***Klusbabes 33***

he meiden!

linnie, je had het druk zo te horen. en ik begrijp dat je niet kan wachten om het te vertellen!

Rimke, lekker op pad geweest. en groot gelijk hoor dat je niet meteen overstapt naar een ander merk! anders heb je misschien weer krampjes!

bambi, ging dus goed op het kdv. fijn hoor

'happy, ging gelukkig goed op werk dus. hoe is t met je bloeddruk?

hier alles goed. alleen een beetje grieperig... maarja, gaat wel weer over!

kus jacqy

Zo, eten was heerlijk en gezellig, kaarsjes aan op tafel ! Ga nu ff een gezellig rustig avondje saampjes ervan maken...........

Bambi, fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk he.....en wat knap van lois op het kdv, kleine schat ! Balen van je koppijn....lekker rustig aan he lieverd !

Jacq, mn bloeddruk gaat wel, is nog wel iets te hoog maar vergeleken bij wat ie geweest is is ie super........jij een beetje grieperig....verdorie he, tja je hoort ook niet anders, goed aan de vitamientjes...moest ik ook van rimke haha

Meiden, fijne avond en tot morgen, kussss happy

Jacqy; happy weer beter en jij wordt juist ziekjes.\doe je rustig aan? en foei, niks geleerd op school haha

Happy; gelukkig ben jij wel al zover dat je weer bent gaan werken,maar wel verslapen. Ook foei haha

Bambi; wat fijn dat het goed ging de 1e dag met Lois op kdv, kan ook niet anders met zo een schatje haha. Toppie dat je je werk leuk vindt, heb je toch de goede keuze gemaakt

Rimke; wat een vreetzak die kleine van jou haha. Jeetje, andere voeding 2x zo duur, nou dan zou ik het ook proberen aan te lengen. En heerlijk met papa onder de douche

Linda; nog even volhouden dan kan je het aan iedereen vertellen dat je zwanger bent! En een vetbultje op je rug, halen ze dat weg of blijft het gewoon zitten? Als het toch geen kwaad kan...

Kruimels; heb nog helemaal niet op haar hyves gekeken. Moet zeggen dat ik ook niet meer bij de babes kijk, en ik kijk op mijn eigen site 1x per dag ofzo

iemand vergeten? sterretje, hoest met je?

Ik was bijna vergeten dat ik vandaag kon bellen voor de zaadjes uitslag,maar toen ik belde zei assistente dat ik eigenlijk belafspraak met gyn had moeten maken. Ja, hallo fijn als iemand dat tegen me had gezegd....ze kon ook niets vinden of er al wat bekend was, dus nu belt de gyn me vrijdag. Nouja, maakt niet uit, voor deze maand is het toch al te laat, stel dat het niet goed was. Pff ben blij als de klusjesdagen weer over zijn haha, wordt er moe van. Vandaag denk laatste dag, temp was vanmorgen al 0,10 hoger, maarja, is natuurlijk niet veel

Ben trouwens zoooo sloom vanavond, gesport daarna gegeten, maar heb me nog door het huishouden gesleept, keuken gedaan, wc's, wasje, oud papier opgeruimd en nu ben ik zo lui, lig lekker op bedje.
Moest de laptop bijna uit mijn vent zijn handen slaan, al de hele avond aan t computeren, maar nu ben ik hoor!!!!!

zaterdag heb ik verjaardag, zal ik drinken of niet? De evt innesteling is dan nog niet eens geweest, maar wil gewoon geen risico lopen. Maar kan toch niet echt kwaad als ik paar biertjes neem??? valt anders weer zo op.....

hoi meiden,

ben ik nog even.

bieb wat stom zeg dat ze niet ff gemeld hebben dat je een bel afspr. moet hebben..dus nu vrijdag de uitslag pas...word je moe van het klussen haahha...je kan het ook rustig doen hoor whihihi

rimke aan de jbpm...mond vol als je het voluit meld hihih..gelijk heb je hoor..als forte dubbel zo duur is en jij gaat ook met 4 maanden bij voeden ?

