***Klusbabes 33***

goeiemorgen meiden

happy: lekker vroeg je bedje ingegaan, en hoe voel jeje vandaag?

rimke; hebben jullie een fijne avond gehad?

jacqy: ik hoop ook echt voor je meid dat het raak is je weet maar nooit, en je gaat 2 dagen zwarte piet spelen wat ontzettend leuk is dat, heb je ook zo'n pietenpak of huur je die dan? en tom is wat ziekjes arme jongen hahaha ze zijn altijd zo zielig inderdaad als ze ziek zijn

bieb; weer aan de lijn geslagen, en aan de lange vingers, je mag er een hoop hebben voordat je die punt krijgt haha dus dat scheelt wel weer, en je belastinggeld stond er vanmiddag wel op, die banken zijn af en toe zo traag. en bieb, ik kan erin komen dat je verdrietig wordt dat het nog niet raak is, ik ga het zo verschrikkelijk hopen meid voor jullie allemaal want ik gun het jullie allemaal zo verschrikkelijk graag

ik heb wel geslapen maar om 4 uur weer wakker steeds zo raar aan het dromen, en nu heb ik wel gegeten maar ben misselijk, maar goed .
yoga was weer lekker en daarna zijn tom en ik gaan douchen en nog even geklust hahaha.
zometeen de boodschappen doen en even naar me pa en dan vanmiddag hoop ik dat joey even wil slapen want dan ga ik ook nog eventjes in de bank, en voor de rest ga ik wederom weer niks doen, morgen weer.
meiden fijne dag en tot later

xxx linda

Ff snel want ik wil met maudy even naar het inloopspreekuur van het CB.
We hebben ons met zijn allen verslapen hier, heb altijd de wekker op 7 uur staan, maar die heb ik niet gehoord of is niet af gegaan............werd om 8 uur wakker en maudy sliep gewoon nog............whahaha!!

Tot later!

Goeiemorgen meiden, hier iets beter maar, houdt nog niet over ! Vandaag dus nog maar ff rustig aan want wil morgen wel gewoon gaan werken ...........

Bieb, netjes gesport en aan het lijnen, moeilijk he, zeker in het begin ! Het gaat hier nu ook ff wat minder hoor deze week.......je voelt je eitje, doe je best he meis en snap heeeeel goed dat je er wel eens verdrietig van wordt hoor !!!!!!

Bambi, lekker vrij vandaag maar wel mega veel strijken....bleh ! Ik haat het........je klinkt wel enthousiast over je werk, das wel fijn he !

Linnie, weer lekker niks doen, je hebt gelijk ook hoor meis. Ook wel eens lekker he ! Yoga was fijn en daarna vieze spelletje sonder de douche gedaan whahahahaha geintje hoor !

Rimke, moooie boel bij jullie, allemaal verslapen. HEb je na zo n drukke avond he hihi ! Die kleine drol sliep ook gewoon nog, heerlijk ! Waarom ga je naar he cb ?

Meiden, ga nog ff plat, ben zoooooo moe ! Straks ff lekker naar buiten met de hond lopen....knap buiten meer op als binnen, mn verkoudheid is buoten veel minder erg hahaha ga maar op balkon zittten vandaag.......tot laters, kussss happy

rimke; wat heerlijk dat jullie je hebben verslapen dat is een goed teken en die ukkepuk sliep ook gewoon nog heerlijk, en hoe was het op het consultatieburo?

happy: haahha trek je wel je winterjas aan op het balkon haha, ik ben blij dat het weer iets beter gaat, maar als je je morgen nog niet top voelt zou ik gewoon nog een dagje thuis blijven want anders dan blijf je rond sukkelen met je verkoudheid.

zo de boodschappen zijn binnen, en me pa komt hierheen straks, en jeetje zeg ik heb helemaal nergens geen puf voor , ik heb wel besloten om deze week extra te werken donderdagochtend ga ik extra werken en een zaterdag van 7 tot 12 heb ik toch wat extra's,

xxx linda

Hey linnie, doe ik ook hoor morgen als het niet gaat ! Hopen dus maar dat het wat beter gaat.....wil gewoon werken haha. Jij gaat dus wat extra s werken, groot gelijk met die dure maand in het vooruitzicht. Doe dan wel thuis ff wat rsutiger aan he......... !

Knuf happy

Zo, ook weer gehad!
Ik wilde maudy even laten wegen en even vragen hoeveel eten ze mag hebben want ze vreet de oren van mijn kop...........en naar haar fles gaat ze nog op haar handjes liggen sabbelen..........volgens mij heeft ze dan gewoon nog honger. Ze krijgt 5 keer 170 cc eten, maar ik mag dus opbouwen naar 5 keer 200. Meer dan een liter mag niet vanwege de niertjes.............mocht dat dan nog niet genoeg zijn mag ze over op voeding voor hongerige baby's maar het eten is bijna op hier, dus ik zal eens kijken naar zulke voeding. Hebben ze ook van Etos eigenmerk.........dat scheelt!
Heb haar meteen laten wegen..........................schrik!!! Vorige week woog ze 5575 gram.................nu 5850.................is dus 275 gram aangekomen in een week tijd........jemig!!! Volgende week weegt ze dus 6 kilo............nou ja, ze volgt nog keurig de lijn en het kon allemaal helemaal geen kwaad zeiden ze op het CB. Mooi zo.

Happy: lekker uitzieken hoor, van kwakkelen word je ook niet beter! Frisse lucht is inderdaad wel erg goed voor je! Grappig dat je je buiten beter voelt dan binnen..........ga inderdaad maar lekker op het balkon zitten, is het heeeeeeel mooi weer voor..................zucht!

Linnie: niet zo goed geslapen dus? Hoop echt niet dat je hetzelfde krijgt als ik............maar goed, als ik toen tot 4 uur sliep was ik echt al heeeel blij..........lekker vanmiddag nog even in de bank liggen dan!

Bieb: je eitje komt weer................lekker klussen dus, duim mijn duimen eraf!!

Bambi: fijn hoor, dat je werk je zo goed bevalt! Super!! Is denk ik ook wel goed naast het moederen, even iets voor jezelf. Hoop dat ik het zometeen voor mezelf ook zo kan bedenken want vooralsnog blijf ik ook het liefste thuis bij mijn meisje..........

Jacq: ook nog zwarte pieten.................jemig wat doe jij toch veel!! Hou je eens een beetje kalm joh...........whahaha!! Ik heb trouwens de handtekeningen via Hyves gezet hoor! Hoop dat het verandering brengt!

Nou, ik moet zometeen echt even het huis doen.........
Wat was wegwerken, stofzuigen.........
Maudy is gisteren lekker met fons onder de douche geweest........wil ik een foto maken laat ik dan ding uit mijn handen kletteren.............kapot. Gelukkig liet ik maudy niet vallen..............moet je toch niet aan denken?? Maar goed, we kunnen dus effe geen foto's maken............bummer! Hoop dat fons hem vandaag wegbrengt, en dat hij snel weer gemaakt is anders koop ik snel een ander, want die ontwikkeling gaat nu zo snel en ik maak elke dag wel foto's van haar..................wat moet ik zonder die camera??!!!
Tot later!!

rimke; jeetje zeg die uk van jullie is me toch een potje gegroeid heel goed haha, en je hebt je fototoestel laten vallen dat is zwaar klote zeg, hopelijk kan ie snel gemaakt worden, je grijpt steedds mis als je hem niet hebt

bambi: heeft lois nog gedraaid op haar buik?

wij wilde onze ouders via een gedichtje laten weten dat we zwanger zijn met sinterklaas, nu heb ik op babybrabbel dit gedichtje gevonden ik heb het een klein beetje aangepast, maar ik wil even weten wat jullie ervan vinden.

Wij willen jullie iets heel liefs en kleins schenken,
Wat zal dat zijn, zie ik jullie al denken,
Het is met heel veel liefde gemaakt , we denken niet dat er iets mooiers bestaat,
Worden jullie al een beetje nieuwsgierig?
Jullie zullen nog even moeten wachten, want over ongeveer 7 maanden zullen wij ons 2de kindje verwachten,

Ik krijg weer tranen in me ogen hahaha

xxx linda

Mooi!!!!
ik zit ook gelijk te huilen.................
Heel mooi linnie!

Terug
Bovenaan