Klusbabes 32!!!!

Bieb, dat is niet niks, aanstaande dinsdag al op de operatietafel (of was het dan bespreken welke verdoving, weet ff niet meer, maar het gebeurd in ieder geval snel). Hopen dat er dan meteen wat uit mag komen. Je kan er inderdaad beter snel bij zijn. Sterkte ermee en hopelijk heb je er niet te veel pijn van.
Phoebe, bij jou worden er nu ook weer wat stappen ondernomen. Wel fijn dat je zo in de gaten wordt gehouden.
Bambi, een beetje ziek... dat is niet fijn. Rust en ziek goed uit. En ik geef idd nog bv. Ik moet dat 'behangselplak', want daar lijkt het echt op, dus ook met een lepeltje geven. Echt een feest ;)
Jacqy, was het een gezellige high tea?
Wij zijn lekker alles aan het afrijden. Dan weer naar een opa en oma, dan weer een verjaardag. Hmm.. vind het wel lekker om zo op pad te zijn.

Goedemorgen!

Happy: goed aan het afvallen zeg! Knap hoor!
Bambi: ziekjes meid? Gedver, goed uitzieken hoor!
Linnie: het was dus gezellig met de vrienden? Is altijd leuk zo'n avondje he?
Bieb: krijgt het allemaal een plaatsje al? Of vliegt het je aan, dat kan ik me namelijk erg goed voorstellen! Dinsdag al.......gelukkig nogmaals niet zoveel tijd om er tegen aan te gaan hikken! Was je borrel gisteren lekker??
Phoebs: hoe kunnen ze nou zo'n eiblaasje missen??? Dan is hij idd al gesprongen denk ik, of niet? Waardeloos zeg. Wat is nou de volgende stap na dat kuurtje?
Linda2: danique is dus afgevallen..............hou maar in de gaten, want dat doorslapen wat bambi zegt, lijkt me dan idd niet zo goed.......maar goed, je bent zelf natuurlijk ook niet op je achterhoofd gevallen, whahahaha! Hoop dat haar voeding er een beetje in gaat blijven met die behangselplak!
Jacq: had je foto's nog even bekeken, ziet er gezellig uit!!!

Nou, wij zijn gisteren nog even bij de verjaardag geweest, maar maudy is echt ziekjes. Heeft echt last van snot, en dat loopt volgens mij zo haar keeltje in.......zielig!
Heb haar vanmorgen nog even een paracetamolletje gegeven, had nog geen koorts maar een paracetamolletje kan geen kwaad.........wat een kleine dingetjes!! Ik ben die grotere voor volwassenen gewend, maar dit is echt mini!
Ze was vannacht ook weer wakker voor een voeding, dus haar lijfje verbruikt lekker veel. Ze drinkt dus nog goed, veel beter dan anders, dus wat dat betreft lijkt het wel mee te vallen, ze is alleen erg jengelig. Kan de slaap niet vatten, dus nu een paracetamolletje, een grote fles en zo weer haar bedje in.............ben benieuwd of ze wat in slaap gaat vallen. Ik heb een lekkere luierdag, zit nog in pyama, ga niets doen vandaag, fons is even een paar uurtjes werken als buitensport instructeur en vanavond hebben we een opwarmprakkie.............hele makkelijke dag dus.
Zometeen even lekker onder de douche, maar hou mijn joggingbroek lekker aan!

oef, sorry phoebs, ik lees dat je een HSG krijgt.
En al pijnstillers op recept mee gekregen...........kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten.........
Schijnt wel wat vruchtbaarder te zijn daarna.........misschien geeft dat je wat moed.
Ach, ik probeer ook maar wat................succes meisje, dikke kus voor jou!!!

ssssssssssstttt!!!! HET SLAAPT!!!!
Wat heerlijk voor mijn meisje, slaap geneest............

hoi meiden,
ach rimke maudy dus toch best ziek. gelukkig dat ze geen koots heeft en goed blijft drinken, hou maar een lekkere luie dag hoor...

phoebe wat vaag ...geen ei gevonden....zou die al geweest zijn ? en een baarmoeder foto dus....anoeska heeft dat pas nog gehad, die vond het kwa pijnlijk meevallen dacht ik....

