***Klusbabes 33***

Pffffffff, wat een waardeloze nacht, ben zo moe!!
Het lijkt wel of ik alleen in de nacht last van de blaasontsteking heb, overdag als ik genoeg drink heb ik er geen last van, en vannacht werd ik om 4 uur wakker en heb ik wel 4 keer op de plee gezeten........toen vit. c pillen en twee glazen water, en toen ging het weer! Is toch raar................kijk het nog een dagje aan...........
Maudy heeft weer keurig geslapen, zometeen om 11 uur weer naar de osteopaat, hopelijk voor het laatst.

Bambi: weer lekker gewerkt, vermoeiend hoor, lijkt me ook. En leuk dat Lois het zo goed doet op het KDV.
Ja, ik ga met 4 maanden bijvoeden, weet nog niet of ik met fruit of groenten begin.............moet ik nog even over na denken.
Wil wel alles zelf gaan maken, verse groenten en aardappels en fruit.

Jacq: niet ziek worden, je kan je schooldagen niet missen zo te horen, whahaha!!!

Phoebs: spannend meid, die klachten! Het zal toch zomaar raak zijn..........

Bieb: wat is dat toch voor iets raars, die communicatie in jouw ziekenhuis...........
Heb je wel kunnen klussen??
Als je temp nu net hoger is, kun je het vanavond nog proberen he! Niet zomaar een ronde opgeven!!! En die paar biertjes moeten kunnen hoor............ik rookte zelfs nog.........ben pas gestopt bij positieve test.............

Linnie: een vetbultje.........hmmmm, als je er geen last van hebt zou ik hem lekker laten zitten..........

Volgens mij heb ik iedereen weer.......
Ga even douchen en me dan klaar maken voor de osteopaat. Flesje van maudy klaarzetten enzo, zodat we daarna meteen kunnen vertrekken..........

Happy...........sorry meis...........fijn dat je je beter voelt, en je bloeddruk is ook goed...........lekker chinees gegeten dus je kan er vandaag weer helemaal tegen!!
Werkze lieverd!!

Hoi lieve schatten, kon mn mandje weer niet uitkomen dus moet weer haasten...hou het dus ff bij hallo en dag haha..........fijne dag meisjes !

Liefs happy

Hallo meiden,
Even een kort berichtje om te laten weten dat ik het echt heel druk heb gehad en komende week nog drukker heb. Dus als ik me even niet laat zien, dan weten jullie waarom.
veel liefs,
sterretje

Ha meiden,

Zo, bij de osteopaat geweest met het meisje, was erg tevreden maar heeft nog wel weer wat aan haar onrustige drinken en slechte boeren gedaan.............en het grietje ligt nu al 2 uur in een coma...........laat haar lekker liggen, slaap is ook wat......

Sterretje: goed van je te horen..........lekker druk dus, mmmm. Altijd minder, ga maar lekker al je tijd en energie in je gezinnetje stoppen, gaat voor alles! Ben je er al uit qua cursus??

Nou, is hier verder erg rustig!

Bambi: hoe was het bij het CB, is je meisje lekker gegroeid?? Wij moeten of 2/3 weken weer, prikken en bezoekje aan de kinderarts...........

Ik ga nog even in huis rommelen!

hye meiden

hier een berichtje van een brakke linda

rimke; voor het laatst bij de osteopaat geweest en maudy heeft daarna heerlijk geslapen, en jij hebt dus niet goed geslapen, kijk het nog even aan met de blaasontsteking en anders evengoed maar even een kuurtje vragen.

sterretje; ik miste je al en je hebt het megadruk, ook nog wat tijd voor jezelf overhouden he

bambi: hoe was het op het consultatieburo? is ze goed gegroeid. en hoe gingen de prikjes

pff meiden ik ben totaal niet vooruit te branden, ik ben aan het werk geweest en daarna als een speer joey weer opgehaald van de chreche eten gekookt, en daarna ben ik in de bank gaan liggen en onm en gtst gekeken en op een gegeven moment schoot ik wakker toen moest ik gtst weer kijken en daarna weer in slaap gevallen maar ik heb een blok in me buik zitten en al vanaf gisteren hoofdpijn dus ik zit aan de paracetomolletjes. ik zou naar me tante gaan maar heb totaal geen zin dus ik probeer haar al steeds te bereiken maar ze neemt de telefoon niet op. en .me scooter moet zometeen naar de maker voor zo'n servicebeurt. gaat ook weer geld kosten, blegh het vliegt me portomonnee uit

xxx linda

hoi meiden,

ff snel, want me zusje is op vistite..
me meisje is reuze gegroeid...4 cm erbij is nu 64 cm en ruim 800 br erbij...nu 6790...
dacht al dat ze groter was geworden hahaha..
ze keek wel raar toen ik over het fruit begon en ze deed ook moeilijk dat lois 2 flessen van 240 cc krijgt...want dat zou teveel zijn...ehm...Lois heeft nergens last van hoor...bijelkaar krijgt ze 900 cc, dus nog geen liter.....tja ze vraagt er toch om...zucht...verder niet teveel over eten gehad...zoek ik toch zelf uit..
prikjes ff huilen, maar daarna gelijk weer stil en lachen...zelfs zij had zoiets van huh, wat een zoet kind..

moet er nu denk maar wakker maken, want ze moet eten....
heb verders weer geen tijd meiden..sorry.....

tot snel..

xx bambi

bambi: hoe gaat het met je zusje? en lois is lekker gegroeid, en je moet ze op dat consultatieburo niet alles vertellen, wordt alleen tegen je gebruikt, tenminste dat zijn mijn ervaringen.
en ze was lief met de prikjes gelukkig maar

zo ik heb me scooter weggebracht voor de beurt, en morgen kan ik hem weer halen, daarna nog even yathzee met me pa gedaan, en net gedoucht en daar knap je toch wel weer van op, nu zitten joey en ik een broodje te eten en om half 9 komt de reiki mevrouw

xx linda

Terug
Bovenaan