Linda;je doet niks meer vandaag, maarja ik geloof het niet en jij zelf ook niet haha
\je mannetje had zeker een kater t weekend?
Klaasje; gelukkig gaat het weer een stuk beter met je. 10 kilo lichter is niet niks met een zw.schap. Geniet er nu maar goed van!
Happy; nog steeds ziek. Lekker onder de wol kruipen, en veeeel vitamientjes. Luisteren naar de babes hoor haha. En komt dus wel goed uit dat het gesprek verzet is. Zou er ook geen puf voor hebben
Bambi; vandaag weer aan t werk?
Rimke; heerlijk de bedjes verschoont. Enne t was dus gezellig, ach je hebt zoveel handen extra die graag willen helpen als er een kindje in de buurt is
Vanmorgen gesport. Toch wel goed dat ik ben gegaan haha. Heb aard en boontjes al gekookt, nog ef kipflet halen.Beetje huishouden gedaan.Moet nog steeds achtertuin winterklaar maken, maar komt er maar niet van. Vandaag niet zoveel zin. Hoef toch niet altijd de hele dag thuis te klussen als ik vrij ben??Nee, dan maar t weekend.
Ga straks nl ook even naar vriendin. Heeft haar hondje zaterdag in moeten laten slapen, en ik heb nog geen tijd gehad om langs te gaan. Van verdriet is ze naar huis gegaan vandaag. Ja, ik weet heel goed hoe het voelt als je een diertje verliest....Pff wat een verdriet moet je dan hebben als je een dierbare verliest....nee, daar denken we maar niet aan
Raar hoor, normaal krijgen we rond de 15 of 16e gedeelte van de belastingteruggaaf, maar nu nog niks ontvangen....
ga afsluiten, ef naar de winkel en dan naar vriendin
luitjes, tot later
Oja, wat wordt nu de def. datum van onze klusbabesbijeenkomst????