linda je lag er dus lekker vroeg in en heerlijk geslapen, ach je zal het maar nodig hebben he.

linda2 je moet dus behangplaksel geven. jakkie hahah..joh als daar de BV van indikt en het werkt , dan is ff lepelen wel geinig en ze leert gelijk van een lepel eten...

nou hier gaat het wel weer....een nachtje slapen doet wonderen . lois werd om 7 uur wakker en ben om half 9 me bed weer ingegaan...len deed lois verder....en net om kwart voor 12 werd ik wakker van der gegil...mevr.heeft wat nieuws...heeft door dat ze harder kan gillen...gewoon voor het spelen he....maar dan met meer volume hahaha...nu ook op het speelkleed naast me hahaha....
ga ff der haar doen, me man had er wel aangekleed...maar kan geen staartje indoen hahaha. is nu een punker....ga ik maar ff doen, dan gaat ze zo in de kinderwagen bak slapen, want we gaan rond 2 uur weg , lopend naar me vriendin...
en in huis doen we vandaag niks....mag ook wel eens een dag..

xx bambi

Happy; goed zo met die kilo’s !!!!! knap hoor. En lekker die fooitjes haha

Bambi; lekker aan de spuiterij. Denk een buikgriepje ofzo?
Hihi wel leuk dat Lois nu andere gilletjes geeft, grappig
Is t nog gelukt met staartje?

Phoebe; klote zeg je eitje gemist, of helemaal geen eitje. Balen zeg. En ik heb dat ook hoor,dat je achteraf allemaal vragen hebt. Anders opschrijven, en de volgende x vragen. En jij krijgt dus die vloeistof ingespoten. Hoop dat uitslag verder goed is. Bij mij wilden ze dat ook doen, maar is dus kijkoperatie geworden

Linda2; lekker de hele dag op pad. Veel plezier evengoed!

Rimke; ach wat zielig voor die kleine. Gelukkig drinkt ze goed.
En hier gaat t alweer hoor. De ergste schrik voorbij. Stel dat ze nu wat vinden dan wordt er tenminste wat gedaan, en anders blijf ik ook maar aanmodderen

Linda; ja dat had ik gelezen van die pijn in schouders. Ik dacht al dat het toen geen kijkoperatie was bij jou, maar echt vanwege je mk op dat moment.

Ik heb t trouwens wel al op werk verteld. Heb leiddinggevende vrijdag gelijk gebeld (gelukkig na mijn huilbui gesproken, anders had zij die meegekregen haha). Zij weet dat we al tijdje bezig zijn, en ook dat ik vrijdag naar gyn moest. Ik had zoiets van, misschien kan ik woensdag weer werken maar denk dat herstel toch wel wat langer duurt. Maar ze meldt me in ieder geval vanaf dinsdag ziek. Hadden samen besloten om t niet aan collegas te vertellen, maarja als ik wat langer weg ben, gaan ze toch vragen hoe en wat. Ik zie wel of ik t dan vertel.

Rimke, weet jij zo hersteltijd van zo een operatie? Linda, wat was jouw hersteltijd? Jij had natuurlijk wel iets zwaardere operatie.

Ouders komen dinsdag wel langs, is toch 2 uur heen en 2 uur terug. Heb gezegd dat t niet hoeft, maarja ben toch hun dochter, dus willen toch komen. Wel lief.

Verjaardag was gezellig gister. Nodige biertjes op, maar ook frisdrank. Zegt mijn mannetje op een gegeven moment, je mag niet zoveel drinken ivm je operatie dinsdag. Ja, kom je nu mee aan als ik al tig glazen op heb haha. Nou, zal dinsdag wel uit lichaam zijn hoor.
Vanmorgen 10 uur op, mannetje weer naar werk. Ik dacht alleen ef de wc’s te poetsen en stofzuigen, maarja toch ruim 2 uur bezig geweest met van alles en nog wat. Wel de kater weg haha.

Oja, gister waren we bijna op verjaardag, werden we gebeld dat schoonmoeders weer niet goed was, ambulance was er al. Moest dus weer naar ziekenhuis. Maar schoonbroer ging mee. Pech hoor, zijn dus gewoon naar verjaardag gegaan. Straks gaan we op ziekenbezoek. Wat een gedoe, dat ze maar eens vinden wat er aan de hand is

Het valt me trouwens wel op dat heel veel klusbabes allemaal verder de MM in moeten. Toeval of is dat gewoon de dagelijkse realiteit. Dat vrouwen verminderd vruchtbaar zijn of andere redenen dat t niet lukt. Ik hoopte vorig jaar eind december zwanger te raken, was gelukt maar een mk, toen hoopte ik voor mijn bruiloft, en nu hoop ik weer eind van dit jaar. Had dit echt nooit verwacht. Dat dit mij ooit zou overkomen. Niet dat ik me nu geen vrouw meer voel ofzo, maar voel me soms echt zo een slappeling. Kan t even niet omschrijven….

Dames, ga me eindelijk eens douchen,en dan maar weer naar ziekenhuis op bezoek

whihihihi, Bambi:Lois ontdekt haar stembandjes.......whahaha!! Schattig toch, dat enthousiaste gegil, zolang het geen huilen is.................ben blij dat je je weer wat beter voelt, scheelt een hoop. En die haren-kwestie wordt hier natuurlijk ook geinig, Maudy kan nog geen staartje in, daar is haar haar nog veel te dun voor, maar ik zie het gebeuren dat als maudy zometeen langere haren heeft en ik terug kom van werk ofzo, dat het alle kanten opstaat, whahahaha!!!

Bieb: Je bent geen slappeling lieverd, ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik had het toen ik naar de gyn ging vorig jaar ook.............als  ik al niet gewoon zwanger kunt worden, wat kan ik dan wel..............zoiets. Ik vind je juist heel sterk overkomen, en huilen is ook geen teken van zwakte he? Je bent gewoon nerveus, bang en wilt zwanger worden, als je daar dan zolang over doet met alle toeters en bellen is dat gewoon diep teleurstellend en eng..............
Die borrels van gisteren zijn echt wel uit je lijf hoor, dinsdag, gewoon even goed vit.c pillen nemen en veel water drinken. Niets aan de hand. Van de herstel tijd van die OK weet ik niet zo goed, ik weet wel dat het narcose middel wel een aantal maanden in je lijf kan zitten. Daar kan je moe van zijn en dat soort dingen. Belangrijk is om daarna even goed, een week ofzo, echt rustig aan te doen en veel te drinken. De medicijnen/narcose, wordt door je nieren weer uit je lijf gehaald, dus als je veel drinkt ben je die afvalstoffen sneller kwijt.
En je schoonmoeder weer naar het ziekenhuis.......jemig! Wordt tijd dat ze dat eens goed gaan onderzoeken!

Nou, maudy heeft net keurig 2 uurtjes geslapen en nu weer een grote fles op.........ze haalt de afgelopen 1,5 week wel in zo...........is prima, ze geeft heel goed aan als ze niet meer wil, of spuugt het gewoon weer uit............zolang ze dat niet doet is het dus prima! Drink maar raak!
Ik heb haar net weer op bed gelegd, toch wat jengelig. Dus ik hoop dat ze weer 2 uurtjes gaat slapen.......ze ligt nu nog te mopperen, maar ik hoop dat de slaap zo weer komt!
Kan ik nog effe speculaas eten............lekker!

bieb; via die kijkoperatie zijn ze gaan kijken waar het vruchtje zat want het kon ook op me eierstok zitten, en via me navel die camera konden ze zo goed me buik enzo bekijken.
Je mag gewoon alles doen als je klaar bent, maar omdat ik natuurlijk een operatie heb gehad   en er wat weggehaald is duurde het bij mij wel effe voordat ik weer goed kon bukken want ik had best last van de wond, maar over het algemeen mag je gewoon gelijk alles weer doen
en je schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis jeetje zeg ik hoop dat ze toch echt snel wat gaan vinden

rimke; maudy zo ziek ach de arme schat, en ze slaapt nu lekker.

ik moet weer effe lezen want ik ben het alweer kwijt

xxx linda

Terug
Bovenaan