Klusbabes 32!!!!

Hallo meiden,
Ik wilde even aan mijn meldplicht voldoen. De kleine is de laatste dagen ziek geweest en mijn nachtrust was er niet of nauwelijks. Ze had een virus te pakken en onder andere pijn aan haar oortjes, zo zielig. Ik ga zo mijn bedje weer in als zij erin gaat.

Ik heb even vluchtig gelezen.
@phoebe en bieb: succes meiden  Ik denk aan jullie.
En dat het nu heel gauw raak mag zijn voor iedereen. Ik sluit me hierbij aan bij hetgeen bambi zei.

happy: zo wordt je inderdaad met je neus op de feiten gedrukt als je het huis dan leeghaalt, heel moeilijk moment, maar wel fijn dat je tante helemaal blij is met haar nieuwe huisje, heel veel succes vandaag en laat even weten hoe het is gegaan

sterretje; ach meid het gaat nog steeds niet helemaal lekker, ik hoop dat ze snel opknapt, en ze heeft toch geen oorontsteking? kruip lekker je bedje weer in meid.

zo vanmiddag moet ik me bloeddruk weer laten meten en je raad het al ik heb weer hartkloppingen van de zenuwen hahaha erg he zakt wel weer
vanavond geen yoga want het is vakantie en morgen niet kaarten want me vriendin doet in de vakanties altijd in de avond werken dus ikheb een heerlijke rustige week

ik weet ook trouwens bij god niet of me eisprong is geweest ik zit nu op dag 18, en ik heb me vanaf een donderdag een megapijn in me baarmoeder gehad me collega vroeg vrijdag al of ik moest poepen zo raar liep ik hahaah maar ik kon ook niet anders lopen van de pijn, nu heb ik nogal pijn maar gelukkig minder, ik heb op dag 14 of 15 wel een temp van 36,4 gehad maar nu is ie alweer 3 dagen 36,5 ach we zien wel weer, we klussen vrolijk verder hahaha

xxx linda

hoi meiden,

ach sterretje is je meisje zo ziek geweest...hoop dat ze snel opknapt en dat je nog een beetje nachtrust kan vinden..

happy ben benieuwd hoe je gesprek gegaan is...en het huis van je tante leeg geruimt...tuurlijk zijn dat moeilijke momenten...de herrineringen blijven...en je moet maar zo denken , ookal gooi je alles weg...herrineringen zitten in je hoofd en hoeven niet persee materiaal te zijn...succes meissie...

linda een lekker rustig weekje in de avonden..geen idee of je eitje geweest is..ja aan die temp van jou is nooit wat uit te halen...snap er niks van hahah..en gisteren je broer op tv gezellig...

nou lois ligt al te gillen op het speelkleed hahah..ze moet zo eten want der vingers verdwijnen al in der mond...maar wilde nog even snel een berichtje doen...

heb vanmorgen de hele boven boel grondig gedaan..stoffen, lappen, zuigen...een berg streik en nog eens 3 draaien...had er  van het weekend al 3 gedaan, maar heb een erg leuke kat, maar niet heus...
gisteren om 22 uur een lekker vers gewassen dekbedje op het bed, ga met lois douchen, komen terug het hele bed ondergezeken....wij boos...alles er af getrokken, matras nog droog,, dankzij de molton......dekbed in de was.....nieuwe erop......vanmorgen weer......gotver de gotver....was zo boos ...nu op heterdaad....met zijn neus erin...en geloof dat ie vliegles van de trap kreeg....
geloof dat ie niet van vers gewassen bedjes houd,, nou dan heeft ie pech, poes weg....me moeder zal we nijdig zijn, maar ik hoef geen zeikkat...en ben nu nog niet aan hem gehecht...dus weg ermee...moet dit niet hebben in me huis...mijn andere katten hebben nooit gezeken...
verder is me dekbed verpest, want in de droger is ie een beetje verbran...stinkt een beetje...moet de andere straks ook   nog drogen, maar nu eerst de overtrekken in de droger, past niet allemaal..gotver echt een berg werk...en nu de hele beneden verdieping doen...wilde eigelijk terug naar bed, maar als je verdorie geen dekbed heb om onder te slapen....grrrrr...kan hem wel villen....
maar goed vanaaf is ie weg...straks al denk ik....me moeder zegt altijd daar doe ik geen kat voor weg....wij wel...altijd gezecht....gaat ie zeiken in huis dan vliegt ie eruit....nou dan kan ie 100 x lief en mooi zijn...als ik iets haat is het kattenzeik....blegggg.
zo ben het kwijt...nu gaat lois over in jammeren...tijd om te eten..

xx bambi

bambi: zo je hart gelucht hahaah nou ik zou die kat uit het raam hebben gegooid, pff denk je dat je lklaar bent en lekker op bed kan gaat de kat op je bed piesen jakkes kan je weer beginnnen, ik ben wel benieuwd wat je meoder zegt als ze hem terug krijgt
en je hebt ook al een boel werk gedaan zeg dan ben jij nu klaar haha
en die temp van mij ja daar klopt niks van hahaha bij mij geen pijl op te trekken hahaha

happy: hoe is het gegaan

bieb; hoelaat moet je er nou morgen zijn? hoe laat gaan ze beginnen? hebben ze ook gezegd hoe lang het gaat duren?

rimke; ik vind het wel jammer dat die site van maudy tijdelijk niet bereikbaar is ik lees er elke dag vind ik leuk haha

ik ga effe verder met me eten, tom en joey eten spinazi en ik spruiten met tartaar en biefstuk.

xxx xlinda

jacqy;   ik snap er ook geen reet van hoor, waarom worden we niet gewoon zwanger? Eens zijn we ook aan de beurt, maar waarom niet wat eerder...

