***Klusbabes 33***

Ola ff vlug...zat net ff te lezen dus dan ook maar ff melden dat ik er ben he hihi ! Boodschappen gedaan, kapster geweest en nu zit ik lekker ff een uurtje te niksen op de bank, ga zo zonnebanken, eten maken en dan weer plat..........rimke en biebje, ik luister hoor, als al deze vitamientjes hun werk doen, spring ik zo weer over de tafel heen !!! haha......ach die kleine maudy met dr poepbroek....fons weer thuis, kan maar 1 ding zeggen, fijne avond lieverd !!!!!  Biebje, hier was het belasting geld ook later...staat er nu net op ! Gelijk heb je, als je vrij bent hoef je niet de hele dag bezig te zijn....komt ook wel weer een ander moment voor ! Linnie, ben het helemaal met biebje eens, geloof er geen snars van dat jij helemaal niks meer doet hihi...bezig bijtje ! Hoe voel je je verder?

Tot laters dames, knuf happy

happy: zo te lezen ben iets opgeknapt en de kapster toch geweest, heel goed na het eten gelijk je bedje weer in, en ik heb vanmiddag voor de rest echt helemaal niks gedaan hahahah
Ik voel me voor de rest goed, alleen vandaag heel erg moe ben zelfs net om kwart voor 4 even in slaap gevallen, joey was tv aan het kijken, en voor de rest gaat het eigenlijk wel, en ik heb het heel heel erg koud steeds.

meiden hadden jullie dat ook toen jullie zwanger waren dat jullie het zo verschrikkelijk koud hadden? ik kom gewoon af en toe niet meer in de warmte.

me schoonmoeder belde net dat er zakje schuimpjes voor joey nog ligt pfff heb ik echt geen zin in om heen te fietsen dus ik wacht even tot tom thuis is die is als het goed vandaag voor het laatst vroeg thuis endan gaan we even snel met de auto. en vanavond yoga.

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik lees morgenochtend alles weer bij
allemaal een fijne avond

xx linda

He meiden!

Bambi en rimke, wat een prachtige foto's! heerlijk om te zien, en maudy had een poepbroek! lekker! hhahaah

Klaasje wat goed te horen dat het weer iets beter met je gaat! ga lekker genieten!

happy, voel je je zo beroerd meis! doe rustig aan he!

Bieb, lekker gesport! goed hoor!

Linnie, intocht was dus leuk! vind t ook altijd heerlijk! ben dit jaar 2 dagen zwarte piet, onwijs leuk!

eh.... weet t verder niet meer.. sorry!

Hier alles goed. Nog een klein weekje en dan weer nod.. spannend toch weer, want heb maar 1 zaadje nodig! haha

Druk op werk weer gehad.
tom is een beetje ziekjes, ligt op zn bed. ach... mannen zijn altijd heeeel zielig als ze ziek zijn! haha

Liefs JAcqy

Linnie, veel plezier bij de yoga ! Knap hoor, niks gedaan...ben trots op je hihi

Jacq, spannend idd weer, vlak bij je nod !Laten we het hopen he lieverd......wat leuk 2 dagen zwarte piet zijn, nog nooit gedaan maar zou het ook wel eens willen ! Tom niet helemaal jofel dus, je hoort niet anders he. En gelijk heb je mannen zijn als ze ziek zijn zooooooo zielig en gaan ook gewoon plat. Mij lukt dat niet, vandaag moesten ook de boodschappen gedaan worden, de hond eruit, eten maken pfffffff. Ach wees maar heeeeeel lief voor hem he hahaha

Meiden, ga mn mandje in, fijne avond en tot morgen, liefs happy

Happy; trusten alvast!!

Jacqy; spannend weekje dus weer  voor je. En dat t vele klussen heeft gewerkt!!!

jacqy; na 12 uur stond t geld van de belastingdienst er wel op. Langzame slakken bij de bank, en maar rente trekken...

Linda; volgens mij heb je echt niks meer aan t huishouden gedaan. goed hoor!

Vandaag eerste lijn dag. heb alweer honger haha. Heb de lange vingers tevoorschijn gehaald, want die zijn niet zo slecht. Ik mocht bijv 19 punten per dag( 1 boterham is 1 punt, portie aard. 2punten)en 4 lange vingers 1 punt, dus dan kan je toch veel snakken voor 1 punt haha

ik voel mn eitje al opkomen....dat t deze maand maar s raak is, bah. Heb de laatste tijd wel vaker dat ik opeens in gedachten ben, dan wordt ik even verdrietig dat ik nog niet zwanger ben.....zal wel aan de tijd van het jaar liggen

verder geen nieuws hier op t front.....

hoi meiden.,

ben bijgelezen, maar ff geen zin om uitgebreid  te reageren..
zag een zieke happy, een poepende maudy en een blije rimke, klusavond hahah
bieb die ook blij is met der nieuwe laptop..en linda die heef genoten van chinees..
jacqy kwam voorbij met een zieke vent...en klaasje der misselijkheid is gelukkig met medicatie wat minder...

vandaag weer heel leuk op werk...nu lekker bank hangen...ben verot...dus bijtijds naar bed..morgen lekker terug naar bed...en een streik wegwerken waar je u tegen zegt...verder pogen me huis glad te maken...maar niet teveel hoor hahaha

tot snel...

xx bambi

Terug
Bovenaan