Klusbabes 32!!!!

Jeetje Rimke, Echt balen dat ze alles er weer uit spuugt, en zeker nu Fons weer weg is. Hoop zo dat ze dit weekend wat beter gaat drinken, want een ziek kindje is verschrikkelijk! Wel fijn dat ze dan bij jou op de kamer slaapt..

Met oma gaat het eigenlijk gewoon niet goed. Maar het zal nooit beter worden ook, het blijft wachten op de definitive "klap". Hoe hard dat ook is. Ze zegt zelf ook dat ze een volgende keer niet zal overleven. Hoop alleen wel dat ze mijn trouwen nog mee gaat maken.
Ik vroeg dat aan haar, en toen zij ze, ik zal het proberen! En ze is eenzaam... vind dat zo zielig.

ga ff spelletje spelen!

x Jacqy

nou, drama was compleet.
Zijn in het ziekenhuis geweest, maudy spuugde gal en hield ook geen water binnen.
Virale buikinfectie..............nu met ORS weer naar huis gestuurd, en contact opnemen als het niet beter gaat.
Wordt een lange nacht.

goeiemorgen meiden

rimke; jezus zeg maudy een buikinfectie dat is niet niks, hoe is het gegaan vannacht? ik hoop van iets beter, maar heb je geen antibiotica gehad? en nu net fons weg is he meid wat ontzettend klote zeg

jacqy : lekker aan het orienteren voor de bruiloft en ik hoop ook voor je dat je oma het mee gaat maken .

Bambi; hoe is het geweest gisteren? en hoe heeft lois het gedaan?

happy: heb je alweer internet? en hoe gaat ie met je?

ik heb vannacht weer klote geslapen zeg, ik heb denk ik 36 keer dezelfde droom gehad over me moeder dat ze een hele slechte dag had enzo. maar goed goed voor de verwerking,

xx xlinda

Hey meiden,

Rimke; Hoe is het nu met jullie? Heftig hoor een buikinfectie, zo zielig. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat ze in ieder geval weer vocht binnen krijgt.

Linda; Een opgeblazen gevoel, dat had ik ook hoor toen ik zwanger was. En ik had ook last van mijn baarmoeder, dacht dat ik elk moment ongesteld zou worden. Maar ik snap dat jij nu extra onzeker bent bij alles wat je voelt. Nog een paar dagen en dan heb je een echo.

Sterretje; Wat balen zeg dat je het niet meer zo naar je zin hebt op je werk? Weet je al wat voor opleiding je wilt gaan volgen?

Jacqy; Wat zielig van je oma. Ik hoop echt dat ze jullie bruiloft nog mee kan maken. Hoe oud is ze eigenlijk?

Hier verder weinig nieuws. Allemaal een fijne zondag!
April

Zo, dat was nacht 1...........
Elke 2 uur wakker geweest, gillend kind in mijn armen........honger!!
Dus ik heb nauwelijks geslapen, maar maudy lacht nog......lekker grietje.
Krijgt nu flesjes met ORS en een beetje voeding. Ga haar zo nog wat geven en dan hoop ik dat ze even in haar eigen bedje wil slapen...........kan ik even douchen en ook nog even terug naar bed.........

Linnie: ook een klote nacht voor jou.......waardeloos die dromen he? Deed ik aan het begin van de zwangerschap ook enorm, dromen.

@linda: lekker zwemmen geweest? Heerlijk hè. Had joey het naar zijn zin?
@rimke: manlief is weer weg en nu ben je alleen. En niet lekker geslapen. Balen als je maatje er dan niet is om je uit te helpen. Ik hoop dat de kleine lang slaapt zodat je kunt douchen en uitrusten.
@bambi: tjonge, jonge, wat ben jij maar druk. Doe je voorzichtig aan? Die eerste weken vond ik zelf best zwaar.

Wat de opleiding betreft was ik tot de zwangerschap al bezig met een opleiding. Ik weet zelf niet of ik daar mee door ga, het was bijna niet te plannen, dus ik kijk voor iets anders. Het werk heeft me wel doen beseffen dat het tijd wordt om weer eens verder te kijken. Maar goed, dat betekent dat ik me eerst wil orienteren, dus ik zal niet binnen nu en een paar maanden weggaan daar. Ik weet nu wat ik heb, maar niet wat ik ga krijgen.

@rimke: je bent aan het opruimen geweest zeg. Waar haal je de tijd vandaan?
En maandag de 1e prikjes. Ik hoop dat ze nergens last van heeft.
@jacqy: je oma ziet er niet goed uit? Voelt ze zich ook weer slecht of dat niet?
Hoe staat het er trouwens voor met de bruiloft? Nog 5 maanden. Wat vliegt de tijd.

@linda: nog een paar dagen en dan de echo. Mooi zeg.
En wat de broeken betreft, tja, volgens mij had ik er 's avonds ook last van, maar ik weet niet meer vanaf wanneer. Bij het 2e kind is je buik trouwens sneller groot heb ik begrepen.
@rimke: oh, ik lees nu pas dat de kleine bij de dokter is geweest. Arme jij. Maar petje af dat je dat in je eentje voor elkaar krijgt allemaal.

Terug
Bovenaan