Klusbabes 32!!!!

Jemig! Wat een rust hier!!!

Linnie: lekker gewerkt? En gewonnen met kaarten! Hoezee!!! Hoe is het met de misselijkheid??

Happy: werkze lieverd, heb zo'n vaag voorgevoel dat het bij jou niet lang meer duurt hoor, je hebt er al een aantal keer zo dichtbij gezeten..............dikke knuffel voor jou!!!

Nou, mijn haartjes weer geverfd, iets donkerder, en een stukje korter, niets bijzonders. Twee uur werk........whahahaha!!
Verder vandaag helemaal niets, lekker luieren. Maudy wilde vannacht weer drinken......dus een gebroken nacht, en vanaf toen weer kut geslapen dus ben lekker brak. Net even boodschapjes gedaan en zometeen nog even stofzuigen en aardappels voor de zuurkool schillen.............
Tot later!!

hey meiden

happy: jouw kindje komt ook meid eerst al het andere op orde en daarna zal je zien dat je in een mum van tijd zwanger bent en ik ga het zo heel erg hopen lieverd

rimke; je haartjes weer geknipt en geverfd, en een rot nacht gehad dat is balen meid, hopelijk kan je vandaag nog een beetje bij slapen. en aan de zuurkool vandaag. dat lust ik niet hahaha

zo me werk zit erop de spaarzegeltjes zijn gedaan en zometeen naar de fysio en dan nog eventjes boodschappen doen

Ik kan het wel bevatten dat ik zwanger ben maar ik kan nog niet juichen begrijp me niet verkeerd want ik ben heel blij maar ook weer heel bang, aan de rechterkant voel ik af en toe steken maar ja dat kan ook groei zijn, maar   voor de rest voel ik me goed, ik ben niet misselijk maar wel heel erg moe, en voor de rest gaat het eigenlijk wel goed gelukkig, mijn borsten doen ook niet zeer.

xxx linda

Linda; een dikke vette streep!! Joehoe!!!!! heb je al gef. maar nu dan nog maar een keer:
GEFELICITEERD!!!
Kan me voorstellen dat je nog niet te hard durft te juichen maar ik weet gewoon zeker dat het nu goed zit

Kruimels; jij ook gefeliciteerd met je zoon!!! moet nog wel ef lezen hoe hij heet. Geniet ervan!!!! Hoop dat alles goed gaat

Pipstip; nog maar 6 weken te gaan, gaat snel zeg. En geen rood met witte stippen haha.
Anouska; ik moet zeggen dat het nieuws van 1 werkende eileider niet eens zo hard aankwam. Maar ik heb goede hoop voor de komende 3 maanden. En voor jou gaan we ook hard duimen....

Rimke; Leuk hoor dat je 1-1 gaat beginnen, maar je bedoelt denk 2-1 haha, 1-1 is nieuwjaarsdag. 2-1 is trouwens op een vrijdag, dus misschien toch maar 5-1 hihi, waar bemoei ik me mee trouwens?

Bambi; haha, moest wel lachen met je roze pumps, ach je durft toch maar. Mij niet gezien hoor. En fijn dat het goed ging. Mannenwereld is leuker dan al die vrouwen, die zeuren en klagen alleen maar haha

Happy; ik wil ook......

Ik denk dat mijn ongi er aan komt, had al last van rug en buik begint te zeuren. 2 dagen te vroeg, maar dat is niet erg, want dan kan ik volgende x 2 dagen eerder klussen haha

Morgen gesprekje ivm aflopen contract 1 december. Ga er vanuit dat het gewoon verlengd wordt, dus we zien t morgen wel

Gisteren was ik fijn op tijd thuis. Had al trein van 3 uur terug, dus half 5 op station, en kwartier later thuis. Enja, moest dus naar Amersfoort voor werk.

ga nu ef naar wc hoor, ef kijken of bloed al door is

we hebben nu even geen internet thuis ivm wijzigen aanbieder, dus voor mij voorlopig alleen overdag internet...weet niet tot wanneer

bieb; dat is balen geen internet verbinding thuis hopelijk is het snel verholpen, en was er al bloed te zien?
spanend hoor morgen een gesprek over je contract, mij lijkt dat asl ze het niet zouden verlengen dat ze al wel iets zouden loslaten zodat je alvast voor wat anders kon gaan zoeken, ik ga er ook vanuit dat je mag blijven

ben bij de fysio geweest en straks even een broodje eten en vanavond lekkker niks, tom zal wel laat thuis zijn dus heb ik de tv voor mezelf hahaha

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, me vriendin komt zo en dan gaan we yatzee altijd wel leuk
fijne avond allemala en tot morgen

xxx linda

@rimke: Oh wat rot dat maudy nog ziek is. toch zielig bij die kleintjes. ik moest idd kleding klaarleggen voor de de werkdag de volgende dag.
1 januari weer aan de slag. Wat vliegt de tijd toch.
@april: daarom zei ik het niet van de kilo's. Ik moet zelf namelijk opletten op mijn voeding, zodat ik niet teveel afval. Ik weeg nu net iets minder dan voor de zwangerschap, maar heb nu ook een buikje en dat maakt me ook niets uit.
schaam je niet. Wij doen hetzelfde na die 1e voeding, maar alleen op de vrije dagen kunnen we zo een beetje uitrusten.
Ik heb gelukkig die 3 uurtjes met haar mee kunnen slapen.
@happy: oh, je had een kater. Tja dat is idd wat minder.

de rest lees ik later bij, dikke kus

Lieve schatten, ben er weer maar zie helemaal scheel van de koppijn dus ben ook gelijk weer foetsie.......fijne avond lieve babes..

Knuf happy

Terug
Bovenaan