Klusbabes 32!!!!

Rimke; dank je voor je uitleg. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het nu was om in een ziekenhuis te liggen, niet dat ik dat nou wilde natuurlijk, en nu gaat t nog echt gebeuren ook. Bah
Ja, moest ik nog doen op t andere forum mijn berichtje plaatsen

Linda; volgens mij krijg ik ook sneetjes. Althans, ik heb een folder meegekregen en zo staat het beschreven. Ojee, straks halen ze bij mij ook een eileider weg! aan de ene kant kunnen ze maar beter de rotte dingen weghalen, maar heb natuurlijk liever dat alles goed is.

vanavond ga ik lekker ef zuipen hoor

dames, nog een uurtje werken en dan naar huis. Spreek jullie morgen wel weer, fijn weekend nog!

Bieb; ze gaan niet zomaar een eileider weghalen hoor zonder jouw toestemming, die van mij moest eruit omdat daar het kindje inzat dus ik had weinig keuze, maar ze zullen een dinsdag nog eenkeertje wel alles duidelijk uitleggen enz.
en voor vanvond veel zuipplezier hhaha en morgen hopelijk geen kater

xxx linda

Hey meiden,

Ben ik ook weer ff, drukke dagen op de zaak joh.....wel lekker voo de fooi...38 euries vandaag dus das mooi. We hebben zo een surprise party voor iemand die 50 is geworden verleden week...hoop dat het goed gaat want ik heb het georganiseerd hahaha. Heb net vluchtig bijgelzen lieverds maar moet weer weg....las wel dat maudy snot verkouden is, arme schat ! Bij linnie dr laptop het weer doet....linda 2 er ook weer ff was en dat met dr meisje alles goed gaat !!! Bambi, vergat  het van de week helemaal te zeggen maar, vind je helemaal niet dik in je badpak ! Biebje, jeetje lieverd snap dat er wat traantjes kwamen hoor, logisch !Fijn dat rimke het ook een beetje uitlegd he. Wel super dat het al zo snel kan, anders zit je er ookmaar tegenaan te hikken he......dikke kus voor jou X....Meiden, totmorgen en een fijne avond allemaal.....

Liefs happy xxxxxxxxx

O ja, was weer 1.1 kilo afgevallen van de week...nu 4.4 in drie weken !!!! Ben er trots op haha

happy: veel plezier bij de surprisepartij vanavond, en weer afgevallen helemaal goed, en een maandag heb je voor het eerst een gesprek toch? ik hoop dat dat allemaal een beetje gaat,

even bij me schoonouders geweest, en nu zit de tekenaar voor de verbouwing er, nog een paar punten doorspreken, maar ik heb daar toch geen verstand van hahahah maar ik kan typen en luisteren tegelijk haha

xxx linda

hoi meiden,

blegggg lig met een kruikje in bed, heb zon last van me darmen dat we eerder van de verjaardag zijn weg gegaan, had zulke krampen...en thuis aangekomen spoot het eruit. lekker fris verhaal he...maar goed ga zo lekker slapen....maar wilde nog even me melden anders ben ik vandaag helemaal niet geweest.

bieb , zo das best heftig, dinsdag al op de operatietafel....hoop voor jou dat er eigelijk wel wat uitkomt, maar niet dat je niet zwanger kan raken, snap je, dat je niet niet voor niets onder het mes moet, wat zeiden ze op je werk, want je moet je nu ziek melden, je kan niet meteen weer gaan werken hoor, blijft een operatie, dus zou de rest van de week wel thuis blijven....

rimke, hoe gaat het nu met maudy, las dat ze zo verkouden is, acht arme meid...

linda, de laptop doet  toch wat vreemd, hoop dat ie blijft werken hoor, en vroeg erin gegaan vanaaf ? lekker slapen....

linda2..je geeft toch BV, hoe doe je dat dan met die andere voeding, moet je bijvoeden met de fles....wel goed dat ze doorslaapt, maar als je afvalt is dat niet zo goed...hoop wel dat alles goed gaat/komt

jacqy lekker naar een high tea, wel vertellen of dat leuk was, voor het uitje hahah

happy, druk op de zaak, lekker fooi en weg was je weer hahahah

nou vandaag een verjaardag van me neefje en me schoonzus.........druk......hel de tijd 3 a 4 kinderen om lois heen.....compleet kippenhok......maa ze vond alles best....we waren er voor 3e....daar een fles gegeven en tegen 5 uur ging ik met haar naar boven...een dikke vette poepluier...hahah. vond me neefje een beetje vies....en toe  een verhaaltje voorgelezen....en mevr.sliep.....tot half 8....toen ben ik haar gaan wakker maken, want ze moest om 7 uur al eten.....slaapkoppie....toen weer vrolijk bij de visite...maar ik werd steeds niet lekker, dus besloten om naar huis te gaan en haar thuis op bed te leggen...zo gezecht zo gedaan...vrouw lag er iets voor 10 in en we zien wel wat ze morgen ochtend doe....
dan moeten we morgenmiddag op visite.,...

duik me bed in..

xxx bambi

Hey meiden,

Nou, gisteren weer naar de gyn geweest en weer een echo gehad.
Er was geen goed eiblaasje te zien, dus of ik heb geen eisprong gehad, of we hebben hem net gemist.
Ik heb ook het gevoel dat ze te laat was, ik heb volgend mij donderdag me eisprong gevoelt.
Ik snap het alleen niet helemaal, want volgens de meting van dinsdag kan dat eiblaasje nooit niet groot genoeg geweest zijn donderdag, als ik uit ga van 2.5 mm per dag was hij denk ik 17 mm.... kan een eiblaasje spingen met 17 mm, en als hij dan springt is het eitje er dan "klaar" voor zeg maar, of groeit mijn eiblaasje sneller dan gemiddeld?
Stom he, dat soort vragen komen altijd achteraf....
Maar goed, ze gaan nu een röntgenfoto maken van mijn baarmoeder en eileiders (HSG)
Ik moet bellen op de eerste dag dat ik ongesteld ben voor een afspraak voor als het weer over is.
Ze gaan dan contrast vloeistof in spuiten en dan mag ik op de foto om te kijken of er verklevingen zitten.
Ik heb bijvoorbaat al een recept mee gekregen voor pijnstillers, dus dat beloofd wat...
Ik ga nu lekker me bedje opzoeken, ik ben kapot....

Slaap lekker meiden!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

bambi: het was gezellig bij de visite en lois deed het goed, maar jij niet zo lekker misshcien een buikgriep, hoe gaat het nu met je? is het al wat afgezakt?

phoebe; raar met de eitjes zeg, en een rontgefoto van de baarmoeder en eierstokken, ik heb dat jaren geleden gehad ik heb nergens last van gehad toen, alleen een andere kleur plas omdat die vloeistof er weer uit moest,
misschien dat je ook aan de clomid mag om je eitjes beter te laten groeien.

ik lag om kwart over 9 gisteravond op bed en ik schrok wakker toen tom om kwart over 11 op bed kwam maar daarna lag ik gelijk weer in dromenland, ik was echt kapot hahaha, vanmiddag bij me pa eten en me vriendin zal wel weer het eind van de middag even komen, altijd wel gezellig

bieb: ik wilde nog zeggen, dat als jij ook die gas ingespoten krijgt dat je na een paar uur nadat je weer uit narcose bent pijn bij je schouders gaat krijgen dat is een uitwerking van dat gas wat uit je lichaam gaat en dat doet best wel pijn, maar dat gaat ook snel weer over

xxxx linda

Terug
Bovenaan