Klusbabes 31!

Linda; fijn dat je pa er weer is. Jeetje, jij bent echt lang, ik ben ‘maar’ 1.67 lang. Heb je geen problemen met broeken ofzo?

Sterretje; voordat ik een aantal jaren zoveel was afgevallen (16 kilo), kon ik juist nooit hoge laarzen dichtkrijgen ivm dikke kuiten, heb ik nu gelukkig geen last meer van.

Pipstip; wat fijn dat de oppas geregeld is, alleen nu nog de dagen van je werk bevestigd krijgen. Leuk hoor dat shoppen. Lijkt me ook echt leuk om aan de babykamer te beginnen!

Jeetje Rimke, wat zielig voor Maudy, Helemaal als ze huilt van de pijn. Gelukkig heeft ze wel nu kunnen poepen, kan me voorstellen dat het voor zo een kleintje pijn kan doen. Gelijk heb je hoor dat ze in je armen slaapt, moet toch kunnen af en toe? En Fons is weer weg, saai he?

Phoebe; wel goed van je dat je t op t werk verteld hebt. Dit is beter dan elke keer een smoesje verzinnen om weg te moeten, of vrij te nemen. En tuurlijk probeer je het zo vroeg of laat mogelijk te plannen, maar dat gaat nu eenmaal niet. Mijn leidinggevende weet t ook dat ik al tijd bezig ben, en ze vraagt ook regelmatig hoe t gaat, weet ook van mijn mk. Dus als ik straks ook vaker naar t ziekenhuis moet (hopelijk niet) dan zal ze dat zeker begrijpen.

Bambi; Lois beetje aan t spoken? Misschien wel iets met haar tandjes ja

Mamoetje; ach, af en toe kunnen mannen wel lief doen haha.
Fijn dat je vriendinnen zo lief tegen je waren ivm die zwangere vrouw. Jij komt ook nog wel aan de beurt hoor!

Iemand vergeten?? Heerlijk zo een herfstdag…bleeeh. Heb ook niet gerend vanmorgen. Wel fijn badkamertje gepoetst en kamer gezogen enzo. Heerlijk is dat als t weer (even) schoon is. Ga straks de kledingkast opruimen, ook een bende daar.

Als t goed is doet de cv ketel t nu weer goed, moest volgens mij gewoon ontlucht worden. En anders bellen we van de week wel. Maarja, dat ding moet toch sowieso gecontroleerd worden, dus moet toch s bellen

Zag actie bij Kruidvat van die treinkaartjes voor 9,99 voor een hele dag reizen. Zaterdag wil ik naar Zaandam met trein, dus komt goed uit. Gelijk even paar kaartjes halen, anders is t iets van 25 euries voor enkele reis. Koop ik er 2, gelijk 1 voor andere keer.

Moet nog steeds verder met digitaal fotoboek, paar weken al niks aan gedaan. Ach, wil t voor kerst klaarhebben, dus tijd zat haha.
Mijn ouders hebben vrijdag al ons fotoboek meegenomen. Dan hoef ik er de heenreis niet mee te slepen, alleen de terugweg. Heb t in zo een sleepkoffertje meegegeven, want dat ding is supergroot en zwaar hoef ik er tenminste niet mee te sjouwen.

Nog 4 daagjes dan is t weer NOD dag. Wil er niet te veel aan denken, maar doe ik natuurlijk weer wel. Denk soms dat t raak is, maar dacht ik vorige maand ook. Gewoon weer afwachten dus. Soms denk ik dat ik misselijk ben, geen pijn in borsten (heb ik altijd week voor NOD en bij 1e zw.schap had ik dat ook niet). Neem maar wel voor zekerheid alvast maandverband mee naar werk…..je weet t nooit….

nog even tijd gevonden om te reageren, als lois niet gaat huilen dan.

bieb het worden weer spannende dagen..als het nu weer niet gelukt is ? moet je dan weer naar de gyn?

mamoetje, druk druk met vanalles. wil jij 8-11 nou ook mee ?

linda las iets over 1.87 !!! jij bent een reus hahahah. ik ben net als bieb ook maar 1.65 hahah. moet ik straks met het uitje helemaal omhoog kijken en bij rimke ook een beetje hahaha

phoebe op je werk gemeld over het zwanger worden.....ik hoop dat het begrip wel een beetje blijft, vooral als het geen kindjes mensen zijn, dan begrijp je het toch niet helemaal.

pip binnenkort aan het kamertje beginnen, spannend hoor....en doe kruimels de gr. hoor en zeg dat ze weer eens moet buurten, ze is toch met verlof nu, tijd zat hahahah

ehm wie ,  ???????

happy hoe was het worstelen ?? heb je nog in je broek gepiest hahaha

jacqy meid, druk met dat ehm weet niet meer goede doel waar je captain voor bent hahah. goed van jou iig.

sterretje, lekker wezen shoppen, ik gisteren ook. pas echt niks en niks is geschikt om in te werken, dus moest ff wat inslaan...gelukkig wel een beetje geslaagd.

rimke geniet van je wijntje he... en niet helemaal leven volgens een boek hoor, beetje richtlijnen zijn best....maar je hebt ook nog een leven....helemaal geen boodschappen doen hahah

rest weet ik ff niet meer.

hoor lois weer jengelen, dus nu mag ze eruit....lekker in bad...hapje fruit en fles....kijken of het nu gaat.