linda droog gebleven met de zegels..doe je wel rustig aan meid, vanaf nu mag het...volgende week toch weer echo ? welke dag ook alweer ?

jacqy ook al grieperig...en niks geleerd op school whahaha..ach een gein dag mag ook wel...en als je grieperig bent dan zit je hoofd vol watten, dus past er geen info meer bij whahah

nou kan wel merken dat ik moe ben, word ik altijd wat melig van hihih..me koppijn is minder maar nog niet weg...leg lekker op bed en duik er vroeg in..morgen vrij en smiddags dus cb..ben erg benieuwd wat ze van het bijvoeden vinden ...nee mevr.dat zijn niet de normen die wij volgen hihihi..acg ze kunnen me wat...stom cb...tis dat het moet...lekker me kont in de krib...

ben weer foetsie...

xx bambi

Happy, was dus gezellig! mooi zo, en wat goed dat je bloeddruk stabiel is. houden zo!

Bieb, lekker dan, vrijdag de uitslag pas.. hadden ze wel mogen vertellen! en zaterdag tja.. een paar biertjes kan geen kwaad toch??
Je bent weer lekker bezig geweest in huis zo te lezen!

bambi, haha ja mijn hoofd zit al vol watten! kan echt niets meer bij!
En je bent moe, snap ik best. Je moet toch weer in het ritme komen!
lekker vroeg naar bed!
Succes morgen op het cb!

Ik duik zo lekker mijn bedje in! Morgen weer een drukke dag, weer naar school! al die opleidingen! kan ze dalijk niet meer uit elkaar halen haha!

Truste allemaal!

x Jacqy

Hey meiden,

ff een kort berichtje van mij, ga zo lekker me bedje in.
Ik heb zulke rare soort krampen onder in me buik.... een soort spierpijn kramp.... heel vreemd.... moet nog ff ruim een week geduld hebben...
k begrijp echt niet hoe ik mezelf iedere keer weer door die wachtweken heen sleep, echt een raadsel.... het lijkt ook wel iedere ronde langer te duren... hahaha

Nou meiden, ik ga er lekker in.

Slaap lekker allemaal (of goedemorgen...)

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

jacqy: o jee je wordt ook ziek, doe voorzichtig en neem je vitamines, goed luisteren naar happy en rimke aha, en succes vandaag op school en wel wat onthouden he als er wat wordt verteld hahahaha

bambi: lois heeft het goed gedaan op het kdv, heel goed, en je werk bevalt je goed gelukkig maar en hoe is het met je hoofdpijn? succes op het consultatieburo vanmiddag.

phoebe: rare krampen in je buik, ik zou het niet weten en over een week je nod, het duurt ook zo lang voordat die wachtdagen om zijn , maar helaas kan je er niks aan doen om ze te versnellen, kon het maar dan zou ik het zo doen voor je

happy: lekker aan de chinees geweest gisteren heerlijk en je hebt het volgehouden met werken, hoe voel jeje vandaag?

bieb; dat is lekker slim van de gyn om niet even te zeggen dat je een belafspraak moet maken, soms zou je ze de nek omdraaien. en wat zaterdag de verjaardag betreft ik zou gewoon een paar biertjes nemen want dat kan echt geen kwaad, er zijn mensen die na 2 maanden erachter komen dat ze zwanger zijn en die ook gewoon hebben zitten feesten, en daarbij lieten ze vroeger de drank ook niet staan, om het maar even zo te zeggen, maar ik neem ook niks als ik zwanger ben hoor.

rimke; hoe gaat ie

sterretje; waar ben je? hoe gaat het??

ik ga me aardappelen schillen en joey naar de chreche brengen en dan even 2 uurtjes werken. ik ben er vanmiddag nog eventjes

xx linda

Terug
Bovenaan