A
Anoniem
Guest
@bieb: ik ga ook voor jou een kaarsje branden. En dat je de komende 3 maanden maar supervruchtbaar mag zijn. En ik hoop dat je man gelijk heeft en dat t komt omdat t ernaast ging.
En lekker in de trein gelezen? Heerlijk om verplicht te relaxen.
@linda: en lekker naar yoga geweest?
En lekker kraamcadeau geshopt. En een vette streep. Zo willen we het horen. Misschien is het volgende jurkje dat je koopt wel voor jullie eigen kleine spruit.
@jacqy: wat vervelend voor je leidinggevende. Volgens mij krijg je ook maar 3 behandelingen vergoed of niet?
En jij hoort bij de 50 procent bij wie het wel lukt. Positief blijven!
@bambi: en lois gruwelijk geknuffeld? Ik heb ook altijd meer aandacht voor haar als ik uit mijn werk kom. En gelukkig bevalt het werk je. Jij ook met je roze pumps.
De kleine wilde zelfs niet in het wippertje toen ze ziek was. En het dagelijkse huishouden was niet het probleem. Het probleem was dat ik zelfs de kleding voor de dag erna niet kon strijken en zo. Ach ja, het is goed gekomen.
Wij moeten ook even zuinig aan doen. Manlief heeft vanaf deze week minder uren. Eind dit jaar stopt het project, dus afwachten op de sollicitatiegesprekken.
@phoebe: hoe is het geagaan? Alles goed?
@kleintje: hoe is het ermee? lang niks gehoord. Waarom? Geen tijd?
@happy: en lekker geshopt?
@rimke: en zin in je nieuwe functie? Ik kan me voorstellen dat je oude werk het niet zo leuk vond.
En zielig van Maudy. Hebben ze net hun buikje vol, komt t er weer uit.
En al bij de kapper geweest.
En lekker in de trein gelezen? Heerlijk om verplicht te relaxen.
@linda: en lekker naar yoga geweest?
En lekker kraamcadeau geshopt. En een vette streep. Zo willen we het horen. Misschien is het volgende jurkje dat je koopt wel voor jullie eigen kleine spruit.
@jacqy: wat vervelend voor je leidinggevende. Volgens mij krijg je ook maar 3 behandelingen vergoed of niet?
En jij hoort bij de 50 procent bij wie het wel lukt. Positief blijven!
@bambi: en lois gruwelijk geknuffeld? Ik heb ook altijd meer aandacht voor haar als ik uit mijn werk kom. En gelukkig bevalt het werk je. Jij ook met je roze pumps.
De kleine wilde zelfs niet in het wippertje toen ze ziek was. En het dagelijkse huishouden was niet het probleem. Het probleem was dat ik zelfs de kleding voor de dag erna niet kon strijken en zo. Ach ja, het is goed gekomen.
Wij moeten ook even zuinig aan doen. Manlief heeft vanaf deze week minder uren. Eind dit jaar stopt het project, dus afwachten op de sollicitatiegesprekken.
@phoebe: hoe is het geagaan? Alles goed?
@kleintje: hoe is het ermee? lang niks gehoord. Waarom? Geen tijd?
@happy: en lekker geshopt?
@rimke: en zin in je nieuwe functie? Ik kan me voorstellen dat je oude werk het niet zo leuk vond.
En zielig van Maudy. Hebben ze net hun buikje vol, komt t er weer uit.
En al bij de kapper geweest.