Klusbabes 32!!!!

hoiiii,

april fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie..en dat ventje groeit als kool hahah..goed hoor dat de bv zo goed blijft gaan...leuk he als ze ineens wat meer kunnen...dan zie je kleintje draaien en dan denk je huh ? hahah.
die handen zijn bij lois ook favoriet, ze kan gewoon een uur naar die dingen staren en der slap....die wil ze steeds vasthouden en trekken...ook der kussen/hydroluier trekt ze los om mee te spelen...

sterretje, bij mij kan het niet hard genoeg gaan....tuurlijk is het leuk zo klein, maar ik vind de leeftijd van een half jaar tot jaar leuker....dan kunnen ze meer.....gelukkig is lois best snel in der ontwikkeling...dus kan ze nu al wat hahah
ik vind baby's die de 1e maanden maar liggen te liggen niet echt mijn ding hahaha.
ben denk ik meer een paar maanden oude baby mama hahahha

tot hoe lang willen jullie bv blijven geven..? hebben jullie een maand in gedacht of zolang het werkt zeg maar...

geloof dat lois niet zon zin heeft in   om te slapen...hoor der af en toe mopperen...zou ze blijft nog maar even liggen...tenzij ze janken gaat natuurlijk....
ga ff de afwas doen en naar het toilet.

xx bambi

Goedemorgen!!!

Jacq: weer zaadjes ingeleverd, spannend blijft dat toch he?
En vandaag lekker vrij, geniet er van, het wordt een echte thuisblijfdag, qua weer dan......regen, regen, regen.........

April: goed van je te horen meis! En fijn dat het zo goed gaat bij jullie en dat jullie mannetje het zo goed doet!!!

Linnie: nachtmerrie? Join the club................ik werd vannacht ook weer huilend wakker, bevallingsdrama in de herbeleving........

Bambi: hihihihi, niet zo'n poetser meer..........ach, de prioriteiten liggen nu ergens anders he? En dat je zo moe blijft, tja, het is druk met zo'n kleine, je hebt niet al te lang geleden een kind op de wereld gezet, het wordt herfst, je hebt het druk..........noem maar op.......

Sterretje: hoe was jullie nacht nu, of lees ik er over heen? Moet je van de week nog werken??

Bieb: ongi al weer over? Of zit je er nog midden in? Werkze vandaag meisje!

Happy: al weer foetsie.........veel plezier bij geer vanavond!!!!

Wie vergeet ik?

Nou, hier een fantastische nacht, ik had gister enorme koppijn dus lag er vroeg op. Fons kwam me nog even masseren en toen ging het wel weer dus hebben we nog effe van elkaar genoten zeg maar.......whahahaha!! Helaas werd ik dus wel huilend wakker van een nachtmerrie/flashback's van de bevalling...........ga vrijdag een afspraak maken in het ziekenhuis om de bevalling door te bespreken..........hoop dat dat ook wat lucht geeft.
Maudy sliep van 20 tot 1 en toen weer tot 7!!! Geweldig..........ze wordt een beetje ziekjes denk ik, ligt vreselijk te knorren, snot in haar neusje.........dus drinkt ze niet zo goed, alweer niet.........ach, dan maar meer voedingen..........gelukkig is fons thuis.
We hebben haar net met zijn tweetjes door het bad heen gehaald, kan ik fons nog controleren, whahahaha! En toen weer op bedje gelegd en het is nog stil.
Vandaag niet zo veel bijzonders, lekker thuis, moet wat administratie doen..........gadver!!!

Goedemorgen meiden!

Zo, heerlijk geslapen!

Lin en bambi nachtmerrie's gehad las ik. Dat slaapt altijd zo onrustig!!

April, goed je hier weer te zien! en het gaat goed zo te lezen met jullie! Fijn hoor!

Kom vandaag nog wat meer kletsen hoor meiden! Ga even mijzelf aankleden! haha en wat in het huis doen!

Liefs Jacqy

ps: happy, veel plezier bij gerard joling!!

hye meiden

happy; vanavond veel plezier bij gerard joling

sterretje; het ziet er inderdaad heel raar uit als je kleintje in ene tanden heeft hahaha , ik had toen bij een fotograaf een foto van joey laten maken toen hij bijna 10 maanden was die had ik nog voor me moeder gemaakt en dan zie je een grote tandenloze lach en een paar weken erna zie je inene allemaal tanden hahhaahah,

bambi; geen poetszin, haha het is ook niet mijn favoriete bezigheid hoor als jullie soms denken van wel haahahah, en hoe was het bij de tandarts?
en je hebt een paar jarigen van het weekend, en gezellig naar je vriendin toe bijkletsen en haar huisje bekijken altijd gezellig, en je had ook een nare droom zeg over je zusje, bah ik hou niet van dat soort dromen die blijven de hele dag bij je

april: was je er weer eens hahaha ben blij dat het goed gaat met jullie en jullie ventje groeit als kool en doet het goed heel erg fijn,
Hoe is het met je rug?

