Klusbabes 32!!!!

joehoeeee. i got the job !!!!
nou wat een beetje brutaliteit al niet doet hahahah.
Is wel 24 uur en word de receptioniste...helemaal goed...
maandag, woensdag en vrijdag....soms wisselen als iemand een cursus heeft, maar dat komt helemaal goed....verdien hetzelfde als bij me laatste baan, ook goed....begin waarsch.vanaf nov...geloof dat de 2e op maandag is...krijg volgende week me contract. we shall see......
ga ff verder koken...macaroni.....tot vanaaf.

ben mega blij.....nieuwe car...en nieuwe job.......jeeee

xx bambi

Jeeeee!!! Bambi! Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk, en inderdaad, een brutaal mens heeft de halve wereld! En een mooie auto hoor! Jullie gaan een lekker weekend in, geniet van de macaroni!

Linnie: ach die fysio's............laat je niet op de kast jagen hoor! Tuurlijk komt het goed met je jongetje! En dat het lang gaat duren, tja................

Bieb: dus toch niet zoveel buikpijn...........hoezee, geluk bij een ongeluk...........

Sterretje: meis, hoe is het bij je? En je kleine meisje? Geniet evengoed van jullie weekend!

Nou, wij zijn bij de osteopaat geweest met ons meisje, ze heeft heel veel spanning in haar lijfje en gaf zich tijdens de sessie er moeilijk over. Hij zei al, dat we er wel wat mee te stellen gaan krijgen, geen makkelijk meisje. Tja, ik laat me daar niet zo door leiden hoor. We zien het wel...........
Wat wel fantastisch is, is dat ze stil is..........sinds ze geboren is, is ze niet stil geweest rond deze tijd. Of we nu de herrie vannacht krijgen, ik hoop het niet. Ik hoop dat ze gewoon een lange ruk aan slaap gaat krijgen! Eindelijk rust in haar kleine lichaampje.........fantastisch zou het zijn. Ze ligt altijd met gebalde vuistjes, of ze nu op schoot ligt, of ligt te slapen, die vuistjes zijn er altijd............en nu.......nu niet! Ze ligt heel ontspannen te slapen. We hebben een babyfoon met camera dus we hoeven de kamer niet op, ook ideaal, we zien haar gewoon liggen.

Morgen ben ik er niet, of eventjes, we gaan een familie dagje houden. Rond 12 uur rijden we naar mijn oma, overgrootoma voor maudy dus. En dan door naar Waalwijk, naar de zus van Fons die jarig is vandaag. We zien wel hoe het gaat, lukt het niet, dan gaan we gewoon weer naar huis, maar in de auto is ze altijd stil.........

Meiden, wij gaan hopelijk van een heel rustige avond genieten,

Kus

Hey meiden,

Sorry sorry sorry..... ik verwaarloos jullie een beetje.... maar ik denk wel aan jullie hoor!!!
Bijlezen is echt niet te doen, volgens mij ben ik ergens halve wegen klusbabes 31 gebleven...

Maar even over vanmiddag, ik ben zooooo stom geweest, die afspraak was niet vandaag maar gisteren.... de gyn was ook al naar huis.... gelukkig was er een echografist (of zo iets) en die kon wel de echo maken. Het enige wat ze gezegd heeft is dat er nog geen eiblaasje op "klappen" staat, maar wat ze wel gezien heeft weet ik eigenlijk niet.
Dinsdag weer terug en dan gaan ze weer kijken.
Ik denk zelf dat dinsdag te laat is, ik verwacht me eitje maandag eigenlijk, maar goed, volgens mij zien ze dat dan ook wel.
Gelukkig is de tijd was gunstiger, 8.50 uur, kan ik gelijk door naar me werk.
Ik heb verder ook nog geen uitslag gekregen van het bloedprikken en het uitstrijkje, dus ik hoop dat ik dat dinsdag ook hoor.

Nou meiden, ik wens jullie alvast allemaal een heel fijn weekend en lekker genieten van het mooie weer!

