Klusbabes 32!!!!

He meiden,

Daar ben ik dan weer eens! haha

Phoebe, donderdag een hcg. Spannend hoor, en hoop inderdaad dat het voor jou een extra vruchtbare maand word! hard aan de klus daarna dus!

Lin, wat maak jij het toch weer spannend! Ik duim onwijs hoor meis! En je hebt een loge, gezellig!!

Bieb, denk wel aan jezelf he! 48 uur is echt te veel! Zeker als je net geopereerd bent!

Rimke, wat zielig dat Maudy zo ziek is! En zelf begin je ook al ziek te worden. Doe rustig aan he!

sterretje, wat geweldig lijkt me dat als je kleintje begint te brabbelen! die foto's van dat weekend staan op mijn hyves. Onder foto's en dan a sisters hope. en de touw site kun je vinden op onze klusbabe's hyves!

Bambi, morgen weer voor het eerst werken. En je huis dus helemaal aan kant! haha goed hoor! Heel veel succes morgen!

ehm... de rest weet ik niet meer..

Heb even tijd nodig gehad van de week om alles op een rijtje te zetten. Vind het allemaal nogal heftig. Folder gelezen die ik heb gekregen. Nou daar werd ik ook niet vrolijker van. Het idee dat dit gewoon het laatste is wat je kunt doen! dat vind ik heel confronterend.

Phoebe, mijn mannetje krijgt nu nog een lichamelijk onderzoek. Dit om te kijken of er een reden is dat zijn zaad zo slecht is. Ze verwachten hier trouwens niets bij te vinden maar ze doen dit altijd standaard.. Dit is eind november. En 2 december terug naar de gyn en dan krijgen we alle informatie, voorlichting dus daar maar weer op wachten. duurt wel lang allemaal

Verder alles goed hier. Onze terrariums zijn af! jippie! De beestjes zitten dus weer gezellig in de woonkamer!

Op werk ook alles goed. Kan gelukkig goed met mijn leidinggevende praten over de gyn enzo.. Hij hoort dit weekend of hun ivf is gelukt... pf... duim onwijs voro ze!

Liefs Jacqy

Ha lieve meisjes!

phoebs: ik zou lekker die dag vrij nemen hoor, donderdag. Hoor wel vaker dat je er echt even van moet bijkomen...........doe dan dus maar lekker rustig aan............

Jacq: tuurlijk moet alles een plaatsje krijgen, dat gaat ook niet zomaar.............
Wel lekker de terraniums af, hoera!!!
Geniet nog even lekker van je vrije middag..........

Nou, hier is het ziek zwak en misselijk............god wat voel ik me lamlendig.......als ik eet voel ik me verrot, als ik niet eet ook..............ben misselijk, heb onbestemd gevoel in mijn buik maar diarree heb ik nog niet en gekotst heb ik ook nog niet, misschien zou het opluchten maar ja..........
Maudy is ook echt nog niet lekker, die moest ik net wakker maken voor wat drinken, maar slaapt zo weer verder op mijn schoot..........zielig hoor, ligt nu in de box te slapen met een dekentje over zich heen, en ik lig op de bank met een dekentje over me heen, hoop dat ik zo nog even in slaap val, samen met mijn meiske.

Ach, Rimke, wat een ziekenboeg dan bij jullie he! Ach.... ziek maar goed uit met zn tweetjes! Goed drinken allebij he! Niet jezelf vergeten!

Dikke kus voor jou!

hey meiden

jacqy: logisch meid dat je alles even op een rijtje moet zetten dus tom krijgt nog een lichamelijk onderzoek hoe of het kan dat zijn zaad te slecht is, ik vind het wel goed hoor dat ie nog even wordt onderzocht, en je leidinggevende weet dus in wat voor schuitje jullie zitten met ivf want ze moeten dat dus zelf ook ondergaan dat is voor jouw wel lekker en heel fijn dat je er zo goed mee kan praten
en je hebt jullie beestjes weer lekker in hun territorium

rimke; maudy toch nog niet opgeknapt en jij ook ziek aan het worden jeetje meid ziek het maar goed uit met z'n tweetjes

phoebe; een donderdag de hsg, gewoon de hele dag vrij nemen meid je weet niet hoe je je daarna voelt en het schijnt inderdaad dat je daarna vruchtbaarder bent.

bambi: heb je al een klein beetje zin in morgen?

hier voor de rest weinig nieuws, ik heb boven alles gelapt en de badkamer gedaan en de bedden verschoond (gisteren) en beneden alles gelapt en nu vind ik het goed hahaha
Ik hoop dat de test morgenochtend donkerder is anders ga ik zo en zo even met de gyn bellen over hoe en wat.
meiden ik ga denk ik even lekker in bad ligge. ik ben er vanavond weer

xxx linda

hoi meiden,

phoebe leuk dat je er weer even was...donderdag dus de hsg ? of was het nou een andere letter ? ..fijn dat je vrij heb.,...kan je smiddags lekker op de bank of in bed hangen..ja vind het wel eng dat lois straks naar de opvang gaat...vind het al erg dat ze naar me ouders gaat...terwijl ik weet dat dat gewoon goed gaat, maar toch..wil het zelf zo graag he...

rimke balen jij ook al ziek en maudy nog niet opgeknapt....lekker uitzieken en je afspraken laten....

linda ben benieuwd wat de test doet, denk gewoon zwanger....heb je nog bruinverlies of wat dan ook ? zo niet....dan weet ik het zeker....zwanger hahahah

jacqy wat fijn dat je leidinggevende presies weet wat je staks door moet maken, als ze in het zelfde schuitje zitten, voelt het toch beter he...en tom nog een onderzoek...jammer dat er weer een maand overgaat...maar je hebt maar 1 zaadcel nodig he, dus deze maand er gewoon voor gaan hoor...zou wat zijn...gewoon nog ff voor het eggie en dan lukken he

bieb beetje bijgekomen vandaag ?
happy gezellig gehad gisteren ?

nou vandaag weer voorbij gevlogen...heb weer zoveel gedaan...en voelt nog steeds als niks...morgen ochtend is het weer een troep...zucht...iig is alle was gevouwen en gestreken...dus daar ben ik zoiezo tot het weekend vanaf....verder was de boerenkool stampot mislukt...deed het met aardappelpuree maar die was niet goed meer...dus alles weg kunnen flikkeren...toen maar een ei gebakken..
lois is vandaag goed te pruimen alleen net wilde ze niet naar bed...ze heeft vandaag ook een spenen dag....wil ze ineens op de speen zuigen...zo weken niet...en dan ineens een dagje wel...raar kind...over een half uur maak ik er alweer wakker...lekker badderen...en laatste fles....

heb al uitgezocht wat ik morgen aan doe...tja sta straks achter de balie, dus moet wel tiptop zijn...en aangezien ik nog altijd veel te zwaar bent, voel ik met niet prettig in me lichaam...en is het soms lastig om er leuk uit te zien,,,,maar gelukt hoor....nu hopen dat ik me gezicht morgen in de make-up krijg....hoef pas om 10 uur ..dus heb even de tijd...maar woensdag niet...en hoe ga ik dat doen met lois...denk dat me man er ook aan geloven moet....mijn haar en make-up moeten goed zitten...dus ontfermt hij zich maar over lois als die net zo vroeg wakker word als wij...wat meestal wel zo is, want die hoort ons...hoop eigelijk dat ze gewoon doorslaapt tot half 8 dan laad ik haar met slaapzak en al de wagen en hup naar me ouders...alleen morgen dus niet...en staks op de dagen dat ze naar het kdv gaat moet ze wel vroeg op....zucht.....

sterretje hoe werkt dat ???? smorgens....hahaha

lekker met mannetje robinson kijken vanaaf...neem hem eerst op ...omdat lois dan nog niet slaapt...en dan vroeg erin....
meiden jullie horen morgenaaf wel hoe en wat.....
ben wel een beetje zenuwachrig hoor....

hoop dat ik wat tijd vind van de week, want in me vrije dagen moet ik nu alles proppen..

xxx bambi

bambi: ik heb niks geen bruinverlies of wat dan ook meer gehad en morgen zien we wel haha,
en wat lois en werken betreft dat ritme daar groei je ook vanzelf in hoor meid, het is effe wennen allemaal, en logisch dat je zenuwachtig bent het is toch weer een nieuw iets,
succes meid morgen en laat even weten hoe het is gegaan

meiden ik ben er vandoor morgenochtend dan lees ik alles weer bij, ik ga effe lekker in de bank liggen ik ben moe
fijne avond meiden en tot morgne

xxxx linda

Hey meiden,

Net terug van een verjaardag, zit nu lekker op de bank in mijn pyjama...heerlijk!

Jacqy, wat is het nut van het onderzoek van je mannetje, zou het nog kunnen dat ze iets vinden wat het kan verbeteren?    Ik leef zo met je mee...  misschien kom ik er ook nog wel voor te staan....

Rimke, pas je een beetje op jezelf? Je heb wel een wolk van een dochter die natuurlijk voor alles gaat  maar denk je ook een beetje aan jezelf...??
Gewoon jezelf een beetje verwennen, misschien knap je daar een beetje va op!

Linda, lekker aan de poest geweest van het weekend? Ik wel een goede manier om je gedachte op nul te zetten he, even niet denken aan een baby....
Ik ben zo benieuwd naar je test morgen... misschien kijk ik morgen op me werk wel ff. Eigenlijk kom ik nooit op het forum op me werk, ze kunnen (als ze willen) alles wat ik doe natrekken, maar ik ben zo benieuwd... ik gun het je zo....!!!!

Bambi, klaar voor morgen! Kleding uitgezocht! Je zal wel helemaal verrot zijn morgen hahaha. Heel veel succes met het ochtend ritueel en uhh werkse dan maar!

Meiden, slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

Phoebe; donderdag al hsg, lekker snel. Ik zou ook een dagje vrij nemen dan. Alvast veel succes en sterkte! wie weet eind van de maand mooi cadeautje....

Bambi; morgen je 1e werkdag. Tuurlijk wil je er tiptop uitzien. Gewoon iets aantrekken waar je je lekker in voelt, scheelt ook al een boel. Succes meis. En voor je t weet zit je in je ritme en Lois trouwens ook

Linda; nog steeds licht streepje. Nou dat kan niet missen hoor. Je bent trouwens wel supervruchtbaar met die chlomid. Hoop echt dat het nu goed blijft gaan....

Gisteren lekker om 3 uur naar huis gegaan. Is trouwens eenmalig hoor die 48 uur.  Ik heb een contract van  36 uur, mag zelf indelen hoe, deze week zou ik dus 38 uur werken, en dan volgende week 32. Maar had donderdagavond al 2 uur extra gewerkt en dus ook die vrijdag 8 uur  .   Maar volgende week begint dat meisje die zwangerschapsverlof had ook weer, dus nu is er genoeg back up op die afdeling. Doe het ook niet meer hoor.

Morgen om 10 uur bij gyn zijn, ben benieuwd wat ze zeggen. Mannetje gaat mee.

Sinds vandaag heb ik amper meer last van wondje gehad, gelukkig. Heb vanmorgen ook weer ef flink gepoetst thuis, werd wel s tijd. En mannetje de nieuwe luxaflex opgehangen. Ziet er weer super uit

Moet zeggen dat het trouwens wel ontspannen voelt deze week. Heb vrijdag mijn NOD maar weet 100% zeker dat ik gewoon ongi wordt. Heb natuurlijk niet kunnen klussen dit x. Geen spanning, geen stress, geen rare gevoelens, heerlijk. maar volgende maand mag het weer hoor ! haha

dames, morgen horen jullie wel hoe het bij gyn was...

Terug
Bovenaan