Ha meiden,
bieb: zometeen een gesprek met de anesthesist! Spannend, stel al je vragen maar lekker! Ennuh, ik zal Maudy wijzen op de nadelen van te veel drinken, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, whahahaha!!!
Bambi: hihihi, de kat heeft vliegles gehad! Hebben ze bij mij ook een keer geflikt, loeders. Smerig hoor! Maareh, is het geen territoriumdrift??
En Lois is lekker aan het gillen geslagen, nouja, als ze het maar doet uit plezier!
Linnie: fijn weekend gehad? En wanneer moet je nu weer werken?
Happy: och meid, al het verdriet er lekker uitgooien, was een mooi opstapje voor je gesprek zometeen! Hoop dat het goed gegaan is??
Sterretje: jemig, een virus, de arme schat, en arme jullie natuurlijk...........
Hoop dat je kleintje snel opknapt. Vind het snotgebeuren van Maudy al zielig........
Tja, hier dus nog een snotterbende, vooral veel niesen en als ze niest vliegt het snot haar neusje uit........gisteravond tegen mijn bril, whahahaha! Zo'n druiper over het glas heen.....heel lekker.
Verder drinkt ze vandaag ook nog steeds uitermate goed......lijkt wel iets minder hongerig te worden, maar ik denk dat ze zo alweer komt...........
Na deze fles gaan we weer proberen haar in haar nieuwe bedje te leggen, zeker omdat ze de laatste dagen een stuk rustiger is zou het moeten kunnen.......maar als ze het op een krijsen zet dan houdt het gewoon nog op. We willen haar eerst overdag in haar eigen bedje en dan over een week of wat ook in de nacht.
Ik ga vanavond mijn eerste pil weer slikken, een lichte versie in overleg met de arts. Als dat dan ook nog migraine geeft ga ik de nuvaring proberen, maar eerst dit nog.........ik heb het idee dat ik weer ongi wordt, zere buik enzo..............nog niet heel erg, maar al wel een beetje dus ik ga gewoon lekker beginnen, en dan kunnen we de boel weer reguleren.........doorslikken enzo als de ongi niet uitkomt.....
Wel raar idee, ik begin weer aan de pil, terwijl sommigen van ons nog geen kindje hebben. Duwt me wel weer met de neus op de feiten dat ik na al die trammelant van vorig jaar, met die clomid en miskraam enorm veel geluk heb gehad.................
Dikke kus voor jullie meiden!