Klusbabes 32!!!!

hoi meiden ,

kom ff snel wat berichten, moet zo eten.

linda me duimen draaien overuren voor je..hoop het zo dat het streepje duidelijker word.
en weer volop gewerkt dus.,..vanaaf lekker op de bank met de benen in de lucht hahah

bieb morgen mag je sch.moeder naar huis...maar wel met het nieuws dat de volgende operatie 50 % ehm slagingskans heeft, als ik het goed begrijp...tja als het al een zorgenmensje is met al der kwaaltjes dan is zon operatie dubbel zwaar natuurlijk..
en echt veel gewertk deze week...morgen maar lekker rustig aan

rimke, oef maudy dus ff goed ziek, blij dat der flesjes er nu in blijven, maar blijft rot, want als je staks de voeding gaat opschroeven, blijft het er dan ook in...fijn dat ze vanacht wel heerlijk lang heeft geslapen.,

sterretje, nog niet de oude maar toch op vistite vandaag..ja lois slaapt meestal zolang dus...als we haar een late fles geven om 23 uur of later dan word ze rond 6 wakker en als ze de laatste fles rond 8 uur krijgt dan slaapt ze gewoon tot half 8...nou ik teken ervoor...vandaag net zo...betekend wel dat ze overdag wat wakkerder is...maar moet zeggen dat ze vandaag voor 9 uur al weer lag tot 11 uur en toen om 2 uur een half uurtje maar, en net om half 5 naar bed en daar ligt ze nu nog....dus gaat best oke..
miss werken de tips van rimke, als je die al niet geprobeerd heb natuurlijk.

jacqy meid , hoe gaat ie nu ?
klaasje hoest met de misselijkheid?
mamoetje hoe voel jij je ? al een beetje gewend aan het idee ?
happy weer voorbij gezoeft....hihihi...

ehm ? ohja een fan.....altijd leuk om te lezen....super..

nou vandaag een drukke dag binnenshuis...schoongemaakt...kledingkast uitgemest....3 wassen gedraaid...blegg morgen dus streiken....
net de kinderopvang getekend en uitgezocht...de opvangtoeslag aangevraagd....me nieuwe telefoon binnen gekregen....ga ik straks utizoeken hoe die werkt..
me zusje nog even geweest en me ouders ook nog even...had een berg kleding en schoenen waar ze even door moesten..
echt ik heb 4 kratten met schoenen en dan heb ik net iets van 10 paar weg gedaan hahah...denk dat ik zoiezo 15 paar pump heb, incl de openteen. als het er niet meer zijn....roze, witte, bruine, 4x zwart...5x open..rood..jaaa kom er wel in de buurt...dan geloof ik wat zomer schoenen en slippers...5 paar laarzen...oooh wat erg...hahahah

me man heeft een lekkere chocoladecake gebakken...jammie met slagroom en warme chocomelk.......is het echt het weer voor...lekker kaarsjes aan....
ben helemaal moe.....en als ik nu boven in de slaapkamer kom, dan ziet het nog rommelig uit met al dat wasgoed hahah....zucht...het houd nooit op...morgen niet teveel doen...maandag werken brrrrrr....eng....

xx bambi

hey meiden

ik heb net weer getest en weer een heel licht lijntje dus maandag nog een keertje en dan bel ik de gyn op

rimke; gelukkig gaat het weer wat beter met maudy en blijft het eten erin zitten, en is ze nog in slaap gevallen zonder bakerzak? en lekker  je openhaardje aan en op de bank heerlijk meid

bambi; zo zeg jij hebt je best gedaan zeg pfff en wat een schoenen heb jij zeg hahaha en voor de opvang alles getekend dat is lekker zeg, en spannend hoor maandag beginnen weer met werken.

meiden wat een takke takke weer zeg pfff wordt je ook niet vrolijk van zeg,
ik ga zometeen lekker in de bank zitten en even tv kijken en niet laat op bed
ik weet niet of ik er vanavond nog ben maar anders lees ik morgen alles bij

