Klusbabes 32!!!!

Lieve, lieve linnie, van harte meis! 3x is scheepsrecht he! En met sinterklaas of kerst vertellen. Leuk hoor. Ik hoop voor je dat deze keer alles goed gaat!

Bieb, dus toch een eileider die niet werkt. Gelukkig kun je er dus gewoon mee zwanger worden. Ik ga dus gigantisch voor je duimen de komende maanden! En daarna IUI. Spannend hoor!

Bambi, hoe was je eerste werkdag?

April, goed weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat, en nog steeds borstvoeding! Knap hoor!

Sterretje, is je meisje nog steeds verkouden joh?

Happy, zag je voorbij vliegen. haha

Heb me toch een koppijn!
Niet normaal meer! Was ook super druk op werk.
Bij mijn leidinggevende is de 3e ivf poging ook mislukt. Baal echt voor ze zeg. Wist gewoon even niet wat ik moest zeggen toen hij het zei.....

Zat gister te googlen naar ivf ed. de helft van de vrouwen raakt maar zwanger door ivf.. best weinig. Hoop dat ik bij die helft ga horen...

Ben er toch wel heel veel mee bezig op het moment. Kan het nog niet zo goed uit mijn hoofd zetten.

Fijne avond allemaal!

x Jacqy

hoi meiden,

morgen probeer iktijd te maken voor jullie, maar wilde ff laten weten dat me 1e dag heel leuk was en me goed is bevallen....ik hoop dat het zo blijft...en lois heeft het heel goed gedaan bij me ouders...

en......Linda meid van harte gefeliciflapstaart.....deze x zit het gewoon goed....met de kerst of sinterklaas...leuk leuk...

andere dames...morgen lees ik verder....ga relaxen met me mannetje en lois zo ff gruwelijk kfuffelen...

xx bambi

Jacqy;  klote voor je leidinggevende dat IVF weer niet gelukt is. Maar niet de moed laten zakken voor jezelf hoor. IK  krijg hierna IUI , maar ik lees ook dat het niet altijd lukt. Maar we moeten positief blijven, als we hier niet in geloven, waarin dan wel? Eens moet het toch lukken? Iedereen is anders, dus bij de 1 lukt t bij de 1ex en bij de ander na 4 pogingen. Kop op meis, we duimen voor elkaar

Bambi; fijn dat je 1e werkdag goed is verlopen. Morgen meer verhalen!

Oja, ik zei vanmiddag tegen mijn mannetje dat hij nu vooral bij het sexen rechts moet richten haha, bij mijn goed werkende eileider. Ach, als we maar kunnen blijven lachen......

Bah morgen naar Amersfoort, 2 uur met trein. Heb leuke boekjes en genoeg te snacken gekocht hihi

ga zo Greys Anatomy kijken, denk op bedje, lekker onder de dekens

dames tot morgen weet ik niet, anders tot woensdag

xxx Bieb

sterretje, wat balen dat jullie nog zo verkouden zijn...dan zijn de momenten dat je rust pakken kan extra welkom...joh laat het huishouden en neem die rust...en net wat linda zegt kan je meisje niet in de wipper als jij kookt ? lois vind het geweldig erbij zijn ....

april, fijn dat je er weer bent....en het is vallen en opstaan met je rug...weer een pijnbehandeling gehad....hoop dat een operatie niet meer nodig is...en je ventje doet het goed...echt petje af voor jou en sterretje kwa bv hoor...super...

bieb..dus toch he...je gevoel is altijd juist geweest....vertrouw daar altijd  op op je gevoel....dan word je een supermama....nu hopen met die uitgespoten eileider dat verdere iui helemaal niet nodig zal zijn..

rimke, bij jullie ook nog niet alles lekker dus...verbvelend joh..als ze het eenmaal te pakken hebben he...weten ze op je oude werk al van je vertrek ?? hoe waren de reacties trouwens..

happy weer een vermoeiend gesprek...die dingen slopen je he...maar meid hoop wel dat je er je rust vind..

kleintje ff op visite....altijd welkom he meid..

jacqy. wat rot van die collega en de ivf...maar dat zegt niks over jullie situatie he...blijf altijd in jezelf geloven en houd moed....

phoebe als ik je niet meer spreek voor donderdag veel succes gewenst...

klaasje ?? hoe voel je je ??
mamoetje en jij ???

ehm wie vergeet ik nou ??? hoop niemand , anders geven jullie me maar op me kop..
maar heb koppijn en duik zo lekker me bed in...

werk is dus heel leuk...lekker druk en chaotisch, maar wel stuctureel..hahaha...i love it...fijne collega's geen vrouwen waar ik ruzie mee kan krijgen, want heb alleen maar mannelijke collega's ....lekker een paar patsers van de verkoop...maar wel grappig hahaha...
dacht laat ik meteen een goede indruk achter laten...had gekozen voor een outfit zwarte  broek  in combi met donderpaars shirt en me zwarte colbertjasje  en fucsia roze pumps en roze sjaaltje....en het werkt...het 1e wat ze zien zijn die schoenen hahaha
en het zijn toch mannen, maar kreeg werkelijk waar complimenten voor die schoenen hahah..
miss. dat de monteurs achter me rug om wel hebben gezecht, dat ik gek ben ofzo...wie draagt er nou roze schoenen hahahah...

woensdag weer....duurt nog wel even voor ik alles door heb, maar is niet nieuw ofzo..aleen ander systeem...heb al werkorders gemaakt en facturen, en heel vaak de telefoon aangenomen....ging bijna vanzelf eigelijk...

kruip me bed in...morgen ff schoonmaken, geen gekke dingen en uitslapen, betekend terug na lois 1e fles...als ik mag van haar....de rest va de dag binnen blijven denk ik...winkelen is uit den boze........moet donderdag al primi boodschappen doen....we zitten ff krap deze maand.....ze zijn laat met me ww en dat is natuurlijk wel 250 minder dan we gewend zijn....en er gaan momenteel meer vaste lasten uit, vanwege de autoregeling bij mannetjes werk....
dus slot op me knip en donderdag low budget boodschappen.....geen lekkere dingen dus....hahahah

nou ga ik echt...

xx bambi

goeiemorgen meiden

jacqy; de 3de poging ivf is mislukt bij je leidinggevende dat is klote, en logisch dat jij er steeds aan zit te denken meid maar probeer positief te blivjen ook al is dat soms moeilijk want bij jullie gaat het wel lukken meid,

bieb; hahaah rechts draaien met sexen haha heel goed gewoon de humor probereren erin te houden, dat deden wij ook en je moet wel want anders dan wordt je gek. en vandaag naar amesfoort 2 uur in de trein jakkes jij liever dan ik, is dat voor je werk?

rimke; hoe hebben jullie de nacht doorgebracht? is alles een beetje goed gegaan?

sterretje: hoe is het in de ziekenboeg? zijn jullie ook weer een beetje opgeknapt?

bambi; dus het werken was weer heerlijk gelukkig meid, en je had mooie schoenen aan hahahaha ze vielen op. en je ww te laat gekregen dat is wel balen maar volgende maand heb je wel weer meer te besteden dan dat scheelt weer, en logisch datje niet meteen alles doorhebt op je werk want elk systeem werkt weer anders maar dat gaat jouw helemaal lukken
en lois heeft het goed gedaan bij je ouders helemaal top, mijn vader en moeder zeiden dan asl ik zei van ma dit of dat, dan zei mijn   moeder altijd tja meid ik heb geen kinderen opgevoed he hahahahaahah

zo meiden ik ben moe moe moe en moe, en af en toe misselijk maar voor de rest voel ik me goed, geen zere borsten of wat dan ook alleen af en toe steken en krampen onderin maar dat houden we maar op groei
ik ga effe eten en ik ben er later nog eventjes vandaag, me vriendin met haar zoontje en me pa komen om 10 uur op visite

xxx linda

Goeiemorgen, na tien !!!! uur slapen ben ik nu toch echt helemaal wakker hahaha. Had overfdag natuurlijk niet ff rust gehad, dus gisteren om half tien mn mandje in gegaan, was kapot....werd net omm kwart voor acht wakker........heeeeerlijk zeg, geef mij iedere dag zo n gesprek whahaha.....Ga zo lekker met mn vriendin shoppen.....zij had wat dingetjes nodig dus ga wel ff gezellie mee....kijken waar ik nou weer mee thuis kom he

Rimke, heb net weer ff op de site van maudy gekeken, wat een lekker schat is het ook he ! Hoe gaat ie met jullie....

Biebje, toch maar 1 eileider die werkt, nou het bewijs is er hier idd dat je dan gewoon zwanger kan raken he lieverd.......ik ga heeeeel hard duimen dat je binnen die 3 maanden zwanger raakt meisje !

Bambi, werk is dus goed bevallen, das mooi he hahaha met j rose pumps, geweldig ! Lois heeft het ook goed gedaan, das wel fijn he, makkelijker voor de volgende keer, ga je denk iets rusitger weg. Low budget ff he.......idd slot op de knip meis!

Linnie, weet niet of je inmiddels al gereageeerd hebt maar zag dat je nog niet was geweest.....tja dat heb je he als wangere vrouw, je bent nu al niet zo vlot meer whahahaha. Hoe voel je je ?

Meisjes, fijne dag en tot vanmiddag.......Liefs happy

Eetse linnie, en veel plezier met je visite.....en idd je garnaal groeit haha

XXX

Terug
Bovenaan