***Klusbabes 33***

hier een vroeg berichtje van Bieb. Heerlijk dat ik op elk moment kan internetten haha, en binnen no time opgestart. Ga zo om 9 uur sporten, heb er nu al spijt van haha

heb nog ef niks gelezen, wel de fotos van Lois en Maudy gezien. Erg leuke fotos, schatjes hoor

tot later!

Lieve schatten sorry dat ik er zo weinig ben maar voel me zooooo beroerd pffff. Werd net gebeld dat mn gesprek niet doorging, ze is ook ziek, hoera....wou niet afbellen maar had er eigenlijk geen puf voor ! Vanmiddag zou de kapster komen die heb ik nu gebeld en die komy vanmorgen , das mooi kan ik vanmiddag weer plat.........Ik lees alles wel hoor, iedere dag..maar de fut om te reageren is er ff niet ! Wrrd wel weer helemaal vrolijk van twee mooie meisjes zeg....rimke en bambi...wat een schatjes he...heeeerlijk om te zien meiden, geniet er maar lekker van ! Klaasje gelukkig ook weer wat beter, ook voor jou nu genieten he ! Linnie, lekker naar de sint geweest en ben het met bambi eens...op zondag ???? haha......je kan we zien dat bambi en ik uit dezelfe omstreken komen haha....meiden, ik ben foetsie........denk aan jullie !

Kusss happy

Goedemorgen.......

Na een drakerige avond, is maudy om 21 uur in bed gegaan en had haar laatste fles al gehad en ze sliep gewoon weer tot 7 uur...............ze had gisteravond inenen weer veel krampen, ging toch al een hele tijd goed, maar gister niet, et voila, een enorme poepbroek........vandaar..........droop langs haar beentjes naar beneden........whahaha!!!
Zielig........maar goed, ze is vandaag wel weer goed te pas geloof ik.

Klaasje: fijn dat het weer wat   beter gaat qua misselijkheid! Goed dat de pillen werkten!
Zou wel fijn zijn als je schoonvader de feestdagen gaat meemaken..........het is voor jullie al een treurige periode.........nee, laat hem er maar lekker bij zijn.........
Sterkte meid!

Linnie: lekker gechineest gister en joey vond er de ballen niet aan..........was ook koud......

Happy lieverd.......nog steeds ziek.........goed vitamientjes enzo he! Ja, ik ben heeel streng...........

Bieb: fijn hoor, een goed werkende computer! Sportze meid!!

Ik ga even douchen en stofzuigen, is er gister niet van gekomen...........en ik moet ook effe een broodje hebben..........anders van ik flauw van de honger en dat moet je niet hebben!
Ongi is weer over en ben nu officieel weer beschermd tegen zwangerschap! Sex zonder condoom dus, hoera!!! En fons komt vanmiddag weer thuis...............ik ben er vanavond dus niet, whahahaha!!!!

happy: jeetje meid nog steeds ziek en de therapeute ook, kan erin komen datje niet af wilde bellen maar geen puf had, komt zo mooi uit om het maar even zo te zeggen, ga lekker je bedje weer in meid en ik hoop dat je heel snel weer opknapt.

rimke; maudy weer last van krampen en een enorme poepbroek je arme schat, maar ze is er nu wel vanaf van de poep dan he ahahah, en eet smakelijk meid en haha vanavond komt fons weer thuis en dan weer even tijd maken voor z'n tweetjes hahaha

bieb; heerlijk he weer eindelijk elke moment van de dag op internet kunnen , en veel plezier met sporten meid

anoeska; hoe gaat het met jouw?

ik heb evengoed de bedden verschoond en boven nog even alles gelapt en nu doe ik echt niks meer vandaag haha behalve vanmiddag als joey op de chreche zit nog even boodschappen dan kan ik dat op de scooter doen kan ik meer meenemen

xx xlinda

Linda;je doet niks meer vandaag, maarja ik geloof het niet en jij zelf ook niet haha
\je mannetje had zeker een kater t weekend?

Klaasje; gelukkig gaat het weer een stuk beter met je. 10 kilo lichter is niet niks met een zw.schap. Geniet er nu maar goed van!

Happy; nog steeds ziek. Lekker onder de wol kruipen, en veeeel vitamientjes. Luisteren naar de babes hoor haha. En komt dus wel goed uit dat het gesprek verzet is. Zou er ook geen puf voor hebben

Bambi; vandaag weer aan t werk?

Rimke; heerlijk de bedjes verschoont. Enne t was dus gezellig, ach je hebt zoveel handen extra die graag willen helpen als er een kindje in de buurt is

Vanmorgen gesport. Toch wel goed dat ik ben gegaan haha. Heb aard en boontjes al gekookt, nog ef kipflet halen.Beetje huishouden gedaan.Moet nog steeds achtertuin winterklaar maken, maar komt er maar niet van. Vandaag niet zoveel zin. Hoef toch niet altijd de hele dag thuis te klussen als ik vrij ben??Nee, dan maar t weekend.
Ga straks nl ook even naar vriendin. Heeft haar hondje zaterdag in moeten laten slapen, en ik heb nog geen tijd gehad om langs te gaan. Van verdriet is ze naar huis gegaan vandaag. Ja, ik weet heel goed hoe het voelt als je een diertje verliest....Pff wat een verdriet moet je dan hebben als je een dierbare verliest....nee, daar denken we maar niet aan

Raar hoor, normaal krijgen we rond de 15 of 16e gedeelte van de belastingteruggaaf, maar nu nog niks ontvangen....

ga afsluiten, ef naar de winkel en dan naar vriendin

luitjes, tot later

Oja, wat wordt nu de def. datum van onze klusbabesbijeenkomst????

Rimke; zo een 'smeer' cursus zou ik denk ook doen als we eindelijk een kleine hebben. Lijkt me hartstikke fijn voor de kleine.

bieb; toch blij dat je hebt gesport vanmorgen, meestal is het wel fijn als je er eenmaal bent maar je moet eerst effe beginnnehaha, en ach je vriendin haar hond in moeten laten slapen   dat is niet leuk, evengoed veel plezier bij haar ik hoop dat het een beetje gaat met haar,
en tom had dit weekend geen kater, daar heeft hij helaas heel weinig last van en ik wel en daarom drink ook zelden meer hahaha

ik ben bij de fysio geweest, en de boodschappen zijn gedaan, en zometeen joey van de chreche halen en ik heb me pa gebeld of die anders hier even een koppie koffie komt halen want ik heb helemaal geen zin meer om iets te gaan doen haha ik ben heel erg moe.

xxx linda

Terug
Bovenaan