Klusbabes 32!!!!

@jacqy: ik hoop ook dat je oma er bij kan zijn. Die eenzaamheid is echt vervelend hè? Het is idd zo zielig.
@linda: ook een onrustige nacht gehad.
@april: alles goed, gelukkig. Wat kan jouw kleine bengel ondertussen al allemaal? Slaapt hij goed op het kdv?

Nou, hier verder ook alles goed. Gisteren nieuwe kleding voor de kleine gehaald. Vooral sokken. Want of haar voeten groeien als kool of de sokken krimpen bij elke wasbeurt.
Vandaag nog op bezoek bij opa en oma.
En dan volgt een drukke week. Ik moet deze week en over 2 weken een halve dag extra werken.

Sterretje; Ja hij slaapt eigenlijk heel goed op het KDV, een beetje hetzelfde als thuis. Hij is momenteel erg onder de indruk van zijn voeten, daar kan ie zichzelf echt prima mee vermaken. Laatst lag hij gewoon in bed met zijn voeten te spelen, en wij maar denken dat hij sliep.....
Verder kletst hij op zijn manier, rolt van zijn buik naar rug en is druk aan het oefenen van zijn rug naar buik. Hij is al zo ver dat ie alleen nog maar op et eind zijn arm weg hoeft te halen, maar die moeite doet ie niet echt. Hij vindt het volgens mij wel prima.

En jullie kleine meid?

April

Heee meiden!

Sterretje: kan me voorstellen dat het lastig is wat anders te zoeken. Moet je idd niet over een nacht ijs laten gaan. Je weet gewoon niet waar je terecht komt en als je niet echt haast hebt om weg te komen kun je dat mooi op je gemak doen. Niet zomaar beslissingen nemen, je weet idd wat je hebt maar niet wat je er voor terug krijgt!
Veel plezier bij het bezoek!

April: fijn dat jullie ventje het zo goed doet zeg! Heerlijk toch, lekker van genieten hoor!

Nou, meisje heeft net nog een flesje gehad, en heb haar op bed gelegd, ik zie op onze babyfoon met camera dat ze ligt te slapen..........ik hoop dat ze dat lekker even volhoudt.
Valt jullie trouwens ook op dat de klusbabes een leuk patroon van bevallen hebben.......ben benieuwd of dat zo doorgaat.......meisje, jongen, meisje, jongen, meisje, jongen..............grappig he??
Kruimel had wat foto's op haar hyves staan en ook zij is in het ziekenhuis bevallen.........wat is dat toch met ons!??
Nou, ik ga even douchen nu het nog kan en dan nog maar weer wat was wegwerken........ben ook instaat om alvast te koken, want had gister lekker rode kool voor mezelf maar ik kon alles weg gooien. Alles was half gekookt toen ik met ons meiske naar het ziekenhuis moest.......heb het om 23.00 met 2 broodjes moeten doen...........

En nee April, het uitje is gecanceld want uiteindelijk konden er niet zoveel mee..........dus we moeten weer een nieuwe datum prikken. Zouden eigenlijk gisteren gaan! Jammer hoor!

Goedemorgen meiden!

Wat is het hier al druk op de vroege morgen!

Rimke, toch in het ziekenhuis geweest. Wat zielig voor haar zeg, en voor jou dat juist nu Fons weg is. Maar ze heeft nu dus nog even geslapen gelukkig.

Sterretje, inderdaad even rustig kijken wat je dan wil gaan doen. Ben benieuwd hoor!

April, alles gaat goed bij jullie zo te lezen, leuk hoor! En hij is lekker druk met de voeten bezig! hhaha, vind dat altijd zo leuk om te zien! Mijn oma is trouwens 72.

Linda, aan het dromen geweest, vervelend dat je die dromen hebt joh.

Zo, vandaag even lekker in huis rommelen! Heerlijk!

Fijne zondag!

Liefs Jacqy

Rommel-ze lieverd! Geniet lekker van zo'n rustig dagje!
Kus!!

Bedankt Rimke!
doe jij ook rustig aan? Sterkte he met Maudy!

Kus voor jou!

Terug
Bovenaan