rimke; goed dat je een afspraak gaat maken om over je bevalling te praten, en je hebt er over gedroomd vannacht, dat is echt een teken dat je het nog niet hebt verwerkt, en dat zeg ik met mijn droom hahahaha, en maudy wordt een beetje verkouden, agossie dat is zo zielig,hopelijk zet het niet helemaal goed door en ben je er zo vanaf.

zo me goulash staat te pruttelen heerlijk gaan we morgen eten.
ik ga effe lekker in de bank liggen, joey ligt op bed, hij wilde zowaar hahaha hij slaapt niet zo vaak meer, maar mama is elke dag zooo moe dus ik vind het wel lekker   als hij in de middag nog even slaapt
ik ben er later weer

xxx linda

@jacqy: en t huis alweer aan de kant?
@linda: wat die foto betreft, kan ik me er iets bij voorstellen, hahaha.
Dus Joey heeft al minder behoefte aan een middagdutje? Wanneer wordt hij 4?
@bambi: ik vind het ook leuk als ze al iets kunnen, maar ik vind dat ze nu al van alles kan, dus vind ikb t nu   toch erg zoals de tijd vliegt.
Met de bv wil ik doorgaan tot ze 6 maanden is, als dat lukt.
@rimke: maudy ziek aan het worden, vervelend joh. Ik hoop dat ze er snel vanaf is.
Ik zou idd een afspraak maken met t ziekenhuis. Ik hoop dat t iets veranderd, want zo slapen is ook geen lolletje.
Afgelopen nacht lagen we laat erin (00.30) en ben ik toch 2 of 3 keer eruit gemoeten. Ik heb morgen een dag verlof, dan kan ik even uitrusten.
@happy: veel plezier vanavond.

Rimke; lekker ef met Fons gerommeld haha. En Maudy misschien ziekjes. Hopen dat t niet doorzet

Bambi; kan me voorstellen dat je Lois niet achter wilt laten, maarja het moet toch gebeuren. En ze zal vast wel goed verzorgd worden. Maar hoe eigenlijk? weet t ef niet meer, gaat je moeder oppassen of naar opvang ofzo

April; fijn dat t zo goed met jullie gaat! foei dat je hier niet vaker komt haha

Rimke; mijn ongi is fijn over

sterretje; heerlijk morgen dagje vrij. Ik ook trouwens, maar natuurlijk alweer volgepland met van alles

sorry weet t niet meer. Had vanmorgen snel gelezen op t werk, maar kon niet reageren

vanavond lekker pizza op t werk eten. Afspraken van vanavond geannuleerd, dus zal wel saai worden.

weet niet of ik er vanavond nog ben. Morgen naar ziekenhuis, maar computer doet t thuis nog steeds niet, dus zal s avonds wel worden voor ik meer nieuws kan achterlaten

groetjes

Godverdegodver, heel bericht getikt, weg!!!
Ik vertelde dus dat maudy echt zo zoet is de laatste anderhalve dag, we hebben besloten haar wat langer op te houden en dan pas naar bed te doen. Dan is ze dus vaker bij ons, kunnen we langer knuffelen en kan ze alleen spelen in de box en als ze dan begint te jengelen gaat ze meteen naar bed. Per fles is ze nu zo'n 1,5 uur wakker ipv 3 kwartier en nu valt ze dus meteen in slaap als je haar in bed legt. Nou ja, niet meteen, je hoort nog een paar kreetjes en soms even 5-10 minuutjes huilen et voila, dan slaapt ze!
Hoezee! Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat............ze lijkt in ieder geval meer tevreden!

Sterretje: oei, waardeloze nachten dus nog? Waar wordt je meisje wakker van? Is ze haar speentje kwijt, heeft ze honger of is ze gewoon verdrietig/last van haar tandjes?

Bieb: morgen weer naar het ziekenhuis, dat was ook zo!! Spannend! Wat denk/hoop je dat ze gaan doen?

Nou, ik ga zo vast even de pasta saus voor vanavond maken, kunnen de smaken lekker in trekken! Lekker met groenten en salami..........jammie!!!
Gisteren al gezond stampotje van rucola en geitenkaas en tomaatjes.
En morgen weer brocollii, dus we zijn heel gezond bezig hier!
Hoop dat ons meisje zo rond half 6 weer wakker wordt, heeft ze er weer 2 uurtjes slaap opzitten, dus ik draai mijn duimpjes rond voor haar. Is zo schattig trouwens, ze lacht zo lief als je haar uit bed haalt, met dat tandenloze bekkie.........heerlijk!

hm!! dat klinkt lekker wat jij allemaal maakt rimke! ik eet mee!!!
haha, fijn dat jullie aanpak tot nu toe goed werkt! Ben blij voor jullie!

Bieb, succes morgen bij de gyn! ben benieuwd!

gaat 8 november nou nog door meiden?? zou het wel heel leuk vinden!

x Jacqy

Terug
Bovenaan