Jacqy; happy weer beter en jij wordt juist ziekjes.\doe je rustig aan? en foei, niks geleerd op school haha
Happy; gelukkig ben jij wel al zover dat je weer bent gaan werken,maar wel verslapen. Ook foei haha
Bambi; wat fijn dat het goed ging de 1e dag met Lois op kdv, kan ook niet anders met zo een schatje haha. Toppie dat je je werk leuk vindt, heb je toch de goede keuze gemaakt
Rimke; wat een vreetzak die kleine van jou haha. Jeetje, andere voeding 2x zo duur, nou dan zou ik het ook proberen aan te lengen. En heerlijk met papa onder de douche
Linda; nog even volhouden dan kan je het aan iedereen vertellen dat je zwanger bent! En een vetbultje op je rug, halen ze dat weg of blijft het gewoon zitten? Als het toch geen kwaad kan...
Kruimels; heb nog helemaal niet op haar hyves gekeken. Moet zeggen dat ik ook niet meer bij de babes kijk, en ik kijk op mijn eigen site 1x per dag ofzo
iemand vergeten? sterretje, hoest met je?
Ik was bijna vergeten dat ik vandaag kon bellen voor de zaadjes uitslag,maar toen ik belde zei assistente dat ik eigenlijk belafspraak met gyn had moeten maken. Ja, hallo fijn als iemand dat tegen me had gezegd....ze kon ook niets vinden of er al wat bekend was, dus nu belt de gyn me vrijdag. Nouja, maakt niet uit, voor deze maand is het toch al te laat, stel dat het niet goed was. Pff ben blij als de klusjesdagen weer over zijn haha, wordt er moe van. Vandaag denk laatste dag, temp was vanmorgen al 0,10 hoger, maarja, is natuurlijk niet veel
Ben trouwens zoooo sloom vanavond, gesport daarna gegeten, maar heb me nog door het huishouden gesleept, keuken gedaan, wc's, wasje, oud papier opgeruimd en nu ben ik zo lui, lig lekker op bedje.
Moest de laptop bijna uit mijn vent zijn handen slaan, al de hele avond aan t computeren, maar nu ben ik hoor!!!!!
zaterdag heb ik verjaardag, zal ik drinken of niet? De evt innesteling is dan nog niet eens geweest, maar wil gewoon geen risico lopen. Maar kan toch niet echt kwaad als ik paar biertjes neem??? valt anders weer zo op.....