Klusbabes 32!!!!

@linda:   gefeliciteerd meid. Ik hoop zoooo dat het nu allemaal goedkomt en je over 9 maanden een kleine in je armen mag houden. Ik brand gewoon weer een kaarsje.
@rimke: weer een beetje aan het opknappen? Gelukkig. En die nachten zijn zwaar he! Petje af lieverd. Ik denk aan je.
@bieb: mega-veel succes vanmiddag.
@phoebe: voor jou ook maar een kaarsje voor donderdag, hè meid. In ieder geval ga ik duimen voor je met de stompen die nog over zijn.
@happy: Hè meissie, ik kan me voorstellen dat je liever had willen ruilen. Was misschien ook niet echt tactisch. Ik hoop ook zo voor je dat je spoedig weer mag klussen en dat t snel raak is.
@bambi: hier staan we samen op. Ik voed de kleine en dan zorgt mijn man ervoor dat ze aangekleed en al is terwijl ik me omkleed en ontbijt. Ik vertrek en hij ontbijt.
succes vandaag meissie.
@jacqy: jippie het terraium klaar. Ik zal nog eens op de site kijken.

De kleine heeft gister en vandaag haar dag niet. We zijn beide verkouden. Het houdt maar niet op. Ik moet eerlijk toezeggen dat ik het soms best zwaar vind als ik nergens aan toe kom. Ik moet nu tot vanavond wachten zodat ik me kan douchen en zij met papa onder de douche kan. zo te horen kan ik het vergeten om te koken. Ze slaapt overdag weinig en als ze al slaapt ben ik bekaf van de nacht dat ik meeslaap. Komt wel goed.

@kleintje: je kwam ook even langs, hoe is het nu met je?
@mammoet: en hoe is het met jou?
@happy: ik begrijp je volledig. En laat die kilo's uit de rugzak ook maar lekker bij de therapeut liggen!

Ha!!

Sterretje meis, wat hebben jullie even een zware periode qua slaap..........pfffffff. Dat huishouden loopt niet weg en langleve de vitamine pillen.........kom maar lekker bij als het lukt, lekker dat je even goed kunt slapen overdag, mij lukt het niet. Zou qua tijd makkelijk kunnen maar ik val gewoon niet in slaap.....denk aan je meid! Snel weer opknappen hoor, maar ja, zodra die kleintjes naar een KDV gaan is het met je eigen weerstand ook bekeken lijkt het wel.......ze nemen alles mee naar huis...........

Happy: ik begrijp je volkomen! Pak die rugzak maar langzaam uit en neem de tijd om van alles afscheid te nemen..........oude zooi enzo.........valt niet mee, maar zoals je zelf zegt, je bent er een hoop kilo's lichter van aan het einde van de reis........
Geniet van je rust dagje en de verwennerij van je mannetje!

Linnie: 12 november dus een echo..........dat is nog best optijd, eerder zie je toch niets........en dan donderdag inderdaad nog een keertje tempen. En ik zat te denken he, bij een bbz heb je altijd een snel stijgend hcg, dus een enorm positieve uitslag. Denk dat het heel gunstig is dat je streepje nu gewoon steeds sterker wordt, en niet meteen van het scherm spat!

Bieb!!! Hoe was het??

Kleintje: ha meis!!! Leuk dat je weer even langskomt!

Mamabeertje: ook hallo!!!

Meiden, ik moet echt even boodschappen doen. Fons is lekker thuis en het meisje heeft zichzelf weer in slaap gekregen!
Tot later!!!!

