Klusbabes 32!!!!

happy; wat lekker dat zo goed hebt geslapen daar knap je ook al wat van op, en veel plezier met winkelen vandaag met je vriendin enne jij niet teveel kopen he hahahaha
fijne dag meid

xxx linda

Godver!!! Een verkeerde knop en weg bericht...........
Hier kut geslapen, maudy wel goed, maar ik niet.
Hadden haar gisteren laat in bad gedaan, daarna de fles en toen kotste ze zich onder.........konden we weer overnieuw beginnen. Maar ze heeft wel keurig door geslapen. Zo, dat was de korte versie.

Linnie: ik heb ook erge krampen gehad, wel tot week 20 geloof ik..........ook geen zere tieten enzo, dus dat is alleen maar goed joh, je hebt er alleen maar last van, whahaha!!!

Happy: lekker lang geslapen, ben je een heel ander mens he??

Bambi: wat heerlijk dat het goed bevallen is! Leuk hoor, zag je er zo tegen op is het hartstikke leuk!
Mijn oude werk reageerde niet leuk op mijn nieuwe baan, ben natuurlijk ook heel veel ziek geweest enzo, maar ach, hoop dat ik het nu ook eens naar mijn zin ga krijgen op het werk.

Bieb: sterkte vandaag lieverd!! Kut-treinen..........

Jacq: balen voor je leidinggevende dat het niet gelukt is zeg............maareh, hun verhaal is jullie verhaal niet he? Bij jullie gaat het vast helemaal goed komen.....laat je er niet te veel door leiden.........

Sterretje: hoe is het bij jullie vandaag??

Nou, ik ga even douchen, ben laat vandaag, mocht van Fons nog even blijven liggen, maar gewoon waardeloos geslapen. Wordt dus een heel rustige dag hier..........wederom.

hey meiden

wat een rust hier vandaag zeg,

rimke; jeetje zeg is ze net schoon kan je weer beginnen maar de arme schat doet het niet express haarzelf onderkotsten haha, nee dat is niet leuk, en je hebt slecht geslapen probeer anders vanmiddag nog eventjes een uurtje te pakken.
en wat de zwangerschap betreft ik zie het wel hahaha als het eerst maar volgende week woensdag is. ik ben wel heel erg moe,

Was wel effe gezellig met me vriendin vanmorgen ze was er een uurtje, en joey is ook alweer wakker dus daar gaat mijn schoonheidsslaapje haha,
voor de rest geen nieuws hier.

xxx linda

ik wilde nog even laten weten dat ik net de test nog eens heb gedaan en na 1 minuut een dikke streep dus het is echt waar en nu maar hopen dat het helemaal op de goede plek ook zit,

ik ben er nu vandoor ik ben er later nog eventjes

xx linda

Whoeha linnie! Mooi, nu toch een dikkere streep, maar nu mag het ook wel toch??

Wij zijn net even het dorp in geweest, even frisse lucht voor ons meiske.
De eco-luiers van de Etos waren in de aanbieding dus we hebben meteen een lading gekocht, moet zeggen dat ik ze wel fijn vind, beter dat die van hun eigen merk zeg maar........die waren echt klote.....
We eten vanavond vroeg want fons moet slachtoffer spelen bij een brandweer oefening.
Maak lekker tortelini met een saus van slagroom (oei!!), champignons, ham en parmezaanse kaas, jammie!!!
Heb voor morgen een afspraak bij de kapper gemaakt..........hoera! Grijze haren weg laten werken!

Het is hier inderdaad rustig vandaag.......

rimke; ja het is een echte dikke vette streep, en jullie zijn lekker even een frisse neus aan het halen geweest en een lading pampers ingeslagen, tja je hebt die dingen nu eenmaal nodig.

ik heb net een kraamkadootje gekocht een gebroken wit jurkje met een mailotje eronder erg lief,   en is het bij jullie ook zo mistig hier is het al de hele dag erg mistig en het wordt nu weer erger bleh vies maar goed,

vavavond weer kaarten, als het goed is tom niet zo laat thuis dus dan kan ik daar naartoe.

xxx linda

rimke; ik wordt nu al net een zeef hahaah morgne lekker weer naar de kapper toe heerlijk en je grijze haren weghalen hahahahaah

xxx

rimke; ik wordt nu al net een zeef hahaah morgne lekker weer naar de kapper toe heerlijk en je grijze haren weghalen hahahahaah

xxx

Terug
Bovenaan