xxx linda

@linda: volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger. Ik ga een kaarsje voor je branden, en wens erbij dat het nu goed komt allemaal.
..... Zo het kaarsje brandt.
@bieb: grrrrr  die baas van jou. En wat rot van je schoonmoeder. Zo oud zal ze toch nog niet zijn. Ik hoop dat het allemaal goedkomt. Hoe is het met je zwager trouwens?
En dat broodje klinkt heerlijk.
@bambi@linda: volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger. Ik ga een kaarsje voor je branden, en wens erbij dat het nu goed komt allemaal.
..... Zo het kaarsje brandt.
@bieb: grrrrr  die baas van jou. En wat rot van je schoonmoeder. Zo oud zal ze toch nog niet zijn. Ik hoop dat het allemaal goedkomt. Hoe is het met je zwager trouwens?
En dat broodje klinkt heerlijk.
@bambi: wat een gedoe met die aanvraag, hè. En tjee, je bent goed bezig geweest. Ik ook. Ik voelde me in de loop van de dag beter. Gezellig op bezoek geweest, boodschappen, de was, gekookt, de kleine in bad met papa, etc. was me wel weer het dagje.
En ik kan me voorstellen dat je t spannend vindt maandag. Alvast veel succes.
@happy: lekker op stap vanavond. Drink je een baileys voor me? tjee, dan krijg ik meteen weer zin in een cocktail, hihi. Nog even en dan mag het weer.
@rimke: meestal voedt ik dan. Ze slaapt idd bij ons op de kamer. We hebben geen speen geprobeerd omdat ze die niet wil. Tegen de tijd dat ze flesvoeding gaat krijgen, weten we wat ze binnenkrijgt en kunnen we haar zonder voeding laten liggen, maar nu is het nog voeden naar vraag, moeilijk.
En ach gut, heeft ze buikgriep. Toevallig moesten wij laatst ook naar de ha-post ivm uitdroging. Ze was toen ziek en dronk nauwelijks. Bij die kleintjes zijn ze heel voorzichtig. Gelukkig was alles in orde.

Nu ik het erover heb. Vanaf vandaag komt ep de ned. zender het programma consultatiebureau om 17.30 uur geloof ik. Ik moet eens kijken of het op uitzending gemist te zien is.

@mamabeer: wat leuk een fan. Er reageren vaker mensen die meelezen. Wel grappig eigenlijk. En ja we kennen elkaar hier al lange tijd. Je krijgt echt een hechte band samen.

nieuwsflash: de kleine brabbelt nu ook medeklinkers. Ze zei toen straks baba, dus wij "papa"en ze herhaalde een paar keer baba. Heerlijk, de tranen stonden in mijn ogen.

@anouska: en schiet het al op in het nieuwe huisje? Ik ben benieuwd.
@phoebe: nog steeds druk, druk, druk?
@jacqy: hoe is het meid? En met de voorbereidingen van het huwelijk? Jullie hadden toch een site hiervoor?
Oh ja, ik weet niet hoe ik op de foto's kom van het weekend dat je laatst had. Dat was toch tegen borstkanker of niet?

whaaa linda weer een licht streepje...denk net als sterretje dat je gewoon hartstikke zwanger bent.....duim me suf..

sterretje wat leuk dat ze medeklinkers begint te brabbelen.....snap dat dat ff een pink momentje is hihi...en een drukke dag gehad dus.,..wel fijn dat je wat opgeknapt bent...dan kan je toch weer werk verzetten he

nou morgen me laatste daggie...en moet wel zorgen dat het huis aan kant is...niet dat dat veel helpt met die haarballen van me...maar goed...een hele berg wasgoed vouwen en streiken...de laatste zit in de machine en dan is alles glad en klaar...

lig nu in een heerlijk vers bedje met het 4 seizoenen...lekker warm...
lois moesten we na half 8 maar wakker maken...die lag al vanaf half 5 te slapen...na de fles wilde ze niet gelijk naar bed....jengelen en echt huilen op bed...nog maar even op schoot geknuffeld beneden en toen een kwartiertje later ging ze zonder morren gelukkig....ze had wel 37.7 en ze loopt allemaal te gorgelen en ook een vies neusje...dus zit de verkoudheid waarschijnlijk van binnen...omdat ze al 3 dagen wat jengelig is...vandaag ook niet gepoept....zal je zien, mama weer werken kind ziek....wil me meisje niet achterlaten snik snik....
hoef maandag trouwens pas om 10 uur aanwezig te zijn..dan hebben ze de ochtend drukte gehad..

ga slapen, ben kapot moe...

xx bambi

goeiemorgen meiden

sterretje; bedankt voor het kaarsje branden haha ik wacht gewoon morgen nog eventjes af, ik voel me voor de rest goed alleen moe moe en duizelig.

bambi: morgen werken en hopelijk wordt lois niet ziek en ze heeft een beetje verhoging, hou het maar in de gaten, en lois nog steeds een beetje jengelig, kan door de verkoudheid komen arme schat

happy; hebben jullie het gezellig gehad ?

