Hallo dametjes, ik heb iedereen zijn berichten gelezen hoor, maar wilde vooral reageren op Phoebe haar bericht...
Meis wat goed voor jullie dat alles er goed uit ziet en dat je in januari mag beginnen met IUI! Kan je me alvast voorbereiden hoe en wat, wat als het bij ons niet lukt wordt het volgens mij begin maart. Spannend hoor. Maar wie weet ben je nu toch nog zwanger, dat hoor je toch heel vaak.
De uitslag van de zaadjes is dus goed. Zag er beter uit dan vorige keer , dus dat scheelt alweer. Heb gelijk gevraagd van die verstopte eileider hoe dat kan. Sja, kan dus verklevinkje zijn of dat het beschadigd is met die mk. Nouja, kan er toch niks aan doen.
de klusjesdagen zijn ook weer voorbij. woensdag voor het laatst geklust, en temp was de volgende dag ook weer hoog, dus eisprong is geweest. Was volgens mij dinsdag al geweest, want toen was het behoorlijk gevoelig.
We zullen zien of het allemaal gewerkt heeft!!!! duimen maar voor ons
Net als wat Phoebe zegt, het duurt dan weer zo lang de wachtdagen.....
Wat een dag vandaag. het is rustig, en collega had vlaai gehaald (zomaar,...) heb ook maar stukje gegeten, gisteren hadden we ook vlaai, en toen had ik niet genomen ivm de lijn), en daarna hebben we gewoon 1,5 zitten niksen. You tube gekeken en domme grapjes zitten maken. haha, heb t echt naar mijn zin daar.....
ga weer verder niksen....
dames tot later