag terug moet komen.
Dan krijg ik ook de uitslag van het uistrijkje en van het bloedprikken van vandaag en dan zullen we ook horen wanneer we moeten komen voor een samenlevingstest.
Waarschijnlijk gaan ze ook nog een rontgen foto maken van mijn baarmoeder, dat gaat dan weer met contrastvloeistof, maar dat is pas later.
Op dag 21 moet ik weer gaan bloedprikken, dan kunnen ze aflezen of ik een eisprong heb gehad.
Na dit alles moeten we weer langskomen en dan wordt er naar de mogelijkheden gekeken aan de hand van de uitslagen.

Het gaat allemaal heel snel ineens, maar ik ben daar wel blij om.
Eind van deze maand weten we in ieder geval meer en dan hoop ik ook dat we verder kunnen.
Stel nou dat ze ons de volgende ronde al gaan helpen en het is raak dan krijgen Happy en Rimke nog gelijk ook met November hahahaha

Liefs Phoebe  

Meiden, ik ga er weer vandoor, we gaan op kraamvisite bij de buren (altijd leuk........)
We zijn 2 weken geleden al even geweest, maar toen konden we niet zo lang blijven, dus we gaan nog ff een bakkie doen bij hun.

Slaap lekker alvast voor straks meiden!

Liefs Phoebe

he phoebe wat goed dat er dus conrete stappen worden ondernomen. snap dat het even snel gaat, maar dan heb je wel het gevoel dat er eindelijk wat gebeurt he.

linda, roze afscheiding. jog morgen komt de ongie gewoon. hoor je wel vaker toch, gelijk na de laatste provera ongie.

nou lois heeft gejengeld tot haarfles van half 7 toen helemaal vrolijk en om half 8 naar bed. zonder morren hahah.
ga verder tv kijken.

xx bambi

Phoebs: wat goed dat het allemaal zo snel gaat! Kan me voorstellen dat het je even overvalt, maar voor je het weet hebben ze alles in kaart van jullie en kunnen er misschien stappen ondernomen worden! Ik denk aan jullie............alles komt goed......dikke kus!

Bambi: lois dus een huiluurtje........ach, dat mag wel af en toe he? Had ook een drukke dag gehad, en inenen in een ledikantje geslapen......was de hamburger lekker?? Maudy lijkt idd vreselijk op haar vader, dat zie je goed! Ik denk dat ze haar blauwe ogen ook houdt, die van mij zijn heel erg bruin.............grappig om te zien hoor. Want Lois lijkt vreselijk op jou he?

Nou, ik heb hier net een huil-half uurtje achter de rug, deze dag is echt fantastisch gegaan! Eten, knuffelen, spelen, slapen.............en dat in een strak ritme, en ze heeft het vandaag daarop dus prima gedaan! Nu zometeen nog een fles voor de nacht. Doorslapen begrijpt ze nog niet zo goed, dus ik geef gewoon die fles van ongeveer 22 uur nog en dan zal ze zo rond 3 uur nog wel een keertje willen..........zometeen, over een tijdje, zal ik die fles van 22 uur wat zwaarder maken en misschien wil ze dan doorslapen.
Ach, de schat is nog geen 4 weken dus ze doet het hartstikke goed.

bambi: joey moest geknipt worden niet ik haah, en wat dat fruithapje betreft, joey was 3 maanden toen gaf ik hem al een groentepotje en een fruithapje, maar joey lustte geen pap en at of dronk dat heel erg slecht, dus ik ben maar gelijk toen overgestapt op groente, met 5 maanden kreeg ie al brood haha, wel in de thee gedoopt maar hij vond het heerlijk en met 9 maanden heb ik alle pap de deur uitgegooid
e n lois ligt nu heerlijk te slapen haha, en wat die provera betreft, ik heb dat nu weer gekregen om een mensturatie op te wekken want anders kan ik neit aan de clomid beginnen, maar ik ben nog nooit met provera op de dezelfde dag of de dag erna ongesteld geowrden, normaal gesproken altijd na 4 dagen ofzo of nog later, ach ik zie het allemaal wel

rimke;   maudy doet het weer goed op het strakke schema, ik ben er erg voorstander van ook omdat ik dat natuurlijk moest met joey, je zit wel aan tijden enz gebonden maar een vrolijker kind is veel fijner natuurlijk, ik heb nu nog al met joey dat ik het ritme aanhoud en vooral met eten
fijne avond meid

phoebe; nou zeg wel fijn dat er gelijk allerlei stappen worden ondernomen zeg, en ook nog een inwendige echo ondanks je ongi dat doen ze bij ons niet hahaha
wel een fijn idee hoor meid dat er een vaart achter zit weet je zometeen waar je aan toe bent,

zo even bij me schoonouders geweest en even de post bij me pa weggehaald maar dat was er niet haha en joey op bed geschopt hahaha die ligt nu heerlijk in dromenland en wij gaan ook niet zo laat op bed heerlijk, ik lgi nu lekker in de bank met me badjas aan lekker romantisch hahaha maar vandaag geen polonaise aan mijn lijf haha

meiden ik ben er gelijk vandoor ik lees morgenochtend voordat ik naar me werk ga weer eventjes bij

xxx linda

Terug
Bovenaan