Klusbabes 32!!!!

@phoebe: gelukkig zit het er op. Wat vervelend dat het zo pijnlijk was. Ik  ben blij dat er geen verstoppingen waren.
En nog 2 weken wachten. Spannend. Ik denk aan je.

zo even verder met koken.

hey meiden

me laptop deed het weer niet  en de maker gebeld en over een uurtje kan tom hem wegbrengen, maar nu doet ie het weer niet dus tom gaat evengoed even heen om te vragen hoe of wat

rimke; veel plezier vandaag meid

beib; ongi geworden maar dat wisten we al en je contract verlengd helemaal toppie

bambi; het is effe zoeken naar een ander ritme als je weer werkt maar dat komt vanzelf weer meid

phoebe; je hsg achter de rug meid en het viel tegen zeg zo te lezen, doe maar rustig aan meid.

meiden sorry voor me korte reacties en ik hoop dat ik vanavond ook me laptop weer terug krijg dus als ik er morgen en zaterdag niet ben dan ligt ie bij de maker

xxx linda

hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi me laptop hoeft nog neit naar de maker ik heb hem effe gebeld en zei dat ik het nog eventjes moet aankijken dan

ik ga joey effe op bed brenge

xx linda

meiden ik ben er vandoor ik ga effe gtst kijken en morgenochtend lees ik alles bij als me laptop het tenminste doet
fijne avond allemaal en tot morgen

xxxx linda

goeiemorgen meiden

wat een rust hier gisteravond, en hoe gaat het met iedereen?

ik heb vannacht elk uur van de klok gezien maar goed, ik had in ene weer mega hartkloppingen en later ging dat wel weer maar dan ben ik wakker, maar goed niks aan te doen
voor de rest geen nieuws hier zometeen werken en om 2 uur met joey naar de fysio toe
gisteravond ben ik nog even wezen strijken is ook weer gedaan.

meiden ik ben er later nog even, fijne dag allemaal

xxxx linda

Goedemorgen!
Gisteravond was erg leuk, we zijn naar de Blue Man Group geweest. Is een muziek/komedie/interactief gebeuren van een stel blauwe mannen, veel muziek dus en ook nog erg geestig.........erg leuke avond gehad en maudy maar laten liggen bij mijn schoonzus. Die lag zo lekker te slapen dat ik het zonde vond om haar wakker te moeten maken. Maar nu zit ik dus te popelen om haar weer op te halen. Hoezo uitslapen.........was gewoon om 7 uur wakker! Mis mijn meisje.

Sterretje: tja, ik dacht dat ik er al vanaf was, ben zondag helemaal niet lekker geweest, misselijk enzo, maar het kreeg dus toch nog een klein staartje.........mijn buik voelt nog niet helemaal oke. Hoe is het trouwens met jouw pols?? Ik hoor je er niet meer over! Is het overgegaan of heb je nog steeds last?? En hoe is het vannacht gegaan??

Phoebs: oei, ik hoorde idd al dat het behoorlijk pijnlijk kon zijn.........naar voor je zeg! Wel goed nieuws dat alles open is, maar ja, waarom lukt het dan niet he? Zou ik me ook afvragen hoor! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen over 2 weekjes.......en klussen maar he! Je weet het niet.........je schijnt toch extra vruchtbaar te zijn......

Linnie: waardeloos geslapen.......je gaat niet hetzelfde doen als ik he, tijdens de zwangerschap slecht slapen........is niet aan te raden zeg ik je. Ik heb gisteren nog heel hard naar je gezwaaid trouwens...........was zo dichtbij....

Happy meis hoe gaat het?? Bedankt voor je lieve sms gisteren!! Kus voor jou!

Bambi: weer werken meid, is het gisteren nog allemaal gelukt? En wat ga je doen komend weekend dat lois te logeren moet??

Bieb: hoera, contract verlengd, in ieder geval voor een half jaar. Joh, je doet het vast prima en dan krijg je gewoon een jaar contract. En dus ongi geworden, ach je weet maar nooit, maar ben blij dat je het zag aankomen..........en een maandje relaxen is ook wel oke ja.

Ik ben nog steeds verbijsterd over de hoeveelheid meiden die we hier bij elkaar hebben die de MM in moeten om zwanger te worden........shocking hoor! We staan met dit clubje ver boven het gemiddelde volgens mij.........qua ziekenhuis bevallingen ook..........zou een leuk onderzoeksgroepje zijn, de klusbabes......
Nou, ik ga douchen, fons uit zijn nest schoppen en mijn meisje ophalen!
Tot later!!!

hey meiden

wat een rust weer vanmorgen, me werk is af en zometeen met joey naar de fysio toe, wat een weertje trouwens vandaag zeg heerlijk

rimke; ik had er al eens wat over gehoord over die blauwe mannen, ik ben blij dat je een fijne avond hebt gehad en maudy heeft het goed gedaan bij je schoonzus gelukkig maar,
en ik heb nog teruggezwaaid gisteren hahahahahah
er zijn inderdaad een hoop meiden van de klusbabes die in de mmm moeten voor een zwangerschap, maar gelukkig hebben we heel veel steun aan elkaar,

xx linda

Zo, vannacht weer goed geslapen en ik ben wat dat betreft al snel tevreden tegenwoordig.
@rimke: dus je meisje ging voor t eerst logeren? of alleen slapen toen jullie op stap waren? Voel je je inmiddels beter?
Met mijn pols gaat t heel goed. af en toe voel ik t licht en dan weet ik dat ik even rustig aan moet doen.
@linda: lekker gestrweken gisteren. Ik hoop dat de laptop t goed blijft doen. En t is niet te hopen dat je nu vaker slecht slaapt.
Het is idd erg om te zien hoe het bij ons clubje gaat. We hebben idd veel meiden die de mm in moeten. Het drukt je met de neus op de feiten dat t niet allemaal vanzelfsprekend is.
En de ziekenhuisbevallingen, tja, is er nu al iemand thuis bevallen? ik, april, rimke, bambi en essy niet. Kruimel misschien? En linda2 waar is zij bevallen?

Ik ga even een middagdutje doen. Ik ben ondanks alles bekaf.

Terug
Bovenaan