Klusbabes 32!!!!

Ha meiden!

Sterretje: wat zou je willen gaan doen voor cursus? Raar he, dat zoiets op het werk je dan inenen laat weten dat je er genoeg van hebt. Zou je door een kind dan echt anders in het leven gaan staan, ik denk het wel....succes met zoeken meisje en ik hoop dat jullie weer een goede nacht hebben gehad!

Bambi: succes met de drukte vandaag, en met het wegbrengen van Lois!

Linnie: toch geklust meid? Dapper hoor, kan me je angst indenken, ik kreeg het ook na die miskraam, had zoiets van: wat is het nut van klussen nog, laat dit kindje maar mooi zitten. Maar het is bewezen dat sex geen miskraam uitlokt....

Nou, fons is zojuist weer vertrokken, maudy en ik gaan het weer met zijn tweetjes doen van het weekend. Maandag haar eerste prikjes........brrrr!!!!
Ga even ontbijtje maken voordat mijn draakje wakker wordt!
Tot later!!!

rimke; fons is weer weg dus een weekend met z'n tweetjes jij en je draakje hahahaha, en maandag haar eerste prikjes alweer ach arme meid hopelijk heeft ze er niet zoveel last van

ik ben er ook gelijk weer vandoor, ik ga naar het zwembad toe

xxx linda

wow wat een rust vandaag zeg, iedereen van het mooie weertje aan het genieten,

zo zwemmen was weer leuk, en daarna even bij me pa schoongemaakt en net gegeten en zometeen naar een kinderverjaardag toe. pfff ik ben moe hahah vanavond lekker vroeg me bedje in

xxx linda

Is hier zeker rustig!!

Fijn dat het zwemmen lekker was meisje, ook goed voor je lijf tijdens de zwangerschap he? Veel plezier op de kinderverjaardag, hoop dat je je mond niet voorbij praat en dat het niet opvalt dat je geen borreltje neemt! whahahaha! Meis ik ben zo blij voor je, dat wil je niet weten.............

Nou hier alles heerlijk rustig, het ziet er naar uit dat Maudy nog maar 5 flesjes op een dag gaat drinken.........hoera! Ze drinkt er vaak nog 6, en dan komt ze dus elke 3,5 uur maar vandaag moet ik haar wakker maken voor haar flesjes........weet niet precies wat ze heeft, ze is erg slaperig vandaag, maar toch met de flesjes wel ongeveer 1,5 uur wakker. Ligt dan heel zoet te spelen in de box. Nou ja, spelen.........ze kijkt naar dingen en krijgt af en toe eens een trappel en sla-aanval. Dan beweegt inenen alles aan haar en kijkt ze heel fanatiek.........whahahaha!! Het murmelen schiet nog niet erg op, moet echt mijn best doen om er wat uit te krijgen maar ze kijkt en staart op het moment heel veel dus alle aandacht zal daar wel naar toe gaan ofzo.

Ik ben lekker bezig in huis, heb de bedden verschoond, de plee geboend, stofgezogen, wassen gedraaid, mijn kledingkast opgeruimd. Moet eigenlijk een heleboel dingen weg gaan gooien en nieuwe dingen gaan kopen, maar ja, het geld groeit me niet op de rug zullen we maar zeggen........

He meiden!

Lin, lekker gezwommen dus! Heerlijk hoor. En het klussen deed een beetje pijn... als je het niet wil, niet doen he! En een beetje misselijk las is. Hm.. begint er echt op te lijken he! Van de week toch echo?

Sterretje, vervelend dat het op je werk niet meer zo leuk is... en een loi studie gaan volgen. Wat wil je gaan doen?

Rimke, weer allen thuis.. ach, ook wel weer lekker toch? En maandag het eerste prikje, hoop dat ze er niet zo veel last van heeft! En je bent lekker bezig in huis joh! Je doet meer dan ik! haha

Bambi, weer hard gewerkt! En moe, dat begrijp ik best!

ehm... ben ik iemand vergeten??? sorry!!

Vandaag gezellig naar oma geweest. Ze zag er niet zo goed uit. Maarja, wat verwacht je ook met zo'n hart!
Morgen even wat in huis doen, moet helaas ook gebeuren.

Bieb hoe gaat het met je schoonmoeder?

Kom vanavond nog even buurten!

x Jacqy

hey meiden

rimke; haha bij mij valt het toch niet op als ik geen borreltje neem want ik neem dat bijna nooit alleen met kermis hahah, en je bent lekker bezig geweest in huis zeg heerlijk en maudy gaat naar 5 flessen dat is helemaal top

jacqy: je schrikt toch als je je oma dan weer ziet en dat ze er niet goed uitziet, gaat het voor de rest wel een beetje met haar? en jij morgen aan de schoonmaak haha moet toch gebeuren.

de kinderverjaardag was wel even gezellig daarna nog even bij me pa geweest en ik ben net thuis, ik heb af en toe steekjes recht ben gelijk bang van zou het misschien toch niet goed zijn en af en toe krampen in me baarmoeder zeg maar maar goed woensdag krijg ik zekerheid, en ik blijf positief.
ik heb ook een heel opgeblazen gevoel in me buik ik weet gewoon niet meer hoe ik dat met joey allemaal had zeg, maar in de avond gaan me broeken toch echt een beetje krapper zitten hadden de zwangere en inmiddels bevallen mama's dat ook?
jeetje zeg echt erg dat ik dat gewoon niet meer weet hahaha

xxx linda

Lin, wat vervelend die onzekerheid zeg! Ben blij voor je als het woesdag is, en dat je hopelijk goed nieuws krijgt!
Kan je alleen niet vertellen hoe het is aan het begin van de zwangerschap...

Bieb, op welke site heb jij je trouwkaart besteld? Je had toch ook proefdrukken enzo? Ben me aan het orienteren! Erg leuk!

Godverdomme, ik krijg er niets in bij maudy, ze heeft al 2 keer de hele boel onder gekotst. Vanaf half 2 vanmiddag heeft ze dus niets meer gehad, dat wat ze kreeg kwam er uit............ik de dokter weer gebeld, moest weer langskomen. Ze is niet uitgedroogd nog, maar als het maandag nog niet over is moeten we met haar naar de kinderarts.......ik hoop dat ze wat beter gaat drinken. Ga haar elk uur, anderhalf uur nu wat aanbieden, sterk verdund want ze moet wel vocht krijgen...........godver, net nu fons weer weg is......wordt een heel lang weekend.....vrees ik. Ze slaapt ook weer bij mij vannacht, kan ik haar in ieder geval goed in de gaten houden.

Linnie ik had met 6 weken zwangerschapsbroeken aan...........dat zegt genoeg he??
Gaat woensdag helemaal goed komen!

Jacq leuk, trouwkaartjes uitzoeken.....dat zijn leuke dingen toch? Dat je oma er zo slecht uit ziet joh.......gaat het verder wel goed met haar??

Ik ga maar even een broodje eten, want had mijn eten opgezet maar moest dus naar de dokter..........honger!!!!

Terug
Bovenaan