***Klusbabes 33***

rimke; haha ik vond hem ook heel erg mooi, maar tom wil het toch anders, dus ik ga dit gedicht aan me pa geven en aan me broer en schoonzus, en voor zijn familie verzint ie maar wat anders.
tom vind dat je bij het eerste regeltje al gelijk door hebt dat we een kindje krijgen, maar ik zei al dat het om het idee ging en daarbij dat als wij met een gedicht aan komen ze al gelijk weten wat er aan de hand is want wij zijn zo helemaal niet hahahhahaha

joey ligt lekker op bed en ik heb lekker gtst en onm en greys anatomy gekeken van gisteren, pff heb een potje zitten janken bij greys anatomy komt door de hormonen hahaha

xx linda

wat een rust hier vandaag,

ik ben effe bij me schoonouders geweest nadat joey wakker is geworden, en we hebben net rijst met kip en sate saus gegeten, vind ik heerlijk hahaah, voor de rest geen nieuws hier, vanavond weer kaarten dus dan ben ik er niet, en morgenochtend voordat ik ga werken lees ik alles weer bij

xxx linda

Linda; hartstikke mooi gedichtje hoor, maar Tom wil dat dus niet. Wat ga je dan wel doen? He, ik heb Volendam net nog gezien op SBS6, heb je nog gezocht, maar zag je niet haha
Veel plezier met kaarten

Rimke;die kleine van jou groeit goed zeg, ken je nagaan, bijna 6 pakken suiker. Klote van het fototoestel, maar gelukkig Maudy niet laten vallen, En nu maar snel laten maken

Bambi; je hebt het nog steeds naar je zin. En npg problemen met de kleertjes?

Happy; buiten voel je je beter, nou dat wordt dan een paar daagjes buiten zitten haha

Straks op net 5 gezellig tv kijken. Op tijd naar bedje, want klusjestijd! Gister tijdens t klussen best gevoelig bij rechterkant. Maar doorzetten haha

Op het werk hebben ze weer sinterklaarsnoepgoed gehaald, maarrrr heb er niet van gesnoept, goed he? Heb nog paar punten voor vanavond over, dus pak zakje chips of zo een lekker yoghurtijsje hmmm

hoest eigenlijk met de roze wolk?

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5) Bieb, 14e ronde, 1e kindje
6)
7)    anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Phoebe bijna weer naar de gyn en Jacqy haar NOD.

Nog maar 5 dames die nog zwanger willen worden....Komop dames, we kunnen t!!!!!!!
Stel dat ik deze maand nog zwanger raak, dan ben ik met kerst 7 weken ofzo, nee beetje vroeg om nog te vertellen misschien. Maar wie weet.......

ga mijn lensjes uit doen en lekker op bedje tv kijken

dames, tot morgen!

He meiden!

Hoe is het er mee?

Heb alleen vluchtig doorgelezen, dus niet echt.. ff geen tijd voor gehad..

Linnie, zag je gedichtje voorbij komen. Prachtig, kreeg tranen in mijn ogen!
Waarom ziet tom dat niet zitten?

Iemand vroeg iets over zwarte piet. Nou dat is een "familie bedrijf" haha! Mijn vader en ik zijn al 11 jaar sint en piet. En soms met mijn zusje als extra piet, en sinds vorig jaar mijn broertje en een vriendin van mij. Erg gezellig. We hebben zelf onze pakken, echt super leuk om te doen, maar erg vermoeiend! haha
Dit jaar zijn we vrijdag 5 dec. rond half elf klaar, daarna nog afschminken enzo.. en de volgende morgen kerstshoppen! Ben benieuwd of ik binnen 12 uur in de kerststemming kan komen! hahah
Was cadeautje voor mijn moeder haar verjaardag, wel super gezellig!

Vandaag weer naar school geweest, was een beetje melig. Wel gezellig was het.. maar heb ik wat geleerd?? NEE!!! haha

Morgen weer werken, en dan donderdag en vrijdag een andere opleiding. Ach... houd me bij de les! haha

Fijne avond lieve meiden!

x Jacqy

ps: zag bij kruimels op haar hyves super mooie foto's van de kleine staan. heb haar een krabbel gestuurd en gevraagd of ze weer eens komt buurten!

ga nu tukkie doen!

kus!

goeiemorgen meiden

jacqy: zo he dat zwarte pieten doen jullie al een aantal jaren wel heel erg leuk zeg, en 5 dec. nog zwarte piet spelen en 6 dec, in dekerststemming komen , nou dat moet lukken denk ik ,
en je hebt het druk zeg met opleidingen volgen. maar houd je inderdaad bij de les haha

bieb; goed zo meid dat je op je werk geen sinterklaassnoepgoed pakt. maar ik had toch in januari gaan beginnen met lijnen, deze maand heb je veel en veel teveel lekkers , en gisteravond weer aan de klus geweest,
Ik hoop zo verschrikkelijk erg dat de anderre meiden allemaal heel snel zwanger zullen raken, het is jullie zo gegund.

happy: hoe gaat het vandaag met jouw? heb je nog wat geslapen?

vanmiddag weer de spaarzegeltjes doen, en daarna lekker helemaal niks, ja naar de fysio en daarna even schoonmaken bij me pa maar daarna echt helemaal niks hahahah
meiden fijne dag en ik ben er later vandaag weer

xx linda

Terug
Bovenaan