Klusbabes 32!!!!

thx, voor de lieve reacties.
@jacqy: poeh zeg, je oma is nog jong, zeg.
@april, leuk hè, dat onderzoeken van de voeten. onze meid rolt beide kanten op en is momenteel alle voorbereidingen aan het treffen om te kruipen. benen startklaar, kont omhoog en dan..... komt ze niet vooruit, omdat ze bijv. uitglijdt op de ondergrond.
Het uitstapje ging dit keer niet door.
@rimke: ik hoop dat de kleine blijft slapen.
Was het ritme: jongen, meisje nog steeds intact?
effe de lijst bekijken

sterretje m zh
april j zh
bambi m zh
essy j zh
rimke m zh
linda2
kruimels   zh

ok, ik heb even het geslacht niet erbij staan bij linda2 en kruimels. (was het nu niet 2 keer een jongen?) en was linda2 ook in het zh bevallen?

Je hebt gelijk! Linda2 heeft ook een meisje gekregen en weet niet waar ze is bevallen.......maar toch, de trend was gezet en de verdeling jongens en meisjes klopt leuk!!

Is hier rustig vandaag trouwens!
Bambi meisje! Hoe is het gegaan gisteren??

Nou, maudy blijft wat jengelig maar dat mag ook. Ze slaapt ook niet in haar puckababy dus dan slaapt ze lichter. Heb haar net lekker door het badje gehaald en is weer helemaal fris en fruitig, hoop dat dat zo blijft.
Na mijn eet fiasco van gisteren (niet gegeten) heb ik zojuist maar een pizza besteld. Heb ik wel verdiend vind ik.........
Heb net lekker op de bank gedoezeld met mijn meisje in mijn armen, heerlijk hoor, zo'n tevreden grietje. Ben wel elke keer bang na een voeding dat ze hem er weer uitgooit, dus ik pak haar helemaal in als ze drinkt en daarna............zodat in ieder geval niet alles vies wordt........hoop dat haar bedje schoon blijft vandaag.
Heb genoeg kots geruimd voor de komende weken........
Tot later!!

hey meiden

ik ben net thuis van de kraamvisite heel erg lief en knap kindje en heb het even vastgehouden ben weer helemaal in de wolken, maar ik heb nog niks bij kunnen lezen want ik heb nu weer visite dus morgenochtend lees ik het weer bij sorry,
fijne avond meiden en tot morgen

xxx linda

Veel plezier met je visite linnie! En fijn dat het kraambezoek zo leuk was, heerlijk he, zo'n kleine hummel. Nog een maandje of 7,5 en dan is het voor jou ook zover!

Meisjes, ik ga er ook in. Ben kapot na vannacht. Geef om 21.30 nog een flesje en dan zien we wel  hoe laat  het schip weer strandt, ik hoop zo rond een uurtje of 8.............maar wie ben ik..........
Tot morgen!

hoi meiden,

sterretje ben benieuwd of je een leuke studie gaat vinden...je meisje gaat al bijna kruipen joh..vliegt de tijd toch .....kan ze al zitten ?? en hoeveel tanden heeft ze al ?

april jou mannetje doet het ook al zo goed..fijn hoor dat de combie thuis en kdv zo oed werkt..

jacqy lekker in huis bezig geweest...wat rot dat je oma er niet goed uit zag..als dat maar niet betkend dat het ook niet goed gaat....zou gewoon bij je bruiloft moeten zijn natuurlijk...en zo heel oud is ze nog niet he....

rimke wat een toestanden met maudy gisteren...pfff hoop dat het wat beter gaat....word morgen geen prikjes zeker ?? doen ze toch niet als een baby ziek is....miss dat je wel moet komen, maar zou ik zoiezo wel doen om te wegen natuurlijk..Net nu fons weer werken moest..petje af dat je het allemaal maar ff alleen doe...rust maar lekker uit de komende dagen..
wat linda2 betreft...ook in het zh natuurlijk....stuitbevalling he....
alle babes in het zh dus.....lekker zootje zijn we ook..

linda hoe voel je je...woensdag echo toch ??? denk wel dat het deze keer goed zit...ook hier binnen no time die knoop los...geloof ok gelijk   met een week of 4 al...je darmen zetten zo erg op dat het niet lekker meer zit...

bieb hoest bij jou ? ehm waneer nou weer naar de gyn ?? hoe en wat deze cyclus ? sorry als je dat al verteld hebt, maar weet het echt niet..

happy hoest met jou ?? morgen weer vrij zekers..moet je weer een gesprek ?
mamoetje hoe gaat ie nu ?
klaasje en met jou ?

andere dames denk ook aan jullie hoor...

nou ben echt zo moe...en dit was me rustdag...
gisteren onwijs gezellig en mega druk gehad...1 groot feest...gelukkig kwamen me ouders smiddags ff langs met Lois..zodat ik er nog ff kon zien...heb er zo moeten missen deze week...maar gelukkig was dat eenmalig...deze week maar 3 dg...en dinsdag morgen 2 uurtjes...dan gaat ze ff wennen op het kdv...
ergens wel fijn want het is super dat ze het zo goed doet bij me ouders, maar oma word wel erg beziiterig en bemoeierig en wil helemaal niet dat lois naar het kdv gaat..

heb het idee ook veel van der te missen..komen ineens heel andere geluiden uit dat kind...en ze kan redelijk zitten in de box en pakt dan ineens de spijlen van de box vast en legt de hoofd tegen de rand...blijf er wel bij zitten...blijkt dat me ouders dat ook doen...vandaar dat mevr.zo reageerde hahaha..ze rolt van der rug op der zij, maar nog niet door...en pakt het meeste speelgoed zelf....

morgen ook weer werken...net alles glad gemaakt hier...heb een berg strijk, maar die is voor dinsdag...als Lois naar het kdv is bv....
ben zo moe...voor 10 uur lig ik...

xx bambi

hey meiden

effe snel

rimke; ik hoop dat maudy vanavond lekker slaapt en dat ze al haar eten binnenhoud, weltrusten meid en ik hoop een goede nachtrust voor jouw

sterretje: dus je weet nog niet wat voor cursus je wilt done ik ben benieuwd wat je gaat doen,

jacqy: lekker rommelen in huis vandaag

bambi : gisteren was het dus leuk gelukkig maar en leuk dat je ouders nog even met lois langskwamen zodat je haar toch nog eventjes kon zien, en vandaag lekker een rustdag gehad maar wel gestreken en geboend hahaha,

ik ga ook weer vroeg me bedje in ahah, morgenochtend om 8 uur moet ik me pa helpen met vis fileren, hij heeft veel vis en we moeten morgernochtend met joey om kwart voor 12 in het ziekenhuis in amsterdam zijn dus als me pa die vis in zijn eentje moet fileren dan red hij dat niet, Joey zet ik daar dan wel even voor de tv die vermaakt zich wel en hij heeft tonnen met speelgoed bij me pa. dus voordat ik morgen weer online ben is het denk ik voordat ik naar de yoga ga, want morgenmidda moet ik naar tom zijn neefje die is jarig, pffff ik heb het druk deze hele week,

maandag: naar het ziekenhuis, verjaardag en yoga
dinsdag:   voetreflex en logopedie
woensdag; echo, en spaarzegels en fysio
donderdag: helemaal niks
vrijdag:     fysio voor joey en in de avond een avondje

zo dat is mijn weekje, haha meiden ik ga er vandoor me
accu is leeg, morgenochtend lees ik bij

xxx linda

Jacqy; nog lekker aan de klus?
Leuk he die voorbereidingen. Ik heb de kaarten via www.lacarte.nl besteld. Erg goede service. Kon zoveel wijzigingen doorgeven als ik wilde, alles op tijd bezorgd, geen klachten.
Ik hoop dat je oma je bruiloft nog meemaakt. Van mijn moeders kant konden mijn opa en oma niet komen, ivm te ver reizen en mijn opa kan dat echt niet meer. En van mijn vaders kant was tot op de laatste dag onduidelijk of ze kwam, ze wilde heel graag, maar uiteindelijk niet gekomen. Toch 2 uur rijden en te zwaar voor haar. Erg jammer hoor.

Sterretje; wat zou je dan voor cursus willen doen? Toen ik paar jaar geleden gedwongen weg moest, wilde ik ook wat anders, Toen heb ik een basiscursus Boekhouden gedaan, maar niet echt leuk. Wel gehaald, maar niet verder door gegaan. Groot gelijk dat je voor je zelf kiest hoor

Bambi; nog wel leuk op werk, maar erg drukjes verder.

Linda; toch nog geklust. Eigenlijk is het nu geen klussen meer maar gewoon sex haha.
Je bent een beetje bang voor de krampjes enzo, waarsch gewoon je baarmoeder die aan het groeien is??? Stom he dat je bepaalde dingen zo snel vergeet. Waarsch had je dit soort gevoelend met Joey ook

Rimke; haha leuk dat verhaaltje van Maudy, met die slaan aanval enzo hihi.
O je, lees net je verhaaltje over drinken van Maudy. Ik hoop echt dat ze meer gaat drinken, anders moet ze naar kinderarts. Arm meisje, en nu is Fons er ook nog s niet. En nu lees ik nog verder…..een virale buikinfectie. Wat zielig, en zo een honger. Gelukkig lacht ze nog….
Hoest nu?

Hehe, eindelijk weer internet. Thuiscomputer dus stuk, en vandaag mannetje geprobeerd te maken, maar dus echt hartstikke kaput.
Oplader van laptop ook kapot, verschillende winkels geweest, hadden ze niet. Uiteindelijk vanmiddag in garage 1 gevonden die het wel doet. Joehoe.

Lekker druk weekend achter de rug. Vrijdagavond wezen eten en stappen met bevriend stel. Erg gezellig, mannetjes waren erg dronken haha. Gisteren feest van collega met jaren 70 als thema. Was supergezellig, heerlijk gedanst. Collegas van mannetje zeiden al dat ik zo energiek was haha, dachten dat ik 25 was terwijl ik toch al 35 ben haha, goed he? De meesten schatten me trouwens 28, leuk complimentje dus.
Vandaag beetje gerommeld, garage opgeruimd, Krijgen binnenkort nieuwe kast, die nu in woonkamer staat, gaat naar boven naar toekomstige babykamer, die daar staat, gaat naar de andere kamer, en daat staat bureau en andere kast en die moeten naar garage. Haha zo worden wel bezig gehouden

Morgenvroeg komen 2 nichtjes even bijkletsen. Eigenlijk niet zo zin in, want wilde lekker niksen in m’n eentje, ach zal wel gezellig worden. Heb wel aangegeven dat ik zelf ook nog dingen te doen had, dus op tijd weg haha.

Ongi weer over, maar gaan niet sexen want mannetje moet zaadjes woensdag inleveren. Daarna weer flink klussen.
Korstje van wondje van navel eindelijk eraf. Wilde er niet aan pulken, maar na t douchen vanmorgen hing ie hang los, dus er maar af gehaald.

Terug
Bovenaan