Klusbabes 32!!!!

Bieb, heel veel succes morgen bij de gyn! Ik duim dat alles goed is!!

Linnie, morgen weer testen?? Mijn duimen draaien overuren hier!

Bambi, nogmaals, veel succes morgen op je eerste werkdag!

Phoebe, het nut van dat onderzoek. Ze kijken dan bij hem of alles goed zit. De zaadleiders enzo... maar ze zij dat er meestal niets uit zo'n onderzoek komt....
Hoop voor je dat je er niet zo voor komt te staan, en dat je door de hcg zo super vruchtbaar bent, dat je gewoon zwanger word!

Ga zo mijn bedje in, en vanaf morgen doe ik weer aan de lijn!!

truste allemaal!

x Jacqy

goeiemorgen meiden

ik denk dat ik er maar vanuit ga dat ik zwanger ben, net getest en weer een licht streepje, ik had ergens wel verwacht dat ie nu wat donkerder zou zijn, wel iets maar niet zoveel, maar goed ik zal vanmorgen als ik bij me pa terug ben even bellen met de gyn

phoebe; dank je voor je lieve woorden en ik hoop ook met heel mijn hart dat het voor jullie ook snel raak mag zijn en het liefste na het onderzoek al

jacqy: voor jullie hoop ik ook echt met heel mijn hart dat jullie maar 1 poging nodig hebben meid ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie het zit steeds in me hoofd meid

rimke; hoe is het met jouw en maudy? zijn jullie allebei al een beetje opgeknapt?

happy: hoe is jouw weekend verlopen? heb je het zaterdagavond ngo gezellig gehad?

Jeetje zeg ik ben vroeg hahaha ik zat al een uur me plas op te houden en om 6,20 uur pieste ik bijna in me broek dus ben ik maar gaan testen hahaha, ik ga nog effe een half uurtje in de bank liggen hopelijk gunt joey me dat hahaha
meiden ik ben er later op de ochtend nog eventjes

xxx linda

Ach lieve linnie, het kan toch niet anders ! Je hebt nu al een aantal keer een streep gehad ! Ik zeg het nu dan officieel......lieve lieve lieve linnie, van harte meisje ! Ik snap dat het best moeilijk zal zijn om je geen zorgen te maken maar, 3x is scheepsrecht he ! Ik gun het je zooooooo meisje....joehoe !!!!!!!!!

Bambi, succes met je eerste werkdag lieverd !

Buuf, donderdag vrij, groot gelijk he !

Bieb, succes bij de gyn...duim dat alles goed is X

Jacq, gaat net een beetje lieverd ? Ik hoop zo dat het gewoon gelijk de eerste keer raak is !

Rimke, hoe is het met de ziekenboeg meis ?

Hier een drukke week en weekend gehad...geweldig geweest allemaal joh ! Vrijdag aardig wat merry s gedronken dus het werken zaterdag viel me erg zwaar haha. Sterretje, wees maar blij dus dat jij nog niet mag.....had zterdagochtend heeeel graag met je willen ruilen...je meisje lekker aan het brabbelen...kan me voorstellen dat er dan traantjes in je ogen komen !!!!.......Straks weer praten.......erg fijn. Meiden, fijne dag en tot latersss

Kus happy

Jeeeeh!!!! Linnie is zwanger!!! Meid, ik ga er gewoon vanuit dat het nu helemaal goed gaat komen! Een broertje of zusje voor Joey! Ben benieuwd wat je gyn (de eikel!!) zegt en wanneer je voor een echo mag komen! Jeeeeeeh!!!!!!

Bambi: meis, succes zometeen! Hoop dat het gelukt is met je haar en make-up..........hahahaha!!!

Ehm..........................volgens mij was er verder niet zoveel he?

Bieb had ik al streng toegesproken.
Phoebs al succes gewenst voor donderdag........denk aan je meid!!
Sterretje al gevraag hoe het met het bezoek was gegaan?
Happy al gevraagd of ze een kater had........

Nou, volgens mij was ik er dan wel weer............of niet?? Ben nog niet helemaal wakker. Ben gister om 19 uur op bed gegaan en toen lekker geslapen tot 22.15, toen Maudy wakker werd voor haar flesje. Die heeft Fons gegeven maar ik was toch wakker, maar daarna..............hebben we geslapen tot 7.15.............heeft Maudy weer doorgeslapen, de stoere griet!!! Lekker hoor, hopen dat ze dit volhoudt!
Ik voel me weer een stuk beter! Heb nu al meer gegeten dan gisteren de hele dag..........en ook Maudy lijkt zich beter te voelen, niet meer gespuugd en keurig de flesjes die we aanbieden leeg gedronken, net zelfs een tweede flesje gekregen. Dus ik denk dat het weer afgelopen is met de verdunde flesjes en we gaan weer gewone voeding proberen...............ze ligt weer lekker in haar bedje en slaapt, geeft mij even de kans het huis op orde te maken en de was op te vouwen!
We zijn lekker de hele dag thuis met zijn drietjes, moet zo even boodschappen doen, en misschien doen we wel een rondje dorp zometeen, is wel even goed, de buitenlucht voor ons meiske.........

Jeeeeeh!!! Linnie is zwanger!!!!

Ha happy meisje, succes zometeen met je gesprek lieverd!!!!
Ben blij dat je weekend leuk was!!!
Kus!

Zucht...........

Biebje lieverd, succes bij de gyn zometeen!!!
Vraag hem het hemd maar van zijn lijf!
Denk aan je, kus!

daar ben ik weer......

wil even linda feliciteren... je bent zwanger....ga lekker genieten....

Rest van de meiden: succes!!

x

Terug
Bovenaan