Klusbabes 32!!!!

Phoebe; was helemaal vergeten dat je die hsg kreeg. Was dus wel vervelend, maar gelukkig alweer voorbij. Wel fijn dat er geen verstoppingen oid zijn. Nu nog even de afspraak over 2 weken afwachten.

Rimke; leuk die blueman. Had het al een keer gelezen en gezien op tv. Lijkt me ook erg leuk.

sterretje; ik zou die kleine ook niet kunnen laten huilen hoor, lekker knuffelen haha

Linda; weer last van hartkloppingen. Misschien toch beetje angst voor je zw.schap? Rustig aan hoor meis, komt nu echt goed

Ja, ik zei laatst ook al dat er veel MMérs waren bij de klusbabes. Ben ook blij met jullie steun. Laatst was ik bij vriendin even bijkletsen. Ze zei ook al, als je erover wilt praten moet je gewoon doen hoor. maar eerlijk gezegd hoeft t niet zo. Ik kan vooral mijn ei kwijt bij jullie en dat is genoeg. Tuurlijk heb ik t er met mijn moeder over ofzo, maar als iedereen gaat bellen hoe operatie was enzo, dan heb ik er ook geen zin meer in haha. 1x vertellen is genoeg. ben blij met de aandacht, maar altijd over praten heb ik ook geen zin in. Komt omdat ik hier er al over klets.

Laatst trouwens kleine ruzie met man. Hij zei dat hij hoorde dat er vrouwtje zwanger was op zijn werk. Dus ik zei natuurlijk, trut. EN toen werd hij boos. Hij vond t maar raar dat ik weer zo reageerde. Ja, en toen werd ik dus boos. Als hij al niet begrijpt waarom ik zo reageer??? En ik zeg gewoon 1x trut en daarna is het klaar, ben blij voor al die vrouwen maar ik hoef toch niet gelijk in de lucht te springen als er weer 1 zwanger is? Ik mag toch wel laten blijken bij mijn eigen vent dat ik dan toch ef jaloers ben??? Toen zag hij toch wel in waarom ik zo reageerde. Pff laat me toch zeg. Daarna gun ik haar al het geluk van de wereld hoor.....

Ik praatte gister trouwens met collega die net terug is van zw.verlof. Ze vroeg hoe het ervoor stond. Toen zei ze ook dat zij wat problemen had met zwanger worden. maar ik dacht toen dat zij best snel zwanger was geraakt. Ze zei dus dat ze er verder eigenlijk niet over praat. Dus zo zie je maar, je denkt dat het bij anderen makkelijk gaat, maar dat is dus niet altijd zo, en dat bedenk ik me dan altijd maar als ik hoor dat er weer iemand zwanger is.....

Volgens mij hebben we nu wel internet thuis, maar thuiscomputer stuk en oplader van laptop ook. Wel nieuwe gekocht, maar verkeerde. Lekker handig

Vanavond uit eten met vrienden, gezellig.
Morgen 25 jarig huwelijksfeest van collega van man met 70-jaren thema. Morgen maar snel leuk blousje halen ofzo
Heb trouwens net ook leuk jurkje gescoord bij H&M. Deze maand zouden we eigenlijk niks kopen, maarja moet er wel leuk uit zien vanavond. En heb volgende week ook verjaardag, dus kan ik het ook aan. Altijd vooruit denken haha

dames, tot later, nog 1,5 uur dan lekker  3 dagen vrij!!!!

He lieve meiden!

Sorry, had niet eerder tijd om te komen buurten!

Bieb, 1 eileider die niet werkt. Dat is balen meid, maar gelukkig kun je er wel zwanger mee worden, zie linda! En een kleine ruzie gehad met je mannetje, ik kan me je reactie goed voorstellen. Ben ook erg jaloers wat dat betreft. En ben heel blij dat ik hier mijn ei kwijt kan!

Phoebe, HCG goed gegaan, fijn zeg! Wel een beetje pijn dus. Maar goed dat je dan thuis bent gebleven donderdag. En niets bijzonders gezien! Mooi, nu dus flink aan de klus, want het zou fijn zijn als je echt extra vruchtbaar bent!

Sterretje, weer een iets betere nacht gehad gelukkig!

Rimke, is maudy weer helemaal opgeknapt?

Linnie, hoe voel je je? Al misselijk e.d.? Al bijna de echo he meis! Dan weet je het zeker!

Mamoetje, hoe is het met jou??

Bambi, druk met je nieuwe werk, en je moet je meisje dat zo missen he! Zou dat heel moeilijk vinden!

ehm.. ben t een beetje kwijt...

oja, Kruimels gefeliciteerd!!

Pip, zag je voorbij komen.. hoi!!

Hier alles goed. WEEKEND!!! eindelijk! haha
Vanavond lekker niets doen, en dan morgen alle verplichte klussen. Was, boodschappen, schoonmaken... misschien nog even bij oma langs..

Ben ook weer in de klusperiode. Ga nog even flink mijn best doen!

