Happy; goed zo met die kilo’s !!!!! knap hoor. En lekker die fooitjes haha
Bambi; lekker aan de spuiterij. Denk een buikgriepje ofzo?
Hihi wel leuk dat Lois nu andere gilletjes geeft, grappig
Is t nog gelukt met staartje?
Phoebe; klote zeg je eitje gemist, of helemaal geen eitje. Balen zeg. En ik heb dat ook hoor,dat je achteraf allemaal vragen hebt. Anders opschrijven, en de volgende x vragen. En jij krijgt dus die vloeistof ingespoten. Hoop dat uitslag verder goed is. Bij mij wilden ze dat ook doen, maar is dus kijkoperatie geworden
Linda2; lekker de hele dag op pad. Veel plezier evengoed!
Rimke; ach wat zielig voor die kleine. Gelukkig drinkt ze goed.
En hier gaat t alweer hoor. De ergste schrik voorbij. Stel dat ze nu wat vinden dan wordt er tenminste wat gedaan, en anders blijf ik ook maar aanmodderen
Linda; ja dat had ik gelezen van die pijn in schouders. Ik dacht al dat het toen geen kijkoperatie was bij jou, maar echt vanwege je mk op dat moment.
Ik heb t trouwens wel al op werk verteld. Heb leiddinggevende vrijdag gelijk gebeld (gelukkig na mijn huilbui gesproken, anders had zij die meegekregen haha). Zij weet dat we al tijdje bezig zijn, en ook dat ik vrijdag naar gyn moest. Ik had zoiets van, misschien kan ik woensdag weer werken maar denk dat herstel toch wel wat langer duurt. Maar ze meldt me in ieder geval vanaf dinsdag ziek. Hadden samen besloten om t niet aan collegas te vertellen, maarja als ik wat langer weg ben, gaan ze toch vragen hoe en wat. Ik zie wel of ik t dan vertel.
Rimke, weet jij zo hersteltijd van zo een operatie? Linda, wat was jouw hersteltijd? Jij had natuurlijk wel iets zwaardere operatie.
Ouders komen dinsdag wel langs, is toch 2 uur heen en 2 uur terug. Heb gezegd dat t niet hoeft, maarja ben toch hun dochter, dus willen toch komen. Wel lief.
Verjaardag was gezellig gister. Nodige biertjes op, maar ook frisdrank. Zegt mijn mannetje op een gegeven moment, je mag niet zoveel drinken ivm je operatie dinsdag. Ja, kom je nu mee aan als ik al tig glazen op heb haha. Nou, zal dinsdag wel uit lichaam zijn hoor.
Vanmorgen 10 uur op, mannetje weer naar werk. Ik dacht alleen ef de wc’s te poetsen en stofzuigen, maarja toch ruim 2 uur bezig geweest met van alles en nog wat. Wel de kater weg haha.
Oja, gister waren we bijna op verjaardag, werden we gebeld dat schoonmoeders weer niet goed was, ambulance was er al. Moest dus weer naar ziekenhuis. Maar schoonbroer ging mee. Pech hoor, zijn dus gewoon naar verjaardag gegaan. Straks gaan we op ziekenbezoek. Wat een gedoe, dat ze maar eens vinden wat er aan de hand is
Het valt me trouwens wel op dat heel veel klusbabes allemaal verder de MM in moeten. Toeval of is dat gewoon de dagelijkse realiteit. Dat vrouwen verminderd vruchtbaar zijn of andere redenen dat t niet lukt. Ik hoopte vorig jaar eind december zwanger te raken, was gelukt maar een mk, toen hoopte ik voor mijn bruiloft, en nu hoop ik weer eind van dit jaar. Had dit echt nooit verwacht. Dat dit mij ooit zou overkomen. Niet dat ik me nu geen vrouw meer voel ofzo, maar voel me soms echt zo een slappeling. Kan t even niet omschrijven….
Dames, ga me eindelijk eens douchen,en dan maar weer naar ziekenhuis op bezoek