Klusbabes 32!!!!

rimke; lekker een pyjamadag aan het houden haha heerlijk zeg, en zulk mooi weertje is het toch niet

bieb; die drank van gisteren is er dinsdag allang uit hoor hahaa

bambi: lois ontdekt haar geluid haha grappig he wat dat is

effe bij me oom en tante geweest vanmorgne daarna bij me pa gegeten en daarna even bij me broer langsgeweest want die had ook een nieuwe tv gekocht en die hebben we even bekeken.
voor de rest geen nieuws hier

xxx linda

He meiden!

gister high tea gehad. Was super gezellig en echt veel hapjes gehad! buikje weer rond! haha

jeetje meiden, af en toe vind ik het best zwaar allemaal. Bieb kijkoperatie, phoebe hcg... 27 okt. krijg ik te horen hoe en wat verder....
Waarom kunnen we niet gewoon zwanger worden! Ben best zenuwachtig voor ons vervolg traject.
We zijn allemaal gezonde meiden, maar dat zwanger worden gaat niet gewoon, begrijp dat gewoon niet. We doen er alles voor, we laten er alles voor.
Nouja, ga er maar gewoon vanuit dat we toch allemaal een keer zwanger mogen worden... Krijg er nu een beetje een dip van..

Rimke, hoe is het met maudy? Beetje aan het opknappen? Hoelang heeft fons nog vakantie?

Bambi, wanneer begin je nou bij je nieuwe werk?

Linda2, lekker aan het rondrijden. haha, leuk hoor, lekker met je kleintje pronken! haha

ehm.. weet t ff niet meer....

Vanavond lekker niets doen! heerlijk!

x Jacqy

he meiden!!!

Jacq: het was dus gezellig en lekker! Wat wil een mens nog meer................zwanger worden!! Ik vind ook dat er van onze groep veel meiden de mm in gaan..........of al zitten.
valt me gewoon op, ook pip en kruimel zijn natuurlijk niet geheel spontaan zwanger geworden, opvallend!!!

Linnie: allemaal nieuwe tv's bij jou in de buurt, je pa ook al toch??

Fons heeft nog 3 weken vakantie trouwens!
Maudy ondertussen hier, vreet de oren van mijn kop! Al haar 6de voeding achter de kiezen en echt geen kleine flesjes, 140-150 cc per keer!!! Ze mag maar 5 keer 150 op een dag..........ik heb even gegoogled en ze is morgen precies 6 weken, schijnen die ukkies een groeispurt te hebben bij 6 weken...........aha!!!
Dus er zal nog wel een fles of 2 ingaan vandaag, zit ze op meer dan een liter..........zometeen even aan fons vragen of hij die voeding wel goed had klaar gemaakt..........heb zojuist nieuwe gemaakt, dus dat is zeker weten goed, ik ben benieuwd........whahaha! Je gaat er gewoon aan twijfelen, veelvraatje van ons.........ik geef maar gewoon want honger is ook niet leuk, en als ze genoeg heeft laat ze altijd staan.
Hoor haar alweer pruttelen in de box dus ga haar weer even op bed gooien! Haar jengeluurtjes beginnen nu, dus ben benieuwd..............

Meiden, alles goed hier hoor maar, ben kapot !Geweldig feest gehad gisteren........morgen mn eerste afspraak ben heel erg benieuwd..........Ga mn mandje in meiden...pffffff. Tot laterssssssss

liefs happy xxx

hoi meiden,

jacqy het was dus lekker en veel, mooi dat we dat weten....wat betreft het zwanger worden, vind het ook best heavy als ik zo lees over de mmm van iedereen. voel me soms zo schuldig dat ik zonder gedoe in no time zwanger was en nu al een kleintje heb om van te genieten....wil dat jullie dat gevoel ook kunnen evenaren....want het is zoooo mooi.

rimke, een veelvraatje vandaag..wel opassen met meer als een liter he.,...met fv mag je echt niet over die liter....dan overvoer je je baby ofzoiets....nou kan een keer vast geen kwaad....en een huilende honger baby is ook niks....waarschijnlijk een regeldag ofzo...

nou ga exped.robinson kijken...lois ligt op bed....vanmiddag bij me vriendin geweest...gezellig...en verder alles oke...niet veel te melden...behalve dat lois echt der stembanden heeft ondekt en vanvpnd na der flesje weer enorm aan het klesten en schreeuwen was hahaha....nu nog leuk....
nou me man zit klaar...fijne aaf...

xx bambi

ohja tuurlijk....happy succes morgen met je gesprek...ga je eigen niet inhouden he....gooi alle zooi lekker op tafel.....dikke x voor jou

xx bambi

goeiemorgen meiden

rimke; maudy drinkt weer lekker las ik dat is wel fijn en fons heeft lekker 3 weken vrij kunnen jullie lekker met z'n drietjes genieten

bambi: hahaah lois vind haar stembanden leuk hahaha en je bent gezellig bij je vriendin geweest

happy: hoe laat moet je heen ? succes he meid en gooi alles er maar uit want dat lucth op

jacqy: de high tea was gezellig, ik heb het nog nooit gedaan maar het klinkt altijd zo gezellig

me vriendin was er gisteren even altijd wel leuk, en gisteravond had je dat programma van wat schat je op rtl 4 met martijn krabee, en toen had je volendam tegen de meern, mijn broer en schoonzus zaten ook op die tribune die zijn ook een paar keer in beeld geweest hahahaa heel grappig
toen belde me vriendin me broer op toen we ze zagen toen nam me broer op met 10 euro voor een handtekening hahahaha

xxxx linda

ola lieverds,

Eindelijk, ik mag zo gaan praten........moet er om negen uur zijn ! Daarna de boodschappen doen en dan ff naar mn tante want die gaat vandaag verhuizen. Ben er gisteren ook ff geweest, wel vreemd hoor...dr oude huisje is bijna helemaal leeg......ze is zelf gelukkig helemaal enthousiast maar, mijn god wat had ik het moeilijk zeg. Heb me daar groot gehouden maar ben de rest van de dag aan het janken geweest....Ik stond daar zoveel dingen weg te gooien en bij alles schoot het door mn hoofd, dat mn oom dat had gekocht, of opgehangen e.d , voelde voor mij echt weer als een soort van afscheid ! Vandaag gaat er andere familie in het oude huis zitten en ga ik met mn ouders naar het nieuwe huis.........drukte me wel gisteren weer ff met me neus op de feiten........ik ben er nu trots op dat ik deze stap heb genomen en de beslissng om het zwanger worden op een laag pitje te zetten want zo kan het niet langer.......Verder heb ik en week vol verjaardagen gehad en nu als het goed is een rustige week.....kan ik ook hier weer gezellie beppen. Het is me teveel om op alles nog te gaan reageren, hou het vanaf nu wel weer bij haha

Bambi, lois heeft dr stembanden ondekt, geweldig !!!!!! Jammer dat we niet ff kunnen luisteren........geef haar maar een dikke kus van me X

Linnie, hahaha mag ik ook een handtekening van je broer ! Ga tegen al mn vriendinnen zegggen dat ik op de computer klets met de zus van een bner hahahaha. Kus aan joey X

Meisjes, tot laters, jullie horen het wel. Fijne dag allemaal...
KUsssssssss happy

Terug
Bovenaan