Klusbabes 32!!!!

hihi, ik dacht "rimke online, ik klets even" haha maar ongeduldig als ik ben....haha

Lees maar even op der hyves. Ik weet niet of ze wil dat ik de naam hier op het forum zet eigenlijk. Hoe het is etc. weet ik niet, heb haar zelf nog niet gesproken.

Met mij gaat het erg goed hoor! Rond en gezond! Een start gemaakt met het kamertje (het wordt geen rood met witte stippen, vond manlief toch iets te hahaha maar mooi gaat het zeker worden. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik hoef nog maar 6 weken te werken en kijk er nu al naar uit hahaha.

Bij jullie iedereen weer een beetje fit? Heb niet helemaal bijgelezen hoor (lees wel regelmatig mee) maar wanneer moet jij weer beginnen met werken en heb je iedereen al geinformeerd?

Lfs

Whahahaha!!
Ik reageerde in dezelfde minuut, hoezo ongeduldig, whahahaha!!!!
Leuk dat het zo goed met je gaat! Heb je er een beetje zin in? Ben zo benieuwd hoe je er uit ziet met buik! Spiek regelmatig even op je hyves of je er toevallig een mooie foto heb neergezet van jezelf..............vond die van Kruimeldief ook zo mooi.........

Kan me voorstellen dat manlief rood met witte stippen iets te vond, maar toevallig zag ik bij lief! op de site een slaapzakje met rood met witte stippen, die gaat hier wel komen vrees ik..........whahahaha!

Heb idd kruimel haar hyves even gelezen, volgens mij is alles wel goed gegaan zo te lezen, en een stoere naam hoor! Lekker hollands!

Trouwens, ik begin per 1 januari weer............brrrrrrrrrr. Nieuwe baan dus dubbel op spannend zeg maar, ik hoop dat fons lekker thuis is als ik mijn eerste dagje heb, is het niet allemaal heel eng zeg maar.
Ik vind het jammer dat het zo ontzettend snel gaat, van de eerste weken heb ik niet echt kunnen genieten omdat mijn hoofd nog bij de bevalling was, en ik me druk maakte of het met maudy allemaal wel goed zou komen.........tuurlijk, ze was meteen mee naar huis gekomen maar had toch wel een erg slechte start......
Maar gelukkig gaat het nu beter, die eerste weken kan ik helaas niet meer overdoen, maar ik kan nu wel dubbelop genieten zeg maar. Dus dat doe ik ook!!!

Kan me voorstellen trouwens dat je uitkijkt naar je verlof! Heerlijk hoor, relaxen, beetje wasje draaien, kwarktaarten eten..............heerlijk!!!
Kus voor jou meis en geniet er lekker van.....

Meiden, ik ben er vandoor.
UPC verknald mijn dinsdagavond televisie avond, geeft al de hele fucking avond storing...........ik ga uit pure ellende maar op bed liggen.........whahaha!
Morgen om 10.30 bij de kapper zijn, ben er misschien ervoor nog even anders wordt het erna...........klinkt logisch toch??

Fijne avond allen!!
Kus!

goeiemorgen meiden

kruimels; een zoon!! gefeliciteerd maar is ze niet te vroeg bevallen?

pip: fijn weer eens wat van je te horen en het gaat goed met je en jullie zijn aan het kamertej begonnen, en geen rood met witte stippen hahaha

rimke; veel plezier bij de kapper vandaag meid

ik zal kruimels haar hyves even bekijken

ik heb gisteren gewonnen met kaarten haahah maar ik heb niet zo lekker geslapen vannacht, maar ja komt vanzelf wel weer

xxx linda

een mooie naam heeft de kleine van kruimels gekregen en ik neem aan dat alles gewoon goed is gegaan met moeder en kind

meiden ik ben er vandoor ik ga me rommel even opruimen en dan naar me werk toe

ik ben er later weer eventjes

xxx linda

Goeiemorgen, tjonge weer een klusbaby erbij .......ik wil ook . Kruimeltje van harte meisje, mooi stoere hollandse naam ! Lekker genieten he meis !!! XXX

Rimke, bedank voor je smsjes lieverd ! Dat was nog eens leuk nieuws he......hoe is tie verder bij jullie ?

Pipje, alles gaat dus goed, rond en gezond haha....tjonge zes weken nog maar, gaat dat hard zeg......

Linnie, je was weer lekker vroeg.........hoe voel je je ? Kan je het allemaal al een beetje bevatten lieverd?

Anoes, leuk daar was je weer ff...........alles verder goed? Je zal wel blij zijn he als je weer internet hebt !

Meiden, mn week begint weer vandaag......spiek zo hier nog ff, ff wat eten......Kus happy

Meiden, ga wieberen ! Rimke...veel plezier bij de kapper haha.......Tot latersssss en een fijne dag allemaal, liefs happy xxx

Terug
Bovenaan