Godver!!! Een verkeerde knop en weg bericht...........
Hier kut geslapen, maudy wel goed, maar ik niet.
Hadden haar gisteren laat in bad gedaan, daarna de fles en toen kotste ze zich onder.........konden we weer overnieuw beginnen. Maar ze heeft wel keurig door geslapen. Zo, dat was de korte versie.
Linnie: ik heb ook erge krampen gehad, wel tot week 20 geloof ik..........ook geen zere tieten enzo, dus dat is alleen maar goed joh, je hebt er alleen maar last van, whahaha!!!
Happy: lekker lang geslapen, ben je een heel ander mens he??
Bambi: wat heerlijk dat het goed bevallen is! Leuk hoor, zag je er zo tegen op is het hartstikke leuk!
Mijn oude werk reageerde niet leuk op mijn nieuwe baan, ben natuurlijk ook heel veel ziek geweest enzo, maar ach, hoop dat ik het nu ook eens naar mijn zin ga krijgen op het werk.
Bieb: sterkte vandaag lieverd!! Kut-treinen..........
Jacq: balen voor je leidinggevende dat het niet gelukt is zeg............maareh, hun verhaal is jullie verhaal niet he? Bij jullie gaat het vast helemaal goed komen.....laat je er niet te veel door leiden.........
Sterretje: hoe is het bij jullie vandaag??
Nou, ik ga even douchen, ben laat vandaag, mocht van Fons nog even blijven liggen, maar gewoon waardeloos geslapen. Wordt dus een heel rustige dag hier..........wederom.