Happy; ben je al op gesprek geweest? hoe was het. Hoop echt dat je er een beetje van opknapt. En kan me voorstellen dat t zwaar was het huis uitruimen, toch allemaal herinneringen

Bambi; lekker piesende katten, hebben de mijne gelukkig nooit gedaan. En nog half verbrand ook in de droger

Rimke; wat een zuiperd dat kind van jou haha. Als ze maar niet zo veel drinkt als dat ik zaterdag heb gezopen haha. En drank bij mij zal er wel uit zijn hopelijk hihi
Dank trouwens voor je opbeurende woorden, trouwens van alle babes

Linda; nou dat klinkt ook niet echt goed als je krom van de pijn loopt. Misschien maar weer ef dokter bellen?
grappig als je je familie op tv ziet

Straks om half 2 bellen of kijkoperatie wel doorgaat, moet schijnbaar altijd. En om 14.45 naar anesthesist voor narcose. Ben nog niet zenuw, maar zal morgenvroeg wel komen

ga maar weer werken.....

Ha meiden,

bieb: zometeen een gesprek met de anesthesist! Spannend, stel al je vragen maar lekker! Ennuh, ik zal Maudy wijzen op de nadelen van te veel drinken, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, whahahaha!!!

Bambi: hihihi, de kat heeft vliegles gehad! Hebben ze bij mij ook een keer geflikt, loeders. Smerig hoor! Maareh, is het geen territoriumdrift??
En Lois is lekker aan het gillen geslagen, nouja, als ze het maar doet uit plezier!

Linnie: fijn weekend gehad? En wanneer moet je nu weer werken?

Happy: och meid, al het verdriet er lekker uitgooien, was een mooi opstapje voor je gesprek zometeen! Hoop dat het goed gegaan is??

Sterretje: jemig, een virus, de arme schat, en arme jullie natuurlijk...........
Hoop dat je kleintje snel opknapt. Vind het snotgebeuren van Maudy al zielig........

Tja, hier dus nog een snotterbende, vooral veel niesen en als ze niest vliegt het snot haar neusje uit........gisteravond tegen mijn bril, whahahaha! Zo'n druiper over het glas heen.....heel lekker.
Verder drinkt ze vandaag ook nog steeds uitermate goed......lijkt wel iets minder hongerig te worden, maar ik denk dat ze zo alweer komt...........
Na deze fles gaan we weer proberen haar in haar nieuwe bedje te leggen, zeker omdat ze de laatste dagen een stuk rustiger is zou het moeten kunnen.......maar als ze het op een krijsen zet dan houdt het gewoon nog op. We willen haar eerst overdag in haar eigen bedje en dan over een week of wat ook in de nacht.
Ik ga vanavond mijn eerste pil weer slikken, een lichte versie in overleg met de arts. Als dat dan ook nog migraine geeft ga ik de nuvaring proberen, maar eerst dit nog.........ik heb het idee dat ik weer ongi wordt, zere buik enzo..............nog niet heel erg, maar al wel een beetje dus ik ga gewoon lekker beginnen, en dan kunnen we de boel weer reguleren.........doorslikken enzo als de ongi niet uitkomt.....
Wel raar idee, ik begin weer aan de pil, terwijl sommigen van ons nog geen kindje hebben. Duwt me wel weer met de neus op de feiten dat ik na al die trammelant van vorig jaar, met die clomid en miskraam enorm veel geluk heb gehad.................
Dikke kus voor jullie meiden!

bieb;   vanmiddag naar de narcose meneer, haha ik weeet niet hoe je dat woord spelt, gaan ze ook zeggen hoelang het duurt volgens mij niet zo erg lang hoor,

rimke; lekker een snottebel aan je bril gadver hahaha, en ze drinkt   nog goed dat is helemaal goed, en is het goed gegaan in haar bedje?
en je gaat weer aan de pil beginnen, hopelijk werkt het ook tegen de migraine zou wel lekker zijn als je dat niet meer hebt

Nou me bloeddruk was perfect/ 128/78 dus dat is allemaal weer goed, en voor de rest weinig nieuws hier te melden hahah joey is buiten aan het fietsen hopelijk waait ie niet weg hahaha

xxx linda

Linnie: een bloeddruk van een jonge godin! Keurig hoor!

Nou, Maudy ligt in haar grote bedje, blijft niets van haar over................heel zielig gezicht. Ze huilt nog niet, misschien accepteert ze het nu en valt ze zometeen in slaap. Heb het bedje nog even lekker verschoont en haar beertje en tuttel zijn ook mee verhuisd dus het moet goed komen. Ze heeft weer haar flesje van 150 cc leeg...........echt een groeispurtje volgens mij!
Nou zou ze om 19 uur weer een flesje krijgen, dus ik hoop dat ze tot die tijd nog even lekker slaapt............fons gaat vanavond weer naar de brandweer dus ik hoop dat ze zowieso een beetje zoet is, kan ik lekker naar ANTM kijken!

Terug
Bovenaan