Klusbabes 32!!!!

dames ben versleten, duik me bed in...heb net ook lekker gedoucht...me man doet de laatste fles....ff een paar uur extra pakken..

zag dat jacqy ook wat extra rust heeft lekker vrij morgen...
lin lekker gebadderd....en de rest? weet niet meer

tot morgen . brr naar de tandarts...

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi; succes bij de tandarts vandaag, brr heb ik ook zo'n hekel aan

ik heb lekker geslapen maar ik heb me toch gedroomd over me moeder die zoek was, de politie ingeschakeld de haven afgezocht in het water gekeken, pfff ik was blij dat ik weer wakker werd ,

zometeen joey effe naar de chreche brengen en dan even naar me pa toe ik hoef vandaag daar niet schoonmaken

iedereen een fijne dag en tot later

xx xlinda

Goeiemorgen meiden,

Ik moet vandaag eerder beginnen moet nu de deur al ui, dus hou het ff bij hallo en dag ! Vanaaf naar gerard joling dus ben er morgenochtend weer......fijne dag lieverds

Liefs happy

goedemorg....

happy vroeg dag voor je meid...werkse en heel veel plezier bij gerard joling vanaaf..

linda brr enge droom...ik had ook zon vage vanacht...me zusje die weer van de trap was gevallen maar deze keer wel naar het zh moest...iets met de baby....jakkie....

nou lois ligt weer te slapen op bed....rond 10 uur breng ik haar naar me ouders...hoop dat ze dan al zelf wakker word....anders gooi ik er met pyama en al in de wagen hahaha en dan kleed ik haar daar wel om...
moet om half 11 naar tandarts....nog wat cadeau kopen vandaag, voor me neefje die word 7 alweer en me schoonzussie, vieren zaterdag allebij hun verjaardag, lois doet het altijd goed daar, maar weet niet of ze met drukte ook goed doet...we eten daar en blijven tot laat....tenzij lois echt niet wil, maar dat zien we dan wel...

zondag middag ook weg, naar me vriendin met lois en me man....zit in der nieuwe huisje en heb haar al eeuwen niet gezien of gesproken  ...dus flink bijkletsen...
overdag  door de weeks werkt ze en ik zei dat ik sávonds lois niet mee neem...en ze wilt  haar wel zien hahahah

dacht ik ga ff stofzuigen, maar das pure tijdverspilling...de hond  blijft zo thuis, dus  kan beter vanmiddag ff zuigen...verder moet ik niet zo veel...zou kunnen gaan soppen, maar ben tegenwoordig niet zon sop mens meer....als het  maar glad is en schoon, maar ga geen dingen meer doen die niemand ziet....of overbodig zijn...
er zijn mensen die wassen elke 2 wk hun ramen, waarom ??? zie echt geen verschil dan hoor....of de kasten uitruimen e.d als het glad is ....hahaha
och jee ik word mens ipv van perfectioniste...
alleen me koelkast moet van binnen een lapje....zag dat ie goor werd...maar nu geen zin in hoor...

ben gisteren om 22 uur in coma geraakt en heb me man niet meer gehoord met lois...vanmorgen om  kwart voor 7 kwam me man...lois is al wakker hoor...met me oordoppen in hoor ik echt niks......heerlijk ff slapen, jammer van me droom, want daar rust ik niet van....ben nu nog steeds helemaal brak...maar  kijk morgen wel of ik weer terug kan...

xx bambi  

Hey meiden,

Daar ben ik weer! Ja, ik leef nog steeds hoor.... Sorry dat ik zolang niks meer van me heb laten horen, maar ik was redelijk druk.

Hier gaat alles eigenlijk super goed. Ons ventje doet het erg goed op het KDV, groeit als kool en lacht volop. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding en ook dat gaat prima. In zijn ontwikkeling merk je ook dat hij steeds meer kan en wil. Hij is volop bezig om zichzelf om te draaien en is helemaal fan van zijn eigen handjes!! echt zo lief, daar kan hij erg aandachtig naar kijken. Tja en die voeten zijn natuurlijk ook super leuk.....
Ik denk dat het ook niet zo heel lang duurt voordat zijn tandjes doorkomen, want hij kwijlt best veel, dus ben benieuwd.
Hij krijgt nog steeds 5 voedingen en slaapt de nachten lekker door.

Ik vrees dat ik niet alles bijgelezen heb, dat is het nadeel als je een hele tijd niet komt kletsen . Ik had natuurlijk wel gehoopt, net als jullie waarschijnlijk dat er weer wat meiden zwanger zijn, maar volgens mij niet, toch? Echt ik gun het jullie zo enorm, ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen!

Ik zag ook wat mooie foto's voorbijkomen, Rimke en Bambi, wat een schatje zeg!

En Bambi nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, super!

Jacqy; Hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie trouwdag? Ik heb even op je site gekeken, leuk zeg.

Sterretje; Hoe gaat het met jou? Nog gebroken nachten las ik....... En hoe gaat het nu met de borstvoeding icm je werk?

Linda; Hoe is het eigenlijk met jullie verbouwing, zijn alle voorbereidingen al gedaan? En hoe gaat het met je kleine man, alles goed?

X April

@april: Wat   leuk om weer iets te horen. Gelukkig gaat alles goed met de kleine. En ben je alweer een beetje gewend op t werk? En hoe gaat t met kolven, ben je daar al aan gewend?
Bij mij gaat t voeden op het werk nu ook goed. Gelukkig. We hebben een beetje een ritme kunnen vinden daarin.
Leuk dat ze steeds meer kunnen, hè?

@rimke: gefeliciteerd voor je vriendin.
En ik ben voor de gebruiksaanwijzing nog aan het googlen, hahaha.
zoef, zoef, happy, haha.
@bambi: succes bij de tandarts!
@linda: wat een nare droom zeg. Eerder een nachtmerrie.
Alle 7 tandjes in 1 keer, betekent natuurlijk ook dat je er in 1 keer bijna helemaal vanaf bent. Maar het lijkt me wel  vreemd dat je kind zo geen tanden heeft en zo 7 tanden. Ze zien er dan toch in 1 keer anders uit. Groter, en het gaat al zo snel
@jacqy: al snel de uitslag als ik het goed lees.

@bambi: hé, wat vreemd dat je toch moe blijft. Ik bedoel je hebt van 22 t/m 7 uur geslapen, dat zou toch genoeg moeten zijn? Maar ja, ik voel me ook constant moe. Die kleintjes vreten toch energie.
En ook al een nachtmerrie, geen goede nacht, zo.
Wat t poetsen betreft, ik ben soms al blij als ik eraan toe kom. Ik vind momenteel mijn slaap belangrijker, dus dan is t huisje maar even niet aan de kant.
De koelkast is hier toevallig afgelopen week ook nog gedaan, maar die ramen, hahaha, dat zie je idd niet, die zijn dus al heel lang niet meer gedaan.  Dus voel je vooral niet schuldig als het eens niet lukt. Zeker niet als je straks weer aan het werk gaat.

Ik begin de dag in pyama en kijk wel hoe het af we daar de hele dag voor gebruiken.

Terug
Bovenaan