Jacqy; nog lekker aan de klus?
Leuk he die voorbereidingen. Ik heb de kaarten via www.lacarte.nl besteld. Erg goede service. Kon zoveel wijzigingen doorgeven als ik wilde, alles op tijd bezorgd, geen klachten.
Ik hoop dat je oma je bruiloft nog meemaakt. Van mijn moeders kant konden mijn opa en oma niet komen, ivm te ver reizen en mijn opa kan dat echt niet meer. En van mijn vaders kant was tot op de laatste dag onduidelijk of ze kwam, ze wilde heel graag, maar uiteindelijk niet gekomen. Toch 2 uur rijden en te zwaar voor haar. Erg jammer hoor.
Sterretje; wat zou je dan voor cursus willen doen? Toen ik paar jaar geleden gedwongen weg moest, wilde ik ook wat anders, Toen heb ik een basiscursus Boekhouden gedaan, maar niet echt leuk. Wel gehaald, maar niet verder door gegaan. Groot gelijk dat je voor je zelf kiest hoor
Bambi; nog wel leuk op werk, maar erg drukjes verder.
Linda; toch nog geklust. Eigenlijk is het nu geen klussen meer maar gewoon sex haha.
Je bent een beetje bang voor de krampjes enzo, waarsch gewoon je baarmoeder die aan het groeien is??? Stom he dat je bepaalde dingen zo snel vergeet. Waarsch had je dit soort gevoelend met Joey ook
Rimke; haha leuk dat verhaaltje van Maudy, met die slaan aanval enzo hihi.
O je, lees net je verhaaltje over drinken van Maudy. Ik hoop echt dat ze meer gaat drinken, anders moet ze naar kinderarts. Arm meisje, en nu is Fons er ook nog s niet. En nu lees ik nog verder…..een virale buikinfectie. Wat zielig, en zo een honger. Gelukkig lacht ze nog….
Hoest nu?
Hehe, eindelijk weer internet. Thuiscomputer dus stuk, en vandaag mannetje geprobeerd te maken, maar dus echt hartstikke kaput.
Oplader van laptop ook kapot, verschillende winkels geweest, hadden ze niet. Uiteindelijk vanmiddag in garage 1 gevonden die het wel doet. Joehoe.
Lekker druk weekend achter de rug. Vrijdagavond wezen eten en stappen met bevriend stel. Erg gezellig, mannetjes waren erg dronken haha. Gisteren feest van collega met jaren 70 als thema. Was supergezellig, heerlijk gedanst. Collegas van mannetje zeiden al dat ik zo energiek was haha, dachten dat ik 25 was terwijl ik toch al 35 ben haha, goed he? De meesten schatten me trouwens 28, leuk complimentje dus.
Vandaag beetje gerommeld, garage opgeruimd, Krijgen binnenkort nieuwe kast, die nu in woonkamer staat, gaat naar boven naar toekomstige babykamer, die daar staat, gaat naar de andere kamer, en daat staat bureau en andere kast en die moeten naar garage. Haha zo worden wel bezig gehouden
Morgenvroeg komen 2 nichtjes even bijkletsen. Eigenlijk niet zo zin in, want wilde lekker niksen in m’n eentje, ach zal wel gezellig worden. Heb wel aangegeven dat ik zelf ook nog dingen te doen had, dus op tijd weg haha.
Ongi weer over, maar gaan niet sexen want mannetje moet zaadjes woensdag inleveren. Daarna weer flink klussen.
Korstje van wondje van navel eindelijk eraf. Wilde er niet aan pulken, maar na t douchen vanmorgen hing ie hang los, dus er maar af gehaald.