Klusbabes 32!!!!

hye meiden

sorry dat ik niet reageer op jullie,maar mijn laptop is naar de klote en ik heb er goed de pest in, ik tilde hem op en liet hem uit me handen vallen op de tafel, hij slaat wel aan maar heb geen beeld, nu zit ik bovne op de computer maar het duurt een uur voordat ie is opgestart, ik hoop dat Tom zijn collega de laptop nog kan maken anders kan ie naar de vuilnis, alles staat erop de foto's en alles, ik heb alle foto's wel op een disc gezetmaar ik moest nog 1 disc maken, godver de godverdomme sorry hoor meiden,   ik ben er dus niet meer zo vaak, en hopelijk doet ie het weer anders een nieuwe maar ja dat kost ooke en kapitaal, ik ben er misschien morgenmiddag weer eventjes

xxx linda

he lin!

Jeetje zeg! hoop voor je dat ie het nog doet strakjes! Zeker als er nog foto's op staan die je nog niet op cd gebrand hebt! Kut zeg!
Dan weten we in ieder geval waarom je er niet bent!
Hoop je snel weer te zien meis, want dat betekend dat ie het dan weer doet!

Kus Jacqy

@linda: dat is balen zeg. Ik zou me echter geen zorgen maken om de foto's. Je kunt als het goed is de laptop op een beeldscherm aansluiten of de harde schijf in een andere laptop doen of iets dergelijks. Geen beeld betekent gelukkig niet dat je je foto's kwijt bent.
@bieb: jouw pc ook al kapot? Wat is dat toch, nationale nachtmerrie-dag voor de klusbabes en nu gaat de pc bij de een na de ander stuk. Ik hoop dat je er snel weer achter kunt. En smakelijk alvast voor je pizza.
@bambi: ach helemaal vergeten antwoord op je vraag te geven. Om heel eerlijk te zijn viel het wel mee om haar achter te laten op de opvang. Ik was enerzijds blij om weer iets voor emzelf te kunnen doen. Ik begon t pas rot te vinden toen ze er enkele weken heen ging en daar werkelijk niks deed. Ze wil niks alleen in een soort wiegstoeltje. Toen twijfelde ik wel even of ik hier wel goed aan deed. Thuis krijgt ze alle aandacht en leert ze nieuwe dingen en daar doet ze niets en laat ze niets zien. Vreemd hè.
Maar goed, hoe dan ook is het een tijdstip dat je afsluit en dat is vreemd. Succes alvast.
@rimke: fijn dat je een nieuw ritme hebt gevonden.
Wat het slapen betreft, als ik terugkijk op afgelopen week heeft onze meid  gewoon niet volgens haar oude ritme geslapen. Echt vreemde nachten heeft ze 2 keer gehad. Maar 6 uur slaap wordt als doorslapen gezien. (ik heb even op voorjaar 2008 gekeken en ik ben niet de enige.) De ene keer had ze last van een sprongetje en nu heeft ze last van haar tandjes.
En dat ze overdag niet sliep gisteren kwam dus doordat ze haar oude slaapzak niet omhad. Daar zuigt ze normaal aan als ze wakker wordt, maar dat kan bij deze niet. Ik kwam hier bij toeval achter, stom hè, het kunnen zo'n kleine dingen zijn.
Trouwens, smakelijk alvast, het water loopt me alweer in de mond.

Rimkel; wat ze gaan doen morgen? geen idee. Denk dat we de vervolgstappen nu gaan bespreken. Van mij mag t iui ofzo worden. Mannetje kan helaas niet mee, dus zaadjes kan hij toch niet afgeven whahaha

Jacqy; volgens mij gaat 8-11 niet door. Bambi kon nu ook al niet meer, maar nieuwe datum heb ik nog niet gelezen

linda ; balen dat je laptop kapot is.. Onze huiscomputer doet t volgens   wel, maar krijg alleen t beeld niet op de tv (op tv dus aangesloten). Mannetje zou nieuwe laptop van werk krijgen, dus heb al gezegd dat hij maar moet proberen dat hij die oude mag overnemen. maarja zal wel niet

pizza was niet te vreten trouwens, helft er alweer uitgep**pt

alle mamas: zucht, als ik jullie verhalen zo lees van jullie kindjes dan wil ik ooooook. Vindt t echt leuk om te lezen, wordt er hebberig van haha

dames, tot morgen!

hoi meiden,

bieb succes morgen, hoop voor nieuwe ontwikkelingen...dan mag jij hoop ik ook snel gaan genieten van wat wij nu doen..

linda wat klote van laptop....hoop je snel weer te zien, dus maken dat ding hahah

jacqy als jullie de 8 nog willen , mag dat gewoon, maasr geloof dat de andere het wel leuk vinden als ik mee ga hahaha.

sterretje, je meisje heeft gewoon alles achter elkaar....ik hoor ook wel eens dat ze zo van slag zijn door het kdv, omdat het ritme daar totaal anders is als thuis of bij de oppas...die passen meestal bij je eigen ritme en kdv niet...en dat ze daar niks doet, komt dat dan niet omdat ze ook niks met haar doen...ik zie een kdv zo, ze slapen daar , eten, slapen....omdat ze zoveel kindjes hebben kunnen ze niet de aandacht krijgen die ze thuis krijgen....en als ze niet slapen willen.....ach weet ik veel.veel van die meiden weten niet hoe het voelt voor een mama, die zien dat kind als kind, maar hebben er verder geen gevoel bij...

rimke,,klinkt goed dat ritme van maudy, lijkt op die van lois...al is die meestal al weer 2 uur wakker...hoop dat ze een tijdje dit aanhoud en als jij haar niet aan teveel prikkels blootsteld dan hoop ik op een zoetertje hoor hahah

lois had niet echt der dag....na de ta ging ze op bed bij me ouders...me vader oppassen me moeder en ik een berg boodschappen halen e.d
leuke kleertjes gekocht weer haha, en moest een fles en doekjes, je weet wel de hele zooi..en kado''s voor de jarige en boodschappen voor oma...heel gedoe, wel lekker met de nieuwe auto, zalig ding
maar goed komen we rond 2 uur terug, lit lois in de box, te slapen...volgens me pa net 5 min..en ze had zon 3 kwart.in bed gelegen...al met al heel weinig...dacht na de fles van 3 valt ze in slaap...ik ben ook zo moe...dus wij naar huis..lois op bed...maar nee hoor niet slapen...alleen maar jengelen en huilen...ik had hoge nood....maar krijsen terwijl ik moest...maar weer vast gehouden...toen was het goed...eten koken...not....frietpan maar aan toen me man thuis kwam...wij gingen eten..mevr in de wip en toen was het goed....daarna zij eten....net mama onderkotsen gastsie...nu op bed....net nog huilen op bed....echt te moe...maar gelukkig in slaap gevallen...denk voor de rest van de avond...rond 10 uur gaat ze mee douchen, dan is wakker voor de laatste fles....miss toch tandjes....???..ze zit namelijk nog meer als normaal met der handen in der mond...echt te kouwen....

nou ga weer het toilet bezoeken...darm krampen...moe....word toch niet ziek ??

xx bambi

meiden ik moet nog bijlezen maar dat komt vanmiddag wel maar er bestaat een god, want ik zet vanmorgen me laptop aan en hij doet het weer ook weer beeld ik ben zo blij

xxx linda

Meiden goeiemorgen, wat een avond gisteren......wat een feest !!!!!!! Geweldig zeg, heb geen stem meer haha.....Ga nu werken, bah. Ben een soort van moe maar, niet zeuren.Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig tijd heb...ben er vanaaf ook weer niet want mn mams is jarig ! Fijne dag lieverds....

liefs happy

Jeetje! Wat een nacht hebben wij gemaakt!
Om 21 uur kreeg maudy naar een huiluurtje nog de fles en toen om 3.30 weer............en toen werd ze pas om 8 uur weer wakker...........zoete griet! Dus ik heb ook een heerlijke nacht gehad! Fijn hoor! Het huiluurtje van gisteravond heeft ze lekker bij mij op schoot door gebracht, kan haar wel laten liggen maar dan wordt het hysterisch gekrijs, is niet de bedoeling en op schoot is ze stil, dan maar..................hihihi, wat ben ik inenen soepel. Ik merk gewoon dat als ik er op een relaxte manier mee omga, dat ik gewoon niet zo opgefokt ben.........wil ze bij me liggen, dan komt ze toch lekker bij me? Overdag ligt ze keurig een aantal uur te slapen, en in de nacht helemaal, dus een knuffel uurtje op zijn tijd mag best!
Zojuist dus weer de fles gehad en even in de box, maar ze heeft echt een snotkoppie dus dat hield ze niet zolang vol, ligt nu weer in de wieg..........naast haar vader die ook nog ligt te stinken............

Linnie, wat fijn dat de laptop het nog doet! Wat ben je onthand he, zonder die dingen!?
Werkze vandaag meisje!!

Happy: was dus gezellig! En zo hard mee gezongen dat je geen stem meer hebt, whahahaha! Werkze voor jou ook meisje! Gaat het slapen al wat beter??

Bieb: succes vandaag bij de gyn! Ik ben benieuwd, hoop op snelle actie voor jullie! Kus!

Bambi: hoe bevalt de nieuwe auto eigenlijk?? Of heb ik er overheen gelezen?
Ach, en die lieve Lois niet zo goed geslapen overdag? Ze haalt het vast wel in of heeft het al ingehaald vannacht!

Anoeska: hoe is het met het verhuizen? Dit weekend het eerste nachtje in jullie nieuwe huis toch??

Phoebs: hoe is het met jou lieverd?? Alles al een plekje gegeven en aan het wachten op actie of niet?

Jacq: ik ga nu echt even je foto's bekijken!!!

Tot later!!!

Terug
Bovenaan