Goedemorgen!
Gisteravond was erg leuk, we zijn naar de Blue Man Group geweest. Is een muziek/komedie/interactief gebeuren van een stel blauwe mannen, veel muziek dus en ook nog erg geestig.........erg leuke avond gehad en maudy maar laten liggen bij mijn schoonzus. Die lag zo lekker te slapen dat ik het zonde vond om haar wakker te moeten maken. Maar nu zit ik dus te popelen om haar weer op te halen. Hoezo uitslapen.........was gewoon om 7 uur wakker! Mis mijn meisje.
Sterretje: tja, ik dacht dat ik er al vanaf was, ben zondag helemaal niet lekker geweest, misselijk enzo, maar het kreeg dus toch nog een klein staartje.........mijn buik voelt nog niet helemaal oke. Hoe is het trouwens met jouw pols?? Ik hoor je er niet meer over! Is het overgegaan of heb je nog steeds last?? En hoe is het vannacht gegaan??
Phoebs: oei, ik hoorde idd al dat het behoorlijk pijnlijk kon zijn.........naar voor je zeg! Wel goed nieuws dat alles open is, maar ja, waarom lukt het dan niet he? Zou ik me ook afvragen hoor! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen over 2 weekjes.......en klussen maar he! Je weet het niet.........je schijnt toch extra vruchtbaar te zijn......
Linnie: waardeloos geslapen.......je gaat niet hetzelfde doen als ik he, tijdens de zwangerschap slecht slapen........is niet aan te raden zeg ik je. Ik heb gisteren nog heel hard naar je gezwaaid trouwens...........was zo dichtbij....
Happy meis hoe gaat het?? Bedankt voor je lieve sms gisteren!! Kus voor jou!
Bambi: weer werken meid, is het gisteren nog allemaal gelukt? En wat ga je doen komend weekend dat lois te logeren moet??
Bieb: hoera, contract verlengd, in ieder geval voor een half jaar. Joh, je doet het vast prima en dan krijg je gewoon een jaar contract. En dus ongi geworden, ach je weet maar nooit, maar ben blij dat je het zag aankomen..........en een maandje relaxen is ook wel oke ja.
Ik ben nog steeds verbijsterd over de hoeveelheid meiden die we hier bij elkaar hebben die de MM in moeten om zwanger te worden........shocking hoor! We staan met dit clubje ver boven het gemiddelde volgens mij.........qua ziekenhuis bevallingen ook..........zou een leuk onderzoeksgroepje zijn, de klusbabes......
Nou, ik ga douchen, fons uit zijn nest schoppen en mijn meisje ophalen!
Tot later!!!