Klusbabes 32!!!!

hoi meiden,

same here als happy., scheel zien van de koppijn alweer.....dat is ook waarom ik er gisteren niet was....heel erge hoofdpijn...vandaag op het werk gelukkig niet zo erg...maar komt nu weer terug...gelukkig morgen weer ff rusten...nou jaa...in de ochtend proberen..smiddags boodschappen en intake kdv...

ff snel reageren..

lin super een DIKKE streep......probeer te genieten en het is zo volgende week en dan een echo...toch ?

happy sterkte met je koppijn....lekker je bed in..

jeee kruimels bevallen....heb al een berichtje op der hyves gezecht...leuke naam..

pip alles goed...zit net als rimke op een buik foto te wachten hahaha..nog 6 wk werken....die zijn zo om hoor..

anoeska ook weer buurten..jammer dat je nog zo lang moet wachten met dat internet.

bieb ook alleen nog vanaf het werk internetten...wat een gedoe allemaal hahah..en denk dat je ongie word...wist je ergens wel he

sterretje..pak lekker de uren om te rusten...nergens voor schamen...en jeetje al lichter als voor de zw.schap...pfff was meer als 25 aangekomen en der zijn er maar 10 vanaf gegaan...das het nadeel van fv denk ik...minder intensief voor je lichaam..
knap van je hoor dat jij en april zo volhouden...toppers...

ehm rest weet ik niet meer..

vandaag weer een leuke gezellige dag op het werk...wel me meisje weer gemist..
duik erin...want me hoofd begint weer te bonken..

xx bambi

goeiemorgen meiden

happy: heb je nog een beetje geslapen? is je hoofdpijn wat afgezakt?

bambi; ook al zo'n hoofdpijn meid, is het bij jouw ook al wat minder? en je hevt een fijne dag gehad op je werk, gelukkig en natuurlijk mis je lois

sterretje: jeetje je bent lichter dan voor je zwangerschap ik ben jaloers hahaha hoe gaat het voor de rest? en je hoeft je niet te schamen hoor meid als je in de middag asl de kleine slaapt jij ook even lekker gaat liggen ik doe dat nog steeds heerlijk, en je hebt het gewoon nodig.

Ik ga me aardappelen schillen en joey naar de chreche brengen en boodschappen doen en dan als joey van de chreche komt dan ben ik er weer,
fijne dag meiden

xxxx linda

Pffffffff, goedemorgen!

Happy, hoop dat je koppijn wat minder is........
Bambi: lekker vandaag weer thuis! Heerlijk he, geniet je er volgens mij dubbel van!
Sterretje: jemig, ik moet nog 3 kilo, en liever nog iets meer..........
Linnie: gewonnen met yathzee??
Bieb: bijna je NOD toch? Ben toch weer benieuwd hoor, je weet het gewoon niet.......

Nou, ik voel me ook nog steeds niet top hoor. Beetje draaierig en een rare buik........
Maudy gaat wel weer goed, maar zit volgens mij midden in een sprongetje en slaapt inenen overdag niet zo goed meer, veel jengelen enzo en slaapt dan maar een half uurtje per fles. Wel gunstig dat ze in de avond dan zo moe is dat ze vannacht van 21 tot 6.30 heeft geslapen, flesje erin en terug naar bed en ze slaapt nu nog.........moet zo dus snel even douchen......
Vanavond gaan we uit, weet niet waarheen want fons heeft een verrassing voor me........wat ik weet is dat we naar Amsterdam gaan......maudy gaat naar de zus van Fons en daar misschien ook wel slapen..........weet niet zo goed wat ik daar van vindt, zeker nu ze zo jengelig is.........maar goed, mocht ik het toch niet fijn vinden kunnen we haar altijd nog halen.
Ik ga even douchen, bleh.........ben gewoon echt niet lekker.

Goeiemorgen, het is iets minder maar wordt er nog niet vrolijk van hoor ! Ga nu nar mn werk, maar ff proberen, als hte zo blijft ga ik naar huis.........hopen dat het zakt. bambi,hoe is het met jou koppie ? Fijne dag dames......

Kussss happy

rimke; vanavond naar amsterdam wat gezellig, kom je even langs volendam, en je bent nog niet lekker he dat is niet fijn en al helemaal als jullie vanavond weg gaan, en maudy bij fons zijn zus, je moet maar denken ze is wel jengelig en ik snap dat je dan niet lekker weggaat maar over de andere kant je kan wel even lekker bijkomen, en het gaat vast helemaal goed komen met maudy,

happy: je hoofdpijn is gezakt meid maar nog niet helemaal , doe maar rustig aan meid, en hopelijk kom je de dag een beetje door.

ik heb trouwens verloren met yathzee haha 2x , ik ben o zo moe niet normaal meer maar goed voor het goede doel. en voor de rest geen nieuws hier, ik ga zometeen joey van de chreche halen en dan eten koken en dan gtst en onm van gisteren bekijken.

xxxx linda

Hallo meiden,
gisteravond weer enigszins kunnen doorslapen. de ergste verkoudheid lijkt hier over. De kleine zit niet meer dicht van binnen. Ze heeft een loopneus, maar kan nu wel weer rustig slapen. Ze heeft vandaag dus weer een ritme en kan zichzelf amuseren.
linda, je vroeg of ik haar niet in het wippertje kon zetten als ik bezig was. Maar dat kon idd niet. Ze wilde de hele dag aandacht. Doordat ze zich niet lekker voelde. Maar vanaag kan ik weer even iets doen.
@bambi: jij vroeg van t sprongetje. Ik heb t opgezocht en het is rond week 5, 8, 12 en 19. Dus dan kun je berekenen of lois een sprongetje had

hoi meiden,

weer ff mega snel....

happy jammer dat je koppie nog pijn doet...hoop dat het nog zakt...hier gelukkig wel..

rimke niet lekker nog..maar vanaaf wel een verassing..ben benieuwd hoor..en maudy logeren..acht komt best goed..neem ik mezelf ook voor voor zaterdag als lois gaat logeren bij me ouders...geloof dat ze thuis meer jengelt als bij een ander ....vandaag ook zo jengelig...blegg kom nergens aan toe zo..

linda lekker moe zijn...voor de goede doel...lekker rusten als je tijd heb he..

sterretje...lijkt me rot als ze zoveel aandacht wil..maar als lois ligt te mopperen of te jengelen laat ik haar soms gewoon hoor..alleen als ze echt huilt dan kom ik, anders ga ik gewoon verder waar ik mee bezig ben..soms zoekt ze de aandacht door der slab of spuugdoek op der neer te leggen en heel hard te trappelen, dan moet ik hem eraf halen en kiekeboe roepen hahah..dan heeft ze lol joh...maar als ik dat niet zie, haalt ze hem er zelf vanaf hoor..aandacht zoekertje...
nou geen sprongetje dus..gewoon een jengel dag geweest..
vandaag 17 wk..maandag alweer 4 maanden oud..pfff wat vliegt de tijd..

nu ook trouwens...ga naar me ouders die passen weer ff op...intake kdv en daarna ff al mijn boodschappen doen...ppffffff 3 supermarkten...maar goed...zonder lois gaat dat een stuk sneller..

wie zij dat nou...rimke geloof ik..dat ik vast extra geniet van me vrije dagen....nou nog niet echt  dus....dinsdag moeten soppen en nu was de dag al half voorbij eer we aangekleed beneden komen...wil op me vrije dagen echt terug naar bed...dus dat babyzwemmen doen we ook maar  ff niet...ga op me vrije dag echt niet om 9 uur in het zwembad hangen hahaah...lekker terug...heb zolang niet gewerkt...mag me lichaam ff wennen...waarom die koppijn denken jullie...denk van  de indrukken...en moet me bril dragen.achter me pc..geen zin in...maar goed.

ga foetsie...jullie zien  me wel weer aanwaaien..

xx bambi  

Sterretje: fijn dat het bij jullie weer wat beter gaat! Kom je iets meer aan andere dingen toe he? Dat vind ik soms wel lastig, ip zal dat huishouden me aan mijn reet roesten (whahaha) maar het moet wel een beetje schoon zijn............

Bambi: lekker aan de opruim dus, en aan de was..............daar gaan je vrije dagen weer..ook balen van je koppijn meis.

Nou, ik zit opgetut op de bank te wachten tot we gaan...........ik net Maudy nog een flesje gegeven. Al een dag niet meer gekotst en gepoept en ja hoor..............kwam met een grote boog in de box terecht, de arme ziel. Had haar net haar mooiste kleertjes aan getrokken........het zal overal, in haar haartjes en in de box, zelfs op de vloer..........zielig........nu maar weer even laten slapen en dan zo nog een klein flesje proberen.........

Terug
Bovenaan