Klusbabes 32!!!!

Hoi lieverds, ben ook weer thuis. Gezellig dagje gehad........heb nieuwe laarzen gekocht !!!! Ik heb hele bolle ( hihi, had ik ook toen ik heeeel slank was hoor ) kuiten en ben dus altijd de klos met laarzen kopen....helioform heeft laarzen xxl en die zitten goed. Ze lopen ook heerlijk want heb altijd dit merk...nou had ik laarzen gezien verleden week maar ja 169 euries.......waren nu in de weekaanbieding 109 euries..maar gelijk meegenomen. Het is nog wel veel geld maar voor mij is dit een koopje

Linnie, joehoe....een dikke vette streep.......super he lieverd ! Vanaaf lekker kaarten...veel plezier

Rimke, lekker ff buiten geweest en morgen naar de kapper......ga je et alleen kleuren of ook iets leuks laten knippen ?

Ga onbder de zonnebank.......liefs happy

whaa linda van harte meid, 3 x achter elkaar hopelijk zit het je dit keer wel mee,
speciaal voor jou dit plaatje

mogen alle liefde en geluk jou helpen dat het dit keer goed gaat,

voor de rest heb ik natuurlijk niet alles bijgelezen ben nog ff bij mijn ouders op de computer maaar moet zo naar huis sorry sorry sorry.
maar BIEB: zag dat 1 eileider dicht zat, hopelijk brengt je rechter je alle geluk, maar zal best heftig zijn geweest om dat te horen. het is een beetje zoals bij ons wij moeten het ook nog een paar maanden proberen want om zo zwanger te raken heb je meer kans zeggen ze. maar het duurt zo lang he.

BAMBI:: weer lekker aan het werk en het bevalt goed, fijn voor je toch weer wat andere klets dan heel de dag thuis zitten he..

voor de rest RIMKE, HAPPY, PHOEBE, JACQY,APRIL, STERRETJE, MAMOETJE, ben ik nog iemand vergeten dan die ook haha
ik denk aan jullie maar het is gewoon lastig om te komen als je thuis geen internet heb.

groetjes anoeska

anoeska; bedankt voor je erge lieve woorden en het mooie plaatje, en hoe gaat het voor de rest met jouw?

happy: foei foei foei, je zou niks kopen hahahaah maar je hebt gelijk hoor als ze zo zijn afgeprijsd moet je ze gewoon kopen, gelukkig heb ik dat probleem niet met dikke kuiten , mijn schoonzus heeft dat ook en die loopt ook altijd al te mopperen dat ze zo moeilijk laarzen kan kopen

xx linda

meiden fijne avond allemaal, ik ga zo effe eten en dan later naar me vriendin om te kaarten, morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik alles weer bij

xxx linda

Zo, het meisje ligt gevoed en al op bed, en lijkt te slapen..........voor zolang als het moge duren. Als we zo'n avondje krijgen als gister, kan ik mijn lol op........whahaha! Fons is weg dus ik heb wel lekker het rijk alleen..........

Anoeska! Hoi!! Hoe is het met jou meid!!?

Linnie: veel plezier met kaarten, was Tom op tijd thuis??

Happy: lekker geslaagd voor laarzen dus! Je hebt gelijk hoor, 60 euries verschil is nog al wat en als je dan altijd moeilijk slaagt en je loopt er nu tegen aan............groot gelijk dus!!

Nou, het was hier kalm vandaag!
Ik ga lekker de kachel opdraaien, tot later misschien!

Hallo hallo iedereen,

Ik wilde even vertellen dat Kruimels een zoon heeft! Heb haar zelf nog niet gesproken dus weet niet hoe het gaat maar wou jullie dit nieuws niet ontnemen!

Linda, gefeliciteerd! Dit keer gaat het goed, ik weet het zeker!

Jeeeeeeh!!!!
Hoe heet hij????
Is alles goed gegaan??

En hoe is het met jou dan!
Je berichtje op hyves was heel kort maar krachtig, whahahaha!!!!

Terug
Bovenaan