Sterretje; jeetje meid het gaat ook nog niet helemaal lekker bij jullie zeg, hopelijk komt er snel een eind aan. en probeer lekker even te rusten als je de kans krijgt meid
beterschap

rimke; maudy heeft zich weer in slaap gekregen wat een grote meid hahah, en wat jij zei over die bbz en hcg daar heb ik net ook aan zitten denken, want toen ik die bbz had had ik binnen 10 seconden en megavette streep en nu na 10 minuten een zichtbare streep maar ik ben ook wel positief hoor en ik heb ook het gevoel dat het goed zit maar ja volgende week dan ga ik pas juichen

Bieb; hoe was het bij de gyn?

ik heb al zitten denken dat als het allemaal goed gaat en dat als we het met sinterklaas vertellen dat ik dan 9 weken ben of met de kerst dan ben ik 12 weken, ik moet er nog eventjes over nadenken hahaha

alle kadootjes die ik moest kopen heb ik in huis over een uurtje joey van de chreche halen en dan naar de verjaardag toe, en een zaterdagmiddag naar een kinderverjaardag en hopelijk mag mijn neef zijn dochtertje vandaag het ziekenhuis uit want die had in haar vruchtwater gepoept en dat ingeslikt dus die meost vanaf een donderdag aan de antibiotica

xxx linda

Hey meiden, daar ben ik weer eventjes!

Linda; Meid van harte gefeliciteerd, echt helemaal super! Ik ben zo blij voor je. En ik lees dat je 12 nov een echo krijgt, fijn hoor. Hoe voel je je verder?

Sterretje; Jeetje jullie nachten zijn volgens mij wel heftig, en nu beide verkouden....... Hoe gaat het verder met je, geef je nog steeds volledig borstvoeding en ben je al met een fruithapje begonnen?

Bambi; Volgens mij vandaag je eerste werkdag, hoe was het?

Happy; Ik lees dat je therapie hebt, hopelijk helpt het en kun je inderdaad de kilo's uit je rugzak bij de therapie laten. En wat lief van je man dat hij dan vanavond kookt.

Rimke; Hoe is het met de kleine meid? Wanneer mag jij eigenlijk weer gaan werken?

Meiden ik weet het verder niet meer, ik ben er te weinig om alles goed bij te lezen.
Ik denk aan jullie .

Hier gaat alles oke. Onze kleine vent groeit lekker en doet het super goed. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding en dat gaat eigenlijk wel heel goed. Ik vind het wel lastig om op de dagen dat ik werk voldoende bij elkaar te kolven. Ik geef nu 4 a 5 voedingen per dag. Met mijn rug gaat het een beetje op en af. Ik heb inmiddels weer een behandeling in het ziekenhuis gehad, dus het is nu even afwachten of het gaat helpen. Als het niet gaat helpen wordt ik geopereerd.

April

Bieb; Hoe was het vandaag?

Helaas, er is volgens mij niemand vanmiddag

Jacqy; Hoe is het nu met je, en met je vriend? Kunnen jullie er samen goed over praten? Het klinkt misschien als cliche, maar jullie moeten de moed niet opgeven hoor. Het lijkt me een zwaar traject, maar er zijn gelukkig wel veel vrouwen die op deze manier zwanger worden. Ik hoop het zo voor jullie, hou je haaks he.

Kus April

@rimke: wat fijn dat de kleine zich weer in slaap kreeg. En Fons is lekker thuis. Heerlijk. Denkk nu ook aan je rust!
@linda: ja we gaan hier van het een naar het ander. Ritme? Hebben we even niet van gehoord, want met alles achter elkaar is er geen ritme meer te bekennen. Wat positief van dat hcg.
@april: je, ik heb een paar keer een fruithapje gegeven, mar dat was geen succes. Ik ben nog met volledige bv bezig. Nog even en dan zitten we alweer aan de 6 maanden.
Ik kan me voorstellen dat het wat moeilijker kolven is als je weer aan het werk gaat. Je bent toch drukker bezig. Ben je de zwangerschapskilo's al kwijt?
En hopelijk is een operatie niet nodig.

Ik heb net mijn spullen voor morgen al kunnen pakken. Nu even de kleding voor morgen alvast klaar leggen.
Ze heeft vanmiddag 3 uur geslapen . Ze moet toch moe zijn van de verkoudheid. Ze huilt, ik moet ervandoor.

Terug
Bovenaan