nou ik heb weer een rot nacht gehad, vreselijke pijn in me oren en nek van de opgezetten klieren van de verkoudheid, echt raar ik werd het zomaar helemaal uit het niks zonder waarschuwing
mijn logee zit tegenover me met haar nintendo ds haha morgen is ze jarig dan wordt ze alweer 10 jaar gaat echt snel allemaal
meiden ik ben er later vandaag nog

xxx linda

ha meiden,

Hier ook een kutnacht achter de rug, we hadden Maudy bij ons op de kamer gelegd, omdat ze ziek is. Dus dat ging prima tot 4 uur (de magische 4 uur........) toen had ze honger en kotste vervolgens alles weer uit.......zijn we tot 5.30 met haar aan het studderen geweest, om 6.15 ging de wekker van fons en ik lag met Maudy in mijn armen in bed.......de arme ziel. Hier en daar nog eens een slokje drinken gegeven, want ze moet wel blijven drinken..........dus om 7.30 even met haar naar beneden en om 8 uur weer in haar eigen bedje gelegd, toen nog tot 9.30 gedut.......maar ik ben ook ziek aan het worden, onbestemd gevoel in mijn buik, beetje misselijk: gewoon Bleh dus.............ik zit in trainingsbroek en vest op de bank. Wel net gedouched want dan voel je je net altijd wat beter.............maudy ook nog in badje gedaan want die redt het met dat gekots niet met een natte lap..........en aangezien ze niet iedere dag in bad gaat, moest het vandaag wel eventjes. Dus die ligt lekker te pitten en ik ga ook nog even een poging doen............

Linnie: ik duim nog steeds hoor..............
Bambi: alvast veel succes morgen, hoop dat het meevalt en dat lois het goed doet bij je ouders......
sterretje: Je voelt je dus weer wat beter, ik hoop dat dat bij mij zo ook het geval zal zijn........
Bieb: 48 uur!!!!???? Je bent deze week geopereerd! Wat een waanzin..............
Jacq: meisje hoe is het bij jullie??
Happy: katertje??

Meiden, ik ga even op de bank liggen............................o, en moet nog flessen uitkoken................bleh..............o, en nog veel was wegwerken...........

Hey meiden,

Me mannetje ligt nog te maffen, dus eindelijk een keertje tijd voor jullie!

Linda, jeetje, wat spannend weer!!!! Maar ook ik denk dat je zwanger bent meid, die testen reageren anders echt niet!
Ik hoop het zo voor je meid, jij bent nog langer bezig dan ik, en ik vind al dat ik zo verschrikkelijk lang bezig ben! Ik duim voor je meid, heeeeeeeeeeeeeel hard!!

Bambi, die kleine dus naar de opvang vanaf 19 november.... vind je het lastig?
We moeten er denk ik allemaal een keer aan geloven, maar het lijkt me toch wel eng de eerste keer...

Rimke, lekker weekend niks gehad? heerlijk is dat he, ik kan ook zo genieten van thuis zijn en niks doen. We hebben gisteren nog wat nieuwe frummeltjes gekocht voor in huis, nu alleen nog wachten op de nieuwe eetkamer stoelen en dan is het af... heerlijk.
Is die kleine alweer een beetje opgeknapt?

Buuf, hoest geweest in de mafketel? Dat schijnt echt heel leuk te zijn! Ze zijn er met me werk ook een keer geweest, maar ik was toen op vakantie. Duurt trouwens wel lang he voordat we kunnen gaan shoppen.... pffff

Bieb, wat een gedoe zeg op je werk.... 48 uur is veel zeg.... voor hoeveel uren heb je een contract?
Gelukkig dat je schoonmoeder weer naar huis mag, thuis voel je je toch altijd beter dan in een ziekenhuis.

Sterretje, lekker aan het kletsen met die kleine, echt leuk!!!

Mamoetje, ben je al aan het idee gewent?

Jacqy, hoest meid, heb je het al een beetje een plaatsje kunnen geven?
Wat zijn nu de volgende stappen, wanneer gaan ze wat doen?

Nou, hier verder alles goed.
Donderdag heb ik die afspaak voor die hsg, om 11.30uur.
Echt weer zo'n klote tijd.... niet echt de moeite waard om ervoor te gaan werken en daarna wil ik eigenlijk naar huis omdat ze zeggen dat het voelt als heel erge ongi pijn.
Dus ik heb lekker vrij genomen die dag.
En wat rimke al zei, het schijnt dat je van een hsg wat vruchtbaarder wordt, dus dat is wel een heel mooi bijkomend voordeel!
We zullen het zien einde van de maand!
Ik zou nu wel eens een echte mooie kerst willen hebben....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan