Klusbabes 32!!!!

@bieb: ik ga ook voor jou een kaarsje branden. En dat je de komende 3 maanden maar supervruchtbaar mag zijn. En ik hoop dat je man gelijk heeft en dat t komt omdat t ernaast ging.
En lekker in de trein gelezen? Heerlijk om verplicht te relaxen.
@linda: en lekker   naar yoga geweest?
En lekker kraamcadeau geshopt. En een vette streep. Zo willen we het horen. Misschien is het volgende jurkje dat je koopt wel voor jullie eigen kleine spruit.
@jacqy: wat vervelend voor je leidinggevende. Volgens mij krijg je ook maar 3 behandelingen vergoed of niet?
En jij hoort bij de 50 procent bij wie het wel lukt. Positief blijven!
@bambi: en lois gruwelijk geknuffeld? Ik heb ook altijd meer aandacht voor haar als ik uit mijn werk kom. En gelukkig bevalt het werk je. Jij ook met je roze pumps.
De kleine wilde zelfs niet in het wippertje toen ze ziek was. En het dagelijkse huishouden was niet het probleem. Het probleem was dat ik zelfs de kleding voor de dag erna niet kon strijken en zo. Ach ja, het is goed gekomen.
Wij moeten ook even zuinig aan doen. Manlief heeft vanaf deze week minder uren. Eind dit jaar stopt het project, dus afwachten op de sollicitatiegesprekken.
@phoebe: hoe is het geagaan? Alles goed?
@kleintje: hoe is het ermee? lang niks gehoord. Waarom? Geen tijd?
@happy: en lekker geshopt?
@rimke: en zin in je nieuwe functie? Ik kan me voorstellen dat je oude werk het niet zo leuk vond.
En zielig van Maudy. Hebben ze net hun buikje vol, komt t er weer uit.
En al bij de kapper geweest.

Rimke; ben gister gewoon ongi geworden, maar dat wist ik natuurlijk. Heb niet kunnen klussen, dus was duidelijk verder. Wel fijn deze maand geen stress haha.
Leuk een verrassing! denk dat je al weg bent, dus veel plezier! Alleen dan wel weer jammer dat Maudy alles onder gepoept heeft.....

Bambi; is weer ef wennen, werken en moederen en huishouden. Komt wel goed hoor

Gister dus ongi geworden. 2 dagen te vroeg, dus ook 2 dagen eerder klussen haha. Moet zeggen. heb wel geen buikpijn gehad. Oke, wel beetje dat ik het aanvoelde komen, maar niet zoals altijd. Vorige maand ook al niet. Misschien heeft die ene man toch wel geholpen

Contract is voor half jaar verlengd. Omdat ik natuurlijk de nieuwe functie nog maar een maand doe, is het voor beide partijen nog even afwachten hoe het verder loopt. Is nu ook rustig. dus nog moeilijker. Maar ben al blij dat ik mag blijven haha

Over 5 min lekker patatjes eten hmmm
en dan werken tot 8 uur...

groetjes!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5) Bieb, 14e ronde, 1e kindje
6)
7)    anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@happy: ik zie het al, laarzen. Tja, ik ken het probleem. Ik heb juist smalle kuiten en vind ook slecht laarzen. En idd voor 169,- misschien wel, maar dat wil ik er niet aan uitgeven.
wat balen dat je hoofdpijn had. Ik hoop dat het weer verdwenen is.
@anouska: wat balen dat je geen internet hebt. Hoe staat het ervoor met de verhuizing? En heb je binnenkort weer internet? Kun je wel bijlezen, of dat ook niet?
En jij ook met je plaatjes, hihi.
@pip: feliciteer kruimels maar van ons.
Hoe is het trouwens met jou meissie? Bijna verlof. Geniet ervan zou ik zeggen.
En geen rood met witte stippen, jammer. Het blijkt de 1e kleur te zijn die ze zien. Mijn meisje is er gek op, maar wij hadden ook geen rode kamer.
@bieb: dat was lekker een korte dag. Maar goed met al dat reizen, was je toch weer de hele dag in de weer.
Oh, ook even geen internet. Erg maar, ik kan me niet meer voorstellen hoe het is om geen internet te hebben. Het is toch je woordenboek, tomtom, enz in 1.
En spannend wat je contract betreft. Anderzijds zeiden ze dat ze heel tevreden waren. Dus zal geen vaart lopen.
@bambi: hoe is het met je hoofdpijn? En tja, al die indrukken doen wat met je. Ik was die eerste weken ook bekaf. En ifdd dan maar even niet zwemmen. En mocht het poetsen een keer niet lukken, weet dan dat je niet de enige bent. Zoals je zegt wil je op je vrije dag even tot rust komen en de rest van de dag ben je vaak bezig om je weer voor de dag erop voor te bereiden.
Wat de kleine betreft: die was ziek en daarom vroeg ze veel aandacht. Ze kan er niks aan doen, dus vind het zielig om haar dan te laten huilen. Nu gaat t weer beter en heeft ze in haar wippertje erbij gezeten. We zijn ook naar de eendjes geweest vandaag.
@rimke: het klinkt alsof jij nu de buikgriep gaat krijgen. Ik hoop het niet voor je meid.
Oh, arme maudy. Ik hoop dat t nu weer wat beter gaat. Ik hoop dat jullie uitstapje toch door kan gaan.
@linda: ik was ook moe tijdens de zwangerschap. Daarnaast ook een soort ongi-steken. Maar ook géén last van mijn borsten. Probeer lekker uit te rusten, want je lichaam heeft het nodig. (hoor wie het zegt, hahaha.) Wat mijn gewicht betreft, was ik al snel weer op gewicht. Ik moet het echter goed in de gaten houden.  Dat voeden vergt gewoon flink wat energie. Maar met jullie lieve woorden krijg ik weer extra energie

@bieb: gefeliciteerd. En is dit weer een tijdelijk contract?

Ik moet ervandoor!

Hey meiden,

Vandaag die HSG gehad en het was toch wat pijnlijker dan ik had gedacht, ben blij dat het erop zit...
Op ht moment dat ze die contrastvloeistof in gingen spuiten ging ik haast van me stokkie, zweten,voelde koud aan maar had het warm, ik was ook helemaal wit en moest na afloop ook even blijven liggen.
Gelukkig duurde de pijn maar een paar minuutjes en als ik nu terug kijk en naar het geheel kijk is het me toch wel meegevallen, nu nog wel kramp in me buik, maar dat is niet erger dat stevige ongi kramp.
En gelijk goed nieuws, alles is open, geen verstoppingen of iets dergelijks alles zag er goed uit!
Zoals het er nu uitziet is er dus geen reden waarom we niet zwanger worden.
Ik heb de 20ste een afspraak bij de gyn en dat wordt alles besproken het hoe en wat nu verder!
Dus wat dat betreft helaas nog 2 weken wachten,dat weten we meer.

Liefs Phoebe

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5) Bieb, 14e ronde, 1e kindje
6)
7)    anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan