Klusbabes 32!!!!

hey meiden

woensdag 12 november krijg ik een echo omdat ik zo bang ben vanwege de bbz.

bieb; hoe was het bij de gyn?

happy; succes bij de therapeut

bambi: werkse meid en is het ngo een beetje gegaan met lois wegbrengen?

rimke; gelukkig zijn jullie weer wat opgeknapt en eet maudy weer en jullie hebben heerlijk geslapen  

ik moet wel van de week nog een test doen omdat de test nog licht was dus dat ga ik een donderdag doen ofzo ik kijk wel

xxx linda

hoi mamabeertje

dank je wel voor je felicitaties vind ik erg lief van je

xxx

jullie trouwens ook bedankt voor de felicitaties hoor meiden hahaha
ik ben wel heel blij maar heel terughoudend ik wil eerst volgende week even afwachten over hoe en wat en ik denk dat ik daarna pas blij kan zijn. het klinkt raar maar er is al zoveel fout gegaan dat ik gewoon bang ben.
maar ergens heb ik wel het gevoel dat het allemaal goed zit en goed gaat komen hoor

xxx linda

hee linda,,

ook al kennen wij mekaar niet zo goed, we zijn toch beide al lang bezig voor dat ene wonder..je weet vast wel dat ik hier nog altijd rondzwerf! en ik jullie trouwste lezer ben. whahahaha...

Ik wil je dan ook even van harte feliciteren, en heel veel geluk wensen deze keer, het is je genund meid!!!!!! ga er lekker van genieten.. probeer lekker positief te denken, en zoals ze al zeiden 3x is scheepsrecht..

dikke knuffel van kleintje..

bieb ik hoop op positief nieuws voor je meid!! een dikke knuffel voor jou..

hey kleintje, haha ik weet dat je de trouwste lezer bent haha en bedankt voor je felicitaties, ik probeer ook zoveel mogelijk positief te blijven hoor en stiekem ben ik dat wel want ik zit wel al te denken wanneer we het zouden gaan zeggen , en toen ik in sept een miskraam had gekregen was ik daar nog niet mee bezig misschien al een gevoel
Hoe gaat het met jouw?

jeetje zeg ik ben helemaal emotioneel mijn arme joey zit nu weer te vragen waarom mama huilt haha vanmorgen ben ik naar me moeder haar graf geweest en heb heel hard gehuild en gezegd dat ze weer oma wordt
sorry meiden ahah moest ik effe kwijt

xxx linda

Hey mieden, ben weer terug...allemachtig het vreet energie zeg maar, wat lucht het op !!!!! Heb net ook mn bloeddruk laten meten en die was prima gezakt...geeft de burger weer moed he. Voel me eigenlijk ook wel een stuk beter als verleden week...slaap weer prima, zonder pillen ! Ben er weer trots op. Heel fijn gesproken en de afspraak was tien gesprekken maar als ik wil mogen dat er ook meer worden. Denk dat ik dat maar doe want vind het heerlij. natuurlijk ook moeilijk, confronterend en emotioneel maar na iedere keer voelt het of er weer wat kilo s uit mn rugzak zijn....pfff snappen jullie me nog ?

Rimke, wat fijn dat jullie allebei weer wat beter zijn dan gisteren....knap hoor van maudy met het slapen !!!! Lekker ff naar buiten,knap je idd soms van op .......X

Linnie, huil maar lekker hoor lieverd, is toch allemaal logisch......zou   het liefst naar je toe willen komen om je een hele dikke knuffel te geven !!!!!

Straks mn woeffie uitlaten en dan ff met mn ouders weg. ALs ikthuis kom ga ik mn buikspier oefeningen maar weer eens oppaken en dan beloon ikmezelf met de zonnenbank haha.....lekker ff helemaal niks vandaag. Mn mannetje kookt op maandag sinds ik therapie heb,zodat ik na het gesprek ff gewoon een rustdag heb....de schat ! Liefs happy xxx

happy: je mag altijd langskomen haha, en het gesprek was weer goed, en ik snap je helemaal hoor meid dat je na zon gesprek het gevoel hebt of je rugzak weer leger is, ik ben trots op je meid, en je mannetje kookt vandaag lekker wat een lieverd is dat zeg, ga maar lekker niks doen vandaag

xxx linda

lieve schattenbouten, ik ben er vandoor ik ga verder met me eten, we eten jawel jullie raden het al koolrapen hahahahahahahaah, en om 1uur moet joey naar de chreche en dan ga ik effe kadootjes kopen voor de kraamvisite een verjaardag en een kinderverjaardag,
vanmiddag als joey van de chreche komt heb ik een verjaardag.
dus ik ben er na de verjaardag nog eventjes en dan heb ik om half 8 weer yoga

xxx linda

Terug
Bovenaan