Klusbabes 32!!!!

Ha meiden!!

April: wat fijn dat jullie jochie het goed doet! En nog steeds BV, petje af hoor, ik baal nog steeds dat het hier mislukt is, maar je doet er niets meer aan.............balen dat het met je rug nog steeds niet goed gaat, hoop dat de operatie niet hoeft, aan de andere kant, als je er dan vanaf bent..........is ook wat voor te zeggen toch??
Ik ga 1 januari weer beginnen met werken............dus heb 3 weekjes extra verlof tussen 2 banen in...........hoera!!!

Sterretje: 3 uur geslapen!? Jemig, moet wat inhalen dus...............wat moet je morgen dat je al kleren klaar legt??? Of mis ik iets grondig, of is het gewoon voorbereiding op de werkdag..........

Zo, ben even voorbereidingen aan het treffen voor het eten van vanavond, eten eigen gemaakte aardappeltjes met knoflook, rozemarijn en peper en zout, haricots verts en steakje.............mjammie! Tot later!

O, by the way, maudy heeft enorme diarree luiers dus bij haar is het nog niet helemaal over...........de schat............

Sterretje; Nee hoor, ik ben nog niet alle kilo's kwijt, we hebben geen weegschaal, maar een paar weken terug zat er nog zo'n 5 kilo aan..... Ach ik ben er eerlijk gezegd niet mee bezig, lijnen kan nu zowieso niet vanwege de borstvoeding en jammer dan hoor, laten we blij zijn dat we een gezond kindje kunnen baren, toch!

Oh ja en een tip voor iedereen, bij de hema verkopen ze prima corrigerende hemdjes, weg buik.....

Ja, inderdaad alweer bijna 6 maanden, ik ga wel proberen tot 6 maanden door te gaan met borstvoeding.
Jeetje wel balen dat jullie kleine meid nu verkouden is en zo weinig slaapt. Kun je ze na de eerste voeding ook niet terug leggen? Dat doe ik nl nog steeds wel dus dan slapen we beide weer, tot half 10 ofzo, schaam schaam.......

Rimke; Ach meid in jou situatie moest je toen aan andere dingen denken dan aan het geven van borstvoeding, toch? Hoe gaat het eigenlijk met het verwerken van je bevalling?

Bieb; Al nieuws?

Liefs April

Rimke; Ja ik denk dat Sterretje alles klaar legt voor haar werkdag morgen, dat moet ik zo ook maar eens gaan doen geloof ik. Geniet nog maar van je vrije dagen, als je weer werkt is het best wel even organiseren hoor!

Sterretje; Oh ik zie dat ze vanmiddag 3 uur geslapen heeft, lekker toch, heb jij je ogen ook nog even dicht gedaan?

Meiden, ik leef nog hoor haha maar, heb gezellie mn vriendin op visite ! Heb vluchtig ff alles doorgelezen maar, dus geen tijd om te reageren, sorry.....Mn vriendin gaat zo weg, mannetje komt net binnen en ga dan zonnebanken..........heerlijk, vooral met dit weer ! Sterretje, loopt allemaal ff niet lekker he lieverd, rustig aan ! En ik bedoelde mijn reaktie niet zo hoor, had een kater zaterdag ochtend en jij mag niet drinken dus bedoelde dat jij lekker fit was s morgens haha. Linnie, leuk met de kerst vertellen hihi. April, leuk dat je er bent lieverd, kus aan je kleine ventje. Ga nu echt want ze zal wel denken ........lekker gastvrij ben ik he whahahaha. Eetse voor straks meiden en tot latersss, kus happy

Bambi; hoe was je 1e werkdag????

Linda; ik ga je ook gewoon feliciteren hoor. Meid, gefeliciteerd en het zit dit keer gewoon helemaal goed!!!! 12 nov je 1e echo, spannend hoor

Happy; je gesprek was weer goed. Fijn dat je mannetje even de taakjes overneemt, kan jij ef lekker bijkomen

Sterretje: alle2 verkouden, nu had de kleine wel geslapen, maar jij ook?? Beterschap in ieder geval

April: fijn dat het zo goed gaat. Jeetje, geopereerd worden aan je rug. Hopen maar dat het uiteindelijk niet nodig is

Rimke:yech, diarree. Lekker billen vegen. En klinkt goed wat je gaat eten, hmm.
Wij eten verse andijvie, met aard, puree en gehaktbal

En nu dan ef mijn verhaal. Operatie was dus goed gegaan, baarmoeder lag goed, geen endometriose maar wel dus maar 1 eileider die werkt (de linker, daar ook de bbz gehad). Ik wist dat ik wat had, voelde altijd wat aan die kant. Maar ik kan gewoon zwanger raken met 1 eileider (kijk maar naar Linda….). Toen ze begon te vertellen over vervolg betrok mijn gezicht even, ze vertelde iets met nog een jaar proberen….en ik dus gelijk van, nee ik ga echt geen jaar meer proberen met spoelen. Maar gelukkig, dat bedoelde ze niet. Ik ga het dus nog 3 maanden ‘normaal’ proberen maar wel met dat spoelen. Ik heb nu nl tot 15% kans om zwanger te raken en met IUI 12%. De 1e 3 maanden ook meer kans omdat mijn eileider rechts doorgespoten is. Als ik na die 3 maanden nog niet zwanger ben, dan kan ik weer contact opnemen en dan gaan we alvast de IUI bespreken en dan leer je ook spuiten enzo. Ieehhh dat is toch wel eng haha, dan spoel ik toch wat liever….
Wel willen ze nog zaadonderzoek doen. Het was vorige x wel goed, alleen blijkbaar iets te weinig. Maarja, mannetje zei al dat hij dacht dat hij er naast had gespoten (wat klinkt dat raar haha). Maar als blijkt dat het dan toch niet zo goed is, dan heeft spoelen ook geen zin, en dan krijg ik toch eerder IUI.
Maar moet wel zeggen dat ik echt weer vertrouwen heb, en dat ik echt goede hoop heb dat ik binnen 3 maanden toch zwanger raak. Hopen hopen hopen, duimen duimen duimen.
Volgende week gaat hij zaadjes inleveren, moet toch eind van de week ongi worden, dus voor de klusperiode geen probleem haha (mag 3-7 dagen dan geen zaadlozing hebben).

Kan ook weer sporten enzo, maar ga denk volgende week weer beginnen.

Zijn vanmiddag nog naar Ikea geweest, boodschapjes gedaan en nu is mannetje aan t koken.
Wel grappig, bij Ikea gingen we ook even op kinderafdeling kijken, alvast voor later hihi

Hebben trouwens ook voor 15-12 afspraak voor mannetje gemaakt,. Hij wil kijken of hij in aanmerking komt voor lensimplantatie. Hij krijgt dan eerst vooronderzoek. 100,- euries moet hij dan betalen (eigen kosten), maar als hij die operatie krijgt, dan wordt alles vergoed.

Ik ga weer stoppen, dames eet smakelijk en tot een andere x….

En nu dan ef mijn verhaal. Operatie was dus goed gegaan, baarmoeder lag goed, geen endometriose maar wel dus maar 1 eileider die werkt (de linker, daar ook de bbz gehad).  

Ik bedoel dus 1 eileider die NIET werkt, en dat is de linker....

sterretje; even een vraagje, je zegt dat je met de kleine niet boven je kleren ofzo kan zoeken maar je kan haar toch gewoon in het wippertje boven liggen of in de box of wil ze dat niet? ik lag joey altijd gewoon in de box en dan gign ik boven schoonmaken. en de kleine heeft heerlijk 3 uurtjes geslapen dat is voor jouw ook wel lekker hoor meid

april: fijn te lezen dat het allemaal goed gaat en je ukkie groeit goed heerlijk meid, en wat voor behandeling doen ze met je rug?

bieb; dus je eileider is doorgespoten nou meid ik ga heel hard voor je duimen, en de vooruitzichten zijn toch wel fijn dat je weet als het over 3maanden nog niet raak is dat jullie al gelijk weer in het volgende traject gaan en niet net zoals mij eerst een jaar kloteren en de zaadjes worden ook weer ingeleverd haha

happy; een gezellige middag gehad gezellig een vriendin op viste en je mannetje dat kookt haha fijne avond meid

rimke; jeetje maudy weer een diaree luier, maar ja zolang ze drinkt maar wel heel erg zielig hoor

meiden ik ben er gelijk weer vandoor, De verjaardag was gezellig en ze vond me kadootjes leuk, ik had een ketting en een bijpassende armband en haarstrikken en een knutselding gekocht, ze is alweer 10 jaar geworden gaat echt snel haha
ik ga me yoga kleren aantrekken en dan zometeen naar de yoga toe
fijne avond meiden en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan