***Klusbabes 33***

meiden ik ben er vandoor, fijne avond allemaal, en morgenochtend    voordat ik naar me werk ga lees ik het bij

xxx linda

Ha!

Bambi: nou, Lois is goed gegroeid toch! Lekker hoor, en haar prikjes weer binnen.........fijn dat ze de prikjes goed in ontvangst nam! Wanneer ben jij begonnen met fruithapjes?? Laat ze toch lekker joh, als Lois het goed doet en geen krampen heeft enzo is het toch prima??

Linnie, veel plezier met de voetzoolreflexzonetherapie............wat een woord........

Nou, wij hebben ook lekker gegeten, pasta, en het meisje ligt op bed maar is het er niet mee eens, as usual rond deze tijd...........
Fons is net weg naar de brandweer en ik ga even lekker op de bank liggen..............
Tot morgen!!

Dat hele shit woord voor niks getypt, de reiki mevrouw komt....................whahahahaha!!!

Hey meiden,

Nou ben vandaag naar de gyn geweest.
Alles is goed, bloed is goed, foto is goed, zaadjes zijn goed.... dus geen reden om niet zwanger te kunnen worden.
Ik had wel zo'n vermoeden hoor en ik dacht dat we naar huis gestuurd zouden worden zo van probeer het nog maar een half jaartje............ maar nee, we kregen keuze, we mochten nog even doorgaan met proberen of ze gaan ons helpen!
Nou, we hebben maar voor de laatste optie gekozen, vanaf januari starten wij met IUI !!!
Ik ben ZO opgelucht!!!!
Het is dat ze in december naar een nieuwe lokatie gaan met het ziekenhuis anders hadden we nu al kunnen beginnen.
Ik heb een recept meegekregen voor Clomid 50  mg. en voor een spuit Pregnyl.
Dag 1 moet ik bellen voor een follikelmeting voor ongeveer dag 10 of 11
Dag 3 beginnen met Clomid, 5 dagen achter elkaar.
Zodra me follikels groot genoeg zijn wordt die spuit gegeven.
Binnen een x aantal uren daarna (ben ff vergeten hoeveel uur) komt dan me eisprong.
Op die dag moet me vriendje zijn zaadjes brengen en die worden dan "bewerkt" in het laboratoruim ( de snelste en de beste worden er dan uitgehaald) en bij mij naar binnen gebracht.
De kans om met IUI zwanger te worden is net zo groot als dat iemand "normaal" zwanger wordt, alleen wordt er natuurlijk wel de meest ideale situatie gecreeerd, de timing is natuurlijk perfect!
Ik ben echt zoooo blij, ik ben natuurlijk nog wel niet zwanger maar toch..
2 maanden geleden voor het eerst naar de gyn en nu al gehlopen worden!!!
Buuf, als je er aan toe ben, ik weet wel een goede gyn hahaha

Meiden, ik vlieg nog ff onder de douche en dan ga ik lekker me mandje in!

Slaap lekker allemaal (of goedemorgen weer)

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

wat een takkeweer vannacht zeg, er zat van alles te klapperen en daar kan ik niet tegen dus wederom een kut nacht.

rimke; hahah helemaal voor niks het woord neergezet haha, en is maudy uiteindelijk nog lekker in slaap gevallen?

phoebe : wat een ontzettend goed nieuws meid, ik ben heel erg blij voor jullie,en in januari al starten helemaal toppie, en ook wel lekker dat alles gewoon goed is bij jullie beide

joey moet vanmiddag om 2uur naar de fysio toe maar die ga ik effe afbellen zeg gewoon dat ie ziek is, dan heb ik maar 1x vandaag een nat pak want om half 4 moet ik op kraamvisite.
zometeen weer werken en het zal wel weer druk zijn, ach je het houd je van de straat

xxx linda

Brrrrrrrrrr, wat een klote weer, en het wordt nog wat kouder van het weekend...........

Phoebs: wat een goed nieuws!!!! Natuurlijk hoop ik dat het helemaal niet nodig is, dat er nu zo'n last van je schouders af gaat vallen dat het hopelijk gewoon gebeurt............dikke kus voor jou!

Linnie: goor he, hier is het ook smerig weer. En de fysio voor joey afgebeld, ach, moet ook eens kunnen he?

Nou, Fons heeft een dagje examen op schiphol, en morgen vertrekt hij weer dus moet het weer een paar dagen alleen rooien. Vanavond is hij nog wel thuis maar morgen vroeg gaat hij weer naar Washington en is maandag alweer terug.
Zondag heb ik met vriendinnen een dagje "tarotkaarten" leggen, komt een mevrouw thuis bij een van de vriendinnen die dat kan, en dan nemen we allemaal lekkere hapjes mee en dan maken we er een gezellige middag van.
Eigenlijk zonder kinderen, maar ja, Fons is pleite dus moet Maudy meenemen.........wil haar ook niet wegbrengen voor die paar uurtjes, en ik zou ook bij god niet weten naar wie.........
Ga zo even douchen!
Tot later!!

Hallo dametjes, ik heb iedereen zijn berichten gelezen hoor, maar wilde vooral reageren op Phoebe haar bericht...

Meis wat goed voor jullie dat alles er goed uit ziet en dat je in januari mag beginnen met IUI! Kan je me alvast voorbereiden hoe en wat, wat als het bij ons niet lukt wordt het volgens mij begin maart. Spannend hoor. Maar wie weet ben je nu toch nog zwanger, dat hoor je toch heel vaak.

De uitslag van de zaadjes is dus goed. Zag er beter uit dan vorige keer , dus dat scheelt alweer. Heb gelijk gevraagd van die verstopte eileider hoe dat kan. Sja, kan dus verklevinkje zijn of dat het beschadigd is met die mk. Nouja, kan er toch niks aan doen.

de klusjesdagen zijn ook weer voorbij.  woensdag voor het laatst geklust, en temp was de volgende dag ook weer hoog, dus eisprong is geweest. Was volgens mij  dinsdag al geweest, want toen was het behoorlijk gevoelig.
We zullen zien of het allemaal gewerkt heeft!!!! duimen maar voor ons
Net als wat Phoebe zegt, het duurt dan weer zo lang de wachtdagen.....

Wat een dag vandaag. het is rustig, en collega had vlaai gehaald (zomaar,...) heb ook maar stukje gegeten, gisteren hadden we ook vlaai, en toen had ik niet genomen ivm de lijn), en daarna hebben we gewoon 1,5 zitten niksen. You tube gekeken en domme grapjes zitten maken. haha, heb t echt naar mijn zin daar.....

ga weer verder niksen....

dames tot later

He meiden!

Wat een rust hier weer, volgens mij zit iedereen te klappertanden voor de kachel............wat een pokke weer.......

Bieb: weer goed geklust tijdens je eitje! Hoop voor jullie dat het helemaal niet tot maart gaat duren maar dat het nu gewoon eens raak is............shit zooi.
Ben er zo klaar mee, voor jullie dan................waarom moeten er van dit groepje zoveel de medische molen in...........rare zaak en nogmaals, ik ben er echt klaar mee. Word er echt een beetje pissig van..........zeker als ik dan weer een of andere troela hier voorbij zie vliegen die na 1 maand al ongerust is...........zucht. Sorry.

Nou, hier alles kalm, hele rustige dag, maudy is haar good-old self.........veel eten........hoop dat ik 8 uur ga redden als laatste flesje.............
Heb het nu geprobeerd met rijstebloem en johannesbroodpitmeel, en dan wordt ze pissig omdat het niet snel genoeg gaat dat ze het eten binnen krijgt...........worden hele vroege fruithapjes denk ik. Maar ik wil wel dat ze eerst stabiel kan zitten voordat ik dat ga proberen, bovendien is ze pas 10 weken en 5 dagen dus het is gewoon nog veel te vroeg.
Gisteravond gesprek met fons gehad, over het beginnen aan een tweede. Heb ook gezegd dat ik eerst alles een plaatsje moet geven en met een schone lei aan de tweede wil beginnen. Hij staat er op dat we dan goede medische begeleiding krijgen, met veel groei echo's want tweede kindjes zijn vaak zwaarder dan eerste kindjes..........o my god!
Maar goed, ik wil het leeftijdsverschil niet te groot laten zijn dus zoals het er nu naar uit ziet, en alles kan nog helemaal veranderen............, zouden we volgend jaar januari wel voor een tweede willen gaan klussen. Maar misschien valt het werken en moederen me wel heel zwaar, wordt maudy een zeer irritante peuter, komt er ergens anders een kink in de kabel..............we'll see. Eerst van dit grietje genieten........maar het gesprek was wel verhelderend, we denken er hetzelfde over..........En het moet ook allemaal nog maar lukken ook..............dat is de grootste vraag.
Hoop niet trouwens dat ik meiden kwets met dit stukje...........dat is absoluut mijn bedoeling niet. Ik zie echt in dat het een luxe probleem is om over een tweede te gaan beginnen, zeker omdat veel van ons nog bezig zijn met een eerste..........maar goed, ik hoop nogmaals dat ik hier geen meiden mee kwets..........

En toen sneeuwde het hier weer...................

Terug
Bovenaan