Liefs Phoebe

hallo meiden,

ben jullie niet vergeten hoor, maar druk druk druk he, vloer ligt erin en morgen begint de schilder volgende week alles schoonmaken en gaan we vrijdag over, ben nu hier in het huis aan het pakken wat een rommel kan een mens hebben, haha
BIEB: wat een klotezooi jij ook weer ongesteld nou pas me eigen weer aan je aan hoor ik ook gister geworden.
BAMBI: zag dat je een baan heb fantastsich meid, zal wel fijn zijn kun je toch weer meer extra dinge doen toch?
RIMKE: je meisje is een beetje onrustig komt dit ook door de zware bevalling denk ik of niet? hopelijk gaat het snel de goede kant op en morgen lekker familie dagje, en naar waalwijk, dat is vlakbij ons haha
LINDA: zag dat je allemaal aan het tobben was met joey, die foto zag er niet echt super uit hopelijk helpt deze zalf wel!
HAPPY: heb het even gemist maar wat ik ervan mee gekregen heb zit je niet echt lekker in je velletje op het moment, of heb ik het mis?
PHOEBE: ook druk zag ik net als   JACQY
STERRETJE: hoe is het met jou meisje gaat alles goed? ( sorry heb niet alles bijgelezen dus misschienoverheen gelezen)

voor de rest ff kwijt, zoals jullie hierboven kunnen lezen ben ik ook weer ongesteld geworden baalde gruwelijk was ook allemaal moe en misselijk en dacht zou het!!!! maar ook weer niet, en aangezien wij van de gyn moeten proberen tot maart, denk ik niet dat het dat gaat worden heb vor me eigen vast gesteld dat als we in jan. nog niet zwanger zijn dat ik dan weer bel en ga, kan gewoon niet langer wachten!!!!!
ga me ff op de lijst zetten en hoop dat ik snel meer tijd heb, maar dat zal nog wel ff duren want moet daar ook nog het internet regelen...

groetjes anoeska

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Anouska ? ronde, 1e kindje
10) Bieb 13e ronde, 1e kindje
Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17) Bieb, vervolgafspraak gyn 09.30 uur
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1e kindje
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7) Bieb, 14e ronde 1e kindje  
       anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Godver Anouska, jij ook al ongi. We blijven elkaar maar achtervolgen he? Duurt wel lang Maart, anders gewoon s in januari bellen

Bambi; gefeliciteerd met je nieuwe job!!! Joehoe, de brutalen hebben de halve wereld haha.

Rimke; is Maudy nog stil? Wie weet helpt t echt de ostheopaat

Phoebe; onee he, een dag te vroeg. Gelukkig kon iemand je nog wel helpen....en nu?

Heb al de hele avond buikpijn. Niet echt ongi pijn, maar alsof ik al al een hele week niet kan poepen. Erg irri

Weet niet of ik morgen kom buurten, ga naar Zaandam, naar familie, nichtje was gistere 2 geworden. Bleeh 2 uur in de trein, gelukkig wel in 1x reizen zonder overstap

Misschien kan mannetje toch niet mee naar gyn volgende week, nouja dan maar alleen

alvast fijn weekend!!

goeiemorgen meiden

anoeska; kut kut kut meid ook ongi geworden, en je hebt gelijk datje niet tot maart gaat wachten hoor met de gyn weer bellen, en jullie schieten al lekker op in jullie huis en volgende week erin hopelijk gaan jullie dat redden

bambi: van harte gefeliciteerd met je baan meid helemaal top, zo zie je inderdaad een brutaal mens heeft de halve wereld hahahaa super

rimke; hoe heeft maudy het gedaan gisteravond en vannacht was ze nog steeds zo ontspannen? en veel plezier vandaag met de familiedag

bieb; jij ook veel plezier vandaag met de familiedag, en is je buikpijn een beetje over?

phoebe; jeetje zeg je had je vergist in de dag dat is balen maar gelukkig ging ze evengoed nog eventjes kijken, en dinsdag weer heen hoipelijk ben je op tijd dan en hopelijk krijg je al je uitslagen

happy: hoe gaat het met jouw??

zometeen ga ik met joey weer peuterzwemmen en voor de rest van vandaag staat er niks op het programma haha heerlijk rustig

meiden iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag nog even

xxx linda

Hier toch nog even snel.Rustig op t forum zeg....

Straks even afspraak op t werk en dan treintje naar Zaandam

Wat moet ik nu weer aan??? Zal even uitleggen. Ik heb 2 oudere zussen, maar altijd als ik bij hun in buurt ben voel ik me zo een slons. Oudste zus valt wel mee, maar 2e zus is altijd volgens laatste mode gekleed. Hoeft allemaal niet uit te maken, en misschien denken zij er niet zo over, maar voel me dan nooit zo op gemak....
Moet me er niet zo veel over aantrekken. Op mijn bruiloft was ik in ieder geval de mooiste haha

dames tot morgen!!!

Terug
Bovenaan