Hey meiden,
Daar ben ik weer! Ja, ik leef nog steeds hoor.... Sorry dat ik zolang niks meer van me heb laten horen, maar ik was redelijk druk.
Hier gaat alles eigenlijk super goed. Ons ventje doet het erg goed op het KDV, groeit als kool en lacht volop. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding en ook dat gaat prima. In zijn ontwikkeling merk je ook dat hij steeds meer kan en wil. Hij is volop bezig om zichzelf om te draaien en is helemaal fan van zijn eigen handjes!! echt zo lief, daar kan hij erg aandachtig naar kijken. Tja en die voeten zijn natuurlijk ook super leuk.....
Ik denk dat het ook niet zo heel lang duurt voordat zijn tandjes doorkomen, want hij kwijlt best veel, dus ben benieuwd.
Hij krijgt nog steeds 5 voedingen en slaapt de nachten lekker door.
Ik vrees dat ik niet alles bijgelezen heb, dat is het nadeel als je een hele tijd niet komt kletsen . Ik had natuurlijk wel gehoopt, net als jullie waarschijnlijk dat er weer wat meiden zwanger zijn, maar volgens mij niet, toch? Echt ik gun het jullie zo enorm, ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen!
Ik zag ook wat mooie foto's voorbijkomen, Rimke en Bambi, wat een schatje zeg!
En Bambi nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, super!
Jacqy; Hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie trouwdag? Ik heb even op je site gekeken, leuk zeg.
Sterretje; Hoe gaat het met jou? Nog gebroken nachten las ik....... En hoe gaat het nu met de borstvoeding icm je werk?
Linda; Hoe is het eigenlijk met jullie verbouwing, zijn alle voorbereidingen al gedaan? En hoe gaat het met je kleine man, alles goed?
X April