dikke. x bambi

hye meiden

bambi: haha ben je evengoed aan het proberen met een fruithapje met lois, en ze vind het lekker? en ze geeft veel terug, misschien moet je haar even langer omhoog houden na een fles of haar bedje aan het hoofdeinde wat hoger zetten, joey gaf ook heel veel over en ook golven en bij mij gaf dit wel , ik denk alleen maar even mee hoor,

bieb; nog een paar dagen en dan je nod, spannend weer hoor, en je cv doet het weer haha gelukkig maar met dit weertje, en je bent lekker aan de poets geweest vandaag las ik altijd fijn als het weer schoon is allemaal

phoebe; goed dat je het je leidinggevende hebt verteld en toch fijn dat ie er begrip voor toont, dan hoef je geen smoezen meer te verzinnen van ik moet dit of ik moet effe dat doen

rimke; veel plezier bij de verjaardag,e n jeetje arme maudy zeg, ik hoop dat het vandaag wel wat beter gaat, en hopelijk blijft die olie werken en poept ze goed, arm kind,

pip: alle oppas al geregeled dat is wel fijn hoor als dat allemaal van te voren is gepland en nu maar hopen dat je die dagen krijgt die je op je briefje hebt gezet om te werken, en binnenkort gaan jullie aan de kinderkamer beginnen heel erg leuk.

zo wat een takkeweer zeg, de verjaardag was gezellig en we gaan zometeen effe naar me pa toe,
En ik ben vrij lang hahaha maar ik ben blij dat rimke ook niet zo klein is haha mijn moeder was ook 1,68 dus als ik naast me moeder liep dat was echt geen gezicht hahahaha
meiden ik ben er vanavond nog eventjes

xxx linda

Meiden, hier alles goed hoor ! Wou ff laten weten dat ik nog leef maar heb gewoon ff helemaal nergens puf voor.....voel me een soort van opgebrand ! Gisteren was erg leuk, allemachtig wat een pakken krijg je aan zeg hahaha. Heb het droog weten te houden maar, scheelde niet veel. Ga onder de zonnenbank...heb wel alles van jullie gelezen hoor....pipje, leuk dat je er was meisje !!!! Tot morgen

Kusss happy

happy; haah dus jullie hebben jullie wel vermaakt gisteren, ik vind het knap dat je   niet in je broek hebt geplast van het lachen ik zou het echt niet droog hebben gehouden hahaha ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad

mijn ongi is alweer over zo goed als, heel vreemd vrijdag begonnen en sinds vanmidag bijna niks meer, maar goed ik heb de maand september al genoeg bloed haha
we hebben net lekker chinees gehaald en joey ligt net op bed die was helemaal kapot, hij zit ook echt geen minuut op ze gat,

xxxx linda

Linda; je hebt gelijk hoor dat je genoeg gebloedt hebt

Happy; je hebt t dus nog droog kunnen houden in t pak haha, leek me wel echt lachen. En soms last van een herfstblues??

Jacqy; hoest trouwens met je trouwvoorbereidingen?

Bambi; ja, als t nu niet lukt, dan gelijk afspraak maken met gyn. Dus volop duimen voor me!!!
Rimke geloof ik had oktober voor me gependeld, dus ben benieuwd....

Nou was weer een gezellige avond...not
Zaten net lekker zelfgemaakte shoarma te eten, toen schoonmoeder belde. Ze voelde zich weer niet goed. Wij erheen, ik me zelf opvretend omdat ze toch weer niet de alarmknop had ingeduwd. Toen we daar waren had ze dat gelukkig toch gedaan. Uiteindelijk kwam de ambulance toch maar, omdat de dokter zelf niet kon komen. Toch maar naar t ziekenhuis, en wat t nu was??? Dit is nu al de zoveelste keer binnen een aantal weken. Ze moet dus nachtje blijven. Nou, ik hoop toch dat ze nu echt wat vinden, we worden er allemaal gek van. We hebben allemaal zoiets van, soort van angstaanval of zenuwen ofzo. Zwager is ook beetje boos op haar, elke keer als zijn kinderen daar zijn, zegt ze dat ze zo eenzaam is. Dat zeg je toch niet tegen kinderen!! die moet je niet met dat soort dingen belasten. En dat zegt ze ook tegen de jongste van 9. En net zei ze al, nou dan zal ik wel de hele nacht gaan huilen omdat ze alleen is. Dus ik boos, ik zei u moet niet huilen van zelfmedelijden, daar heb je niks aan, u moet t positief bekijken. Pff, ze praat nu langzamerhand tenminste zelf dat ze kleiner wil wonen. Maar of ze dat zegt om ons rustig te houden. Ze is zo krakkemikkig, slikt tig pillen, hartpatient, kan amper lopen, lichaam gewoon scheef gegroeid, en woont in haar eentje in een eengezinswoning, ze kan t gewoon niet meer. En nog wat dingen met 1 van haar zonen waar ze altijd hand boven hoofd houdt., We zijn er klaar mee!!! pff sorry hoor, moest t ef kwijt
Half 7 heen en half 10 thuis.

Jongens, ik weet niet wat t is, maar ben nu al hartstikke blut. Soms vliegt t geld er gewoon uit!!!! Heb gelukkig nog wel geld achter de hand van andere rekening, maar is niet echt de bedoeling.
gelukkig krijgt mannetje volgende maand 2x zoveel ivm veel gewerkt in september, en in november 13e maand, tenminste weer even potjes bijvullen haha
Wat nou als we kinderen hebben en minder werken. Ach, zal wel goed komen, je maakt tenslotte op wat je hebt...

ga zo slapen, doeiii. Morgen om 9.15 u naar die man, maar jullie horen t savonds wel.trusten

Goedemorgen meiden!

Heb helemaal niets bijgelezen, super druk!
Wou jullie allemaal weer een frisse start van de week wenzen!!!

Ik ga vandaag weer terug naar mijn "eigen" plekje. Ben benieuwd.
Vanavond grote precentatie en daarna nog op kraamvisite.

Ben er morgen avond dus pas weer!

x Jacqy

Terug
Bovenaan