Klusbabes 32!!!!

@bieb: hahaha, die vriendin van jou heeft wel een sport. Die heet: uitstel. Hahaha. Maar groot gelijk dat je je niet aan gaat passen. Ik hoop trouwens dat je hoofdpijn zakt, dat is toch vervelend.
@linda: zo zeg 7 tanden in  ruim een week tijd. Ik moet zeggen dat het hier op zich nog mee valt. Ze lijkt er in periodes last van te hebben. Alsof het een soort aanvallen zijn, zeg maar. Ik heb haar gister iets homeopatisch gegeven ertegen.
En hoe was het bij de fysio?

We hebben van gisteravond 21.00 uur t/m 9.30 vanmorgen (met voedingen er tussen) geslapen. Maar sindsdien is het haar al 2 keer niet gelukt om in slaap te vallen.  Kunnen ze die kleintjes niet met een gebruiksaanwijzing leveren, hahaha.

Jeeeeeh!! Miranda (vriendinnetje) is bevallen!!! Een zoontje, Joris, en alles is goed gegaan, gewoon thuis...............zo kan het ook. Geeft de burger weer moed.......is haar tweede kindje. Eerste ook in het ziekenhuis met vacuumpomp............en haar tweede dus nu lekker thuis............

Bieb: whihihi, die vriendin van jou   lijkt wel een beetje op mij...............ik probeer het dus niet meer..............
Linnie: 7 tanden in een week............jemig! Wisselt hij ook zo snel of doet hij dat nog niet? (wie dat trouwens heeft uitgevonden, dat tandenwisselen............??? Is een keer niet genoeg???)
Sterretje: wel een lange nacht dus, maar overdag komt ze niet in slaap...........vaag!!!

Trouwens, als jij de winkel kan vinden waar ze die gebruiksaanwijzingen verkopen, geef het dan effe door.............ga ik daar ook effe shoppen...........

hooooii,

Sterretje wat een nachten voor je...vervelend als je niet goed aan je slaap toekomt dan ben je overdag zo brak...echt ik zie wel dat ik niet mag klagen dat ik moe ben, mijn nachten zijn niet doorbroken en toch ben ik brak..haar 3e tandje al joh..denk elke keer dat lois tandje ook gaat komen, maar voel nog niks..
en indd broekje van de prenetal hahah...

rimke fijn dat maudy een goede dag heeft...lois is meestal 1.5 uur wakker soms langer...en geeft zelf goed aan wanneer ze moe is...als ze in de box ligt gaat ze jengelen of als ze op je arm ligt.zit dan ook...dan lig ik haar in bed of de kinderwagen en dan gaat ze soms huilen maar slaapt dan binnen een paar minuten..nu ze ouder word ligt ze langer wakker in der bedje en wagen maar zonder huilen, gewoon te kijken enzo...het word moeilijker als je kleintje niet aangeeft moe te zijn...hoop dat jullie een lekker ritme kunnen vinden..ze word met de dag leuker...mooie foto ´s weer hoor..

linda wat een baggerweer voor de zegels zeg...en hoe ging het bij de fysio = zo he joey kreeg 7 tanden in een week..das vlot hoor..gelukkig geen last ervan..

bieb lekker je eigen schema aanhouden en niet aanpassen aan een vriendin die toch altijd afzegt...hoop dat je hoofdpijn zakt hoor...

lois smulde vanmiddag weer van der appel..deze keer uit een potje..ging er in als zoete koek...ze heeft nergens last en ben er erg blij om..had het er nog met me moeder over omdat ze weer over het bijvoeden begon, niet dat ze niet wil dat ik dat doet, maar ze snapt niet dat ik dit doe zonder toestemming van het cb...ik vond echter dat het cb daar geen moer mee te maken heeft...ik ben niemand toestemming verschuldigd....nogmaals ik weet heel goed wat ik doe....ik doe dit tot ze 4 maanden is en dan beginnen we met een groente hapje erbij....
sommige doen binnen een week allebij...kan ik ook zeggen dat ik dat niet goed vind...

gisterenavond was ik ook overstuur en huilen...ben erg blij met me nieuwe baan, maar vind het verschrikkelijk om lois straks achter te laten....vooral omdat ik weet hoe ze werkt zeg maar hahah, vind het echt niet leuk en ben gewoon bang dat ik veel mis straks.
hoe voelt dat sterretje , gaat dat over ..

moet gaan koken, en lois gaat huilen.....tuurlijk meestal rond deze tijd dat ze wakker word....zet haar zo wel in de wipper...

xx bambi

sterretje: ik moet er wel bijzeggen dat joey 10 maanden was toen hij dus pas zijn aller eerste tandje kreeg en toen dus gelijk alle 7 hahaha

bambi: het is moeilijk als je lois voor het eerst echt aan de oppas overlevert alsje moet werken, ook al zijn het je ouders. Ik vind het nog steeds moeilijk als joey b.v ergens moet slapen omdat wij wegmoeten, ik bel ook altijd op, en ze vond de appel weer lekker

rimke; je vriendin is thuis bevallen van een zoon, en alles is goed gegaan, dat geeft de burger inderdaad weer moed om thuis te bevallen

bieb; ik zou me ook niet aanpassen aan je vriendin hoor dat zou effe lekker worden zij zet het toch niet door met het sporten , dan moet jij je schema voor haar weer gaan omgooien wetende dat zij toch niet gaat .

hahahaha zou inderdaad wel handig zijn als we een beschrijving erbij kregen als we kinderern krijgen hahaha

xxx linda

He meiden!

Rimke, wat een schattige foto's! Echt al heel sterk! jeetje zeg!

Bambi, jij ook al van die mooie foto's! En begrijp dat je lois niet wil achterlaten! Hoeveel uur ga je nu werken? En vanaf wanneer?? En die sigaret zag je goed! haha, moet echt weer stoppen hoor, maar had het echt even nodig!

Happy, lekker ned. elftal kijken, gezellig hoor! Je kan trouwens wel mijn foto's bekijken, mijn hyves is openbaar. gewoon naar hyves.nl en dan mijn voor en achter naam in tikken...

Phoebe, hoop inderdaad dat het iets simpels is als verkeerde klusperiode! Dan begrijpen we wel waarom je nog niet zwanger bent! jeetje zeg! maar je mannetje zijn zaad was toch ook niet helemaal goed??

Sterretje, slechte nachten. Tandjes.. ach... wat zielig voor hem! Hoe gaat het met werken?

Bieb, vrijdag weer gyn. ben benieuwd wat ze gaan doen! Met mijn voorbereidingen gaat het langzaam. ligt even op zn gat! haha

Linnie, 7 tandjes in 1 week! jeetje zeg! dat is ook niet niets! en weer lekker met de zegeltjes in de weer geweest! haha

Nou, vanmorgen weer mijn mannetje zijn zaakje ingeleverd. En dan 27 okt. weer naar de gyn. Dan gaat er daadwerkelijk iets gebeuren als het goed is. Ik hoop iui. afwachten maar.

Vanmiddag wat eerder naar huis gegaan, was zo moe! niet normaal meer! Morgen gelukkig lekker vrij!

Liefs Jacqy

jacqy: je mannetje vandaag zijn zaadjes weer ingeleverd, wanneer krijgen jullie daar de uitslag van? ook 27 okt? het zal mij benieuwen, en je bent lekker eerder van je werk gegaan, en morgen lekker vrij, ga lekker van je dag genieten morgen

zo me man is alweer thuis en we gaan zometeen stokbrood met kruidenboter eten en daarna ga ik in bad en vanavond nog eventjes klussen,.

xxx linda

meiden iedereen een fijne avond, ik kom net lekker uit bad vandaan en ga nog effe tv kijken, morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan