Klusbabes 32!!!!

goeiemorgen meiden

happy: lekker onder de zonnebank geweest gisteravond en heb je daarna nog wat gedaan of ben je lekker gaan niksen?

sterretje; haha okee dan weet ik ook weer wat je man zijn werk inhoud erg he dat wist ik niet, en je had spitsuur en vergeten te tanken nou ja zolang je nog een stukje naar de benzinepomp kan rijden kan het geen kwaad hahaha

rimke; heb ik iets gemist? ik lees dat je naar de ha moest waarvoor? als ik vragen mag

jacqy: hoe is het gegaan op je eigen werkplek??

bambi: ach niks gewonnen met de bingo en je was de jongste ach als het maar gezellig is toch daar gaat het om,

ik heb gisteraovnd verloren met kaarten haha endaarna heb ik heerlijk geslapen, ik ga nu me clomidpillen nemen en me klaarmaken om naar me werk toe te gaan.

fijne dag allemaal ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Goeiemorgen meisjes !

Nou gisteren heerlijk ff naar mn vriendin geweest en ziten kletsen....lekker hoor ! We gaan vrijdag met een hoop van de kroeg op stap...komt in een discotheek hier vlakbij een hele goeie coverband van u2......en ik vind u2 helemaal geweldig, dus heb er zin in ! Zo weer werken....ook wel leuk !

Sterretje, haha lekker in je pyama en dan nog moeten tanken, ik had het ook niet gedaan hoor....

Linnie, verloren met kaarten.......helemaal gek zeg haha. Je pil zit er weer in, goed zo meis, werkse !

Bambi, lekker thuis vandaag maar, wel een hoop doen bah ! Vind ramen zemen met dit weer ook een drama, idd ondankbaar werk. Mijn mannetje heeft ze verleden week gedaan toen ik aan het werk was, lief he ! Zal hem naar jou sturen whahaha

Kom zo nog ff spieken, ff douchen
Liefs happy

Jippie, net gewogen en er was een kilo af !!!!!! Niet al die moeite voor niks dus.....

Meiden, fijne dag
Kusssss happy

Happy; joepie, een kilo eraf!   Maar ben je echt te dik dan? Kan me een foto herinneren waar me dat helemaal niet opgevallen is. en hoeveel wil je kwijt. Ik heb me maar niet gewogen vandaag , zal wel niks af zijn haha

Linda; gisteren vertelde dat je 3 maanden eruit moet, en  dan weer teruggkomt. Kunnen ze niet gewoon vast contract geven? ach, tegenwoordig doen ze dat niet meer zo veel. maar daar moet je dan wel rekening mee houden, hou je dan geld achter de hand of krijg je uitkering?

Dames ben zo zenuwachtig voor   mijn NOD!!!!!Dit is mijn laatste kans om nog een beetje op natuurlijke manier zwanger te raken (ook al spoel ik) . Ik ben heel blij als ik straks verder geholpen worden, maar dan zit ik echt in de MM. En ik hou ook wel een beetje die paranormale therapie in gedachten, maar ik ga evengoed naar ziekenhuis.
Temp was wel net zo hoog als gister. Maar volgens mij had ik dat vorige maand ook, en toen werd ik toch ongi s middags. Duimen jullie voor me???

Phoebe hoest met jouw NOD?????

schoonma ligt nog in ziekenhuis. misschien vandaag naar huis, weten nog niet wat er is

ga nu verder werken en zenuwachtig zijn, doeiii

hey meiden

happy; een gezellige avond gehad gisteren dat is fijn en vrijdag gaan jullie naar een coverband van U2, ik hou niet zo van U2 haaha

bieb; jeetje meid ik wordt nu ook een beetje zenuwachtig voor je hoor, en je temp was ook nog hoog, mijn duimen draaien volop en ik hoop het zo erg voor je meid dat het nu raak is
en wat mijn werk betreft bij ons werken er dus heel veel parttimers en wij hebben allemaal zo'n contract wat ik heb, en ik heb altijd wel wat geld achter de hand dan als ik er 3 maanden uit moet en anders heb ik tom nog hahaha

zo me werk zit er weer op zometeen nog effe de spaarzegels doen en ik hoef vandaag niet naar de fysio want ze is op vakantie,

xxx linda

happy: weer een kilo eraf helemaal goed meid,hoeveel kilo wil je er vanaf hebben dan?

ik ben weg meiden ik ga effe met joey de smurfen kijken haah jeugdsentiment

xxx linda

Zo effe snel, onze meid zit midden in een sprongetje en wil alleen maar bij ons zijn........zucht. En fuck ria blom dus...........over een paar dagen weer.
Ligt nu bij me in de draagzak, maar niets is goed of deugt niet.........janken, krijsen en gillen maar weer...........
Heb wel gelezen en denk aan jullie maar ik heb niet de tijd fatsoenlijke te reageren........

Kus!!!!

rimke; he jeetje zeg maudy aan het gillen en krijsen, ik hoop voor jouw dat ze wel weer snel stil is om het maar zo te zeggen, ga maar lekker knuffelen met die kleine meid

xx linda

Terug
Bovenaan