Fijne avond!

x Jacqy

hey meiden

bieb; nou ik snap je reactie wel hoor wat je zei over die zwangere vrouw, maar bij mannen moet je dan toch weer even je eigen gevoelens daarover gaan uitleggen en het is zo vervelend als ze dat dan niet gelijk snappen, maar gelukkig snapte hij je daarna wel
en vanavond lekker uiteten heerlijk meid, ga lekker genieten van je weekend

jacqy: ik ben nog nietmisselijk of wat dan ook alleen maar heel erg moe, en je hebt lekker weekend ga ook jij maar heerlijk genieten van je weekend meid

ik durf niet te klussen hahaa   maar morgenavond gaan we het toch proberen, ik ben zo bang dat het dan fout gaat ofzo maar ja om nu al niet meer te klussen kan ik me man niet aandoen, maar me baarmoeder is ook nog zo gevoelig,a ch het komt allemaal wel goed hahaha

meiden ik ben er vandoor, ik lees mrogenochtend weer bij, me vriendin komt straks weer eten dus allemaal een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Ha lieve meisjes!

Bieb: ik begrijp je reactie volkomen joh, mannen snappen dat toch minder..........ben blij dat je hier een beetje je verhaal kwijt kunt........vind ik fijn om te horen want het is allemaal niet niks! Dikke kus voor jou lieverd!

Linnie, veel plezier vanavond!!

Sterretje: blij dat het wat beter gaat bij jullie, ben benieuwd hoe het met je pols afloopt hoor.......pas maar op!

Jacq: ha lieverd!!! klussen voor je leven meis!

Iedereen de groetjes van happy trouwens, haar verbinding met internet ligt er weer uit......

zo, net al gegeten, meisje lag nog te slapen dus ik dacht, nu eten we nog rustig. Lekker biefstukje met doperwten/worteltjes en aardappeltjes.......jammie!!!
Ik geniet nog even van het laatste avondje met fons voordat hij weer moet werken, tot morgen dus!!!

@happy: Bij jou ligt het internet eruit, bij bieb ligt de verkeerde kabel en bij anous is er geen internetverbinding. Gaat goed hier
@bieb: Ik ben blij dat je hier je verhaal kwijt kunt. Dat doet me goed. En je mannetje begrijpt je reactie nu gelukkig.
Trouwens ik denk ook dat er veel mensen zijn die langer bezig zijn met zwanger worden. In mijn omgeving ken ik er ook. Of mensen bij wie het mis ging door een miskraam of vroeggeboorte. En als je die allemaal gaat tellen zijn het er eigenlijk ook best veel denk ik nu.
@linda: als je niet wilt klussen niet doen meid. Ik snap het heel goed als je juist nu in het begin niet wilt klussen.
@jacqy: ik las het verkeerd. Je schreef iets over al je klussen die klaar waren. Je had t over t andere klussen. Maar zo te zien is je klusperiode weer begonnen. We gaan weer duimen.

@rimke: lekker rustig kunnen eten, dat is ook wat waard.

Ik ga denk ik ook maar eens eten.
Ik ben er trouwens over aan het denken om weer de schoolbanken in te gaan. loi of zo. Ik wil een heel andere kant uit. De lucht op het werk is niet geklaard. Heel vreemd. Heb altijd alles eerlijk tegen mijn leidinggevende kunnen zeggen, tot laatst.

hoi meiden,

leef nog maar ben verot moe...weer leuke dag gehad op het werk...
morgen bij me man op het werk helpen/werken en savonds uit eten...vandaar dat lois uit logeren gaat....bleggg...vind het echt niet leuk dat ik er elke keer bij me ouders moet brengen....maar goed is nu maar eenmalig...volgende week maar 3 dagen en vanaf die week daarna maar 2...gelukkig....
verder geen tijd om te reageren...ga slapen...morgen hele drukke dag...
probeer zondag uit te slapen....kijken of het lukt, of net als rimke zsm me meisje wil....we shall see..

denk aan jullie, maar ontbreekt me momenteel aan tijd en puf....

xxx bambi

goeiemorgen meiden

sterretje; wat voor cursus wil je gaan volgen dan? knap hoor als je het doorzet, en toch is de sfeer nog niet verbeterd op het werk dat is wel jammer dat het zo moet dan.

rimke; fons weer aan het werk bijna dat is ook snel gegaan zeg die 3 weken. en gisteren aan de wortelen haha en doe happy de groetjes terug dus daar het internet eruit het gaat inderdaad goed hier met die internetverbindingen of laptop die het af en toe niet doet hahaha

bambi: helemaal kapot meid, het komt goed maar het is weer even wennen om te moeten opstarten, Vandaag heel veel plezier .

anders hadden we elkaar vandaag gaan ontmoeten, wel jammer en ik hoop dat we elkaar wel een keertje gaan ontmoeten, misschien gewoon in het nieuwe jaar.

Ik heb heerlijk geslapen vannacht en werd wat misselijk wakker, we hebben geklust vanmorge was wel wat gevoelig maar goed, ik durf gewoon nog niet zo goed komt vanzelf wel allemaal.
zometeen zwemmen met joey en daarna even bij me pa schoonmaken en dan vanmiddag een kinderverjaardag en dan vanavond heerlijk niks doen, dit is tom zijn enige vrije weekend zie je tot januari.

meiden